Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

welke kinderwagen?

+28
SarahKey
Mom-Of-3
moepie
Steep
Limburg85
Urban Naked
teletascha
Roodkapje
Teddyaapje
meisje
PapillonRose
Liadan
holaagirl
Makamba
Tiara
PiP
Ezzer
duckie
nillis
-Ieniemienie-
Aagje!
Puggle
Jazzlyn
Flip Fluitketel
Thunder
Poisongirl
Sylvana
Printje
32 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty welke kinderwagen?

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 1:09

Er is zoveel keus dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ook heb ik oude topics doorgespit maar daar weet ik het ook niet te vinden. Welke merk hebben jullie en wat zijn de voor-nadelen?
De belangrijkste eis voor ons is dat de kinderwagen compact moet zijn als ie ingeklapt is doordat we maar een klein autootje hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Printje di 28 feb 2012 - 1:14

Ik heb een maxi cosi mura 3. Op zich een hele fijne wagen maar erg breed (bij de kruidvat bijv. kom je nergens door) ook vind ik het vervelend dat het zitje, voor als het kindje wat groter is, wat schuin staat. Bij bijv. een Bugaboo heb ik het idee dat het kindje veel rechter zit.

Voor de rest is het een fijne wagen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Sylvana di 28 feb 2012 - 1:16

Ooh hier ben ik ook wel benieuwd naar dus ik hou dit topic in de gaten!

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Poisongirl di 28 feb 2012 - 1:18

Wij hebben een mutsy 4rider lightweight. Hele fijne lichte wagen. Maar weet niet hoe klein hij opgevouwen moet kunnen worden. In mijn achterbak past hij niet (daewoo matiz) maar daar past ook alleen maar een minikratje bier in. In andere achterbakken van kleine auto's past hij wel. Wat voor auto heb je?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Thunder di 28 feb 2012 - 1:19

Ik heb een bugaboo bee, die kan zowel als kinderwagen als buggy. Hij kan erg klein opgevouwen, dus is erg geschikt voor kleine auto's.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 1:23

Wij hebben een Bugaboo Cameleon. Ik vind het echt een super fijne kinderwagen. Hij rijdt lekker en is klein op te vouwen. Ook zijn er veel leuke verschillende kleuren en stoffen die je kan combineren. Ik zou 'm zo weer kiezen !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 1:23

ik heb een nissan micra, en m`n schoonzusje had een quinny en hun waren er niet tevreden over. Ze hebben een redelijke grote auto en daar paste die al niet in de kofferbak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 1:25

Ik heb ook een Nissan Micra (uit '92) en daar past de Bugaboo met gemak in. Nouja het onderstel dan. De bak lag altijd op de achterbank

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 1:27

ow en ik wil ook dat als het kindje kan zitten dat het zitvlak dan niet naar de duwer staat dat ie alleen papa of mama ziet maar dat ie rond kan kijken.
ben nu aan het kijken naar die bugaboo en die ziet er wel leuk uit

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 1:30

Bij de Bugaboo kan je dat zelf bepalen. Mijn moeder vind het fijner als S. met zijn gezicht naar haar toe staan en ik vind het leuker voor S. dat hij idd lekker rond kan kijken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Flip Fluitketel di 28 feb 2012 - 1:32

Wij hebben een Maxi Cosi Mura 4 en zijn hier erg tevreden over. Op alle soorten terrein of het nou sneeuw, zand of bos is rijdt hij goed. Stoere en stabiele uitstraling en wandelwageninzet kan helemaal plat en wandelwageninzet kan van je af en naar je toe gezet worden. En de reiswieg is 1 van de grootste onze dochter heeft tot ruim 7,5 mnd in de reiswieg gelegen. En hij past in een VW Polo 3drs kofferbak zowel het onderstel als de wagenbak.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Jazzlyn di 28 feb 2012 - 1:34

Razz_ schreef:Wij hebben een Bugaboo Cameleon. Ik vind het echt een super fijne kinderwagen. Hij rijdt lekker en is klein op te vouwen. Ook zijn er veel leuke verschillende kleuren en stoffen die je kan combineren. Ik zou 'm zo weer kiezen !

+ 1. Het kost dan wel wat, maar zou het zo weer doen. Ik heb zoveel plezier gehad van mijn wagen. En dat krijg ik hopelijk over een paar weekjes weer Very Happy
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Puggle di 28 feb 2012 - 1:46

Wij hebben de bugaboo cameleon en dan de all black edition gekocht. Dit omdat deze als bijna als enige in onze c1 past en ik hem ook gewoon super vind! Hij is licht, wendbaar en de bak is lekker ruim.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Aagje! di 28 feb 2012 - 1:57

Wij hebben de easy walker sky, fijne wagen, rijd lekker. Ruim mandje ook onderin. Daar heb ik ook naar gekeken aangezien ik vaak lopend naar de supermarkt ga.

Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 1:59

Hier ook een Bugaboo Cameleon. Ik wil hem voor de tweede ook gaan gebruiken maar wil dan wel een andere kleur kap gaan kopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  -Ieniemienie- di 28 feb 2012 - 2:00

Bij M hadden we een Quinny Speedy xs gekocht.
Maar toen ze een paar weken oud was hadden we al spijt! De wagenbak was echt heel klein, en er zit een gekke versmalling in. Waardoor M er met 3 maanden al zo goed als niet meer in paste. Ton moest ze dus in de wandelwageninzet. Die niet naar ons to kon. Dat vond ik echt een nadeel! Want omdat ze nog zo klein was, waren al die prikkels veel te druk vor haar! Toen ze eenmaal kon zitten was de wagen weer drama. Omdat hij zo ruim is, dat ze er amper in kon zitten. Ze hing er altijd in. Dus een verkleiner erbij gekocht. Maar ook met verkleiner kon de er niet normaal rechtop in zitten.
Dus toen al heel snel een buggy gaan gebruiken.

Toen ik zwanger werd van T zij ik meteen, ik wil een andere wagen! Maar door de drukte van verbouwing niet van gekomen en dus weer begonnen met de Quinny. Maar T was, en is een hele grote baby. En hij paste met 2 maanden niet meer in de bak! Toen hebben we meteen een nieuwe gekocht en de Qunny verkocht via MP.

Nu hebben we een Mutsy 4-rider singel spoke. En ben echt helemaal blij mee! T pas u nog in de wagenbak, ondanks dat hij een hele grote bolle baby is. En als hij is het zitgedeelte gaat, kan hij de eerste tijd nog rustig naar ons kijken ipv de wijde wereld in. Hij klapt makkelijk in, je kan hel makkelijk wisselen van wagenbak naar wandelinzet. Onderstel is wel wat groot, ook ingeklapt. Nja verder ben ik er helemaal blij mee!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  nillis di 28 feb 2012 - 2:04

Wij hebben de mutsy 4 rider one spoke en vinden het een super fijne wagen. Het onderstel past in een opel corsa. Ook de wagenbak is prettig. Is niet te groot, maar T kon er echt in liggen tot ze zelf het niet meer leuk vond om te liggen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 2:08

Flip Fluitketel schreef:Wij hebben een Maxi Cosi Mura 4 en zijn hier erg tevreden over. Op alle soorten terrein of het nou sneeuw, zand of bos is rijdt hij goed. Stoere en stabiele uitstraling en wandelwageninzet kan helemaal plat en wandelwageninzet kan van je af en naar je toe gezet worden. En de reiswieg is 1 van de grootste onze dochter heeft tot ruim 7,5 mnd in de reiswieg gelegen. En hij past in een VW Polo 3drs kofferbak zowel het onderstel als de wagenbak.

Ik vind deze wagen echt mooi, en puur op uiterlijk zou ik deze kiezen als ik een kindje krijg I love you Maar hij is ook nog fijn in het gebruik dus laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  duckie di 28 feb 2012 - 2:10

Razz_ schreef:Wij hebben een Bugaboo Cameleon. Ik vind het echt een super fijne kinderwagen. Hij rijdt lekker en is klein op te vouwen. Ook zijn er veel leuke verschillende kleuren en stoffen die je kan combineren. Ik zou 'm zo weer kiezen !



+1
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 3:38

Pippa schreef:
Flip Fluitketel schreef:Wij hebben een Maxi Cosi Mura 4 en zijn hier erg tevreden over. Op alle soorten terrein of het nou sneeuw, zand of bos is rijdt hij goed. Stoere en stabiele uitstraling en wandelwageninzet kan helemaal plat en wandelwageninzet kan van je af en naar je toe gezet worden. En de reiswieg is 1 van de grootste onze dochter heeft tot ruim 7,5 mnd in de reiswieg gelegen. En hij past in een VW Polo 3drs kofferbak zowel het onderstel als de wagenbak.

Ik vind deze wagen echt mooi, en puur op uiterlijk zou ik deze kiezen als ik een kindje krijg I love you Maar hij is ook nog fijn in het gebruik dus laughcry

Wij hebben deze ook. En vind het nog steeds een super fijne wagen.
De dingen die Printje noemt heb ik geen last van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Ezzer di 28 feb 2012 - 3:54

Wij hebben de Joolz.
Hele fijne, hoge wagen. De bak is ruim dus je kindje kan er lang in liggen.
Het zit gedeelte kan beide kanten op. Verder is hij makkelijk en vrij klein in te klappen. De wielen zouden er ook nog af kunnen, dan is hij helemaal klein!
Verder rijd hij super, met 1 hand is hij al makkelijk te besturen.
Wij zijn er echt heel blij mee!

Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  PiP di 28 feb 2012 - 6:36

Ezzer schreef:Wij hebben de Joolz.
Hele fijne, hoge wagen. De bak is ruim dus je kindje kan er lang in liggen.
Het zit gedeelte kan beide kanten op. Verder is hij makkelijk en vrij klein in te klappen. De wielen zouden er ook nog af kunnen, dan is hij helemaal klein!
Verder rijd hij super, met 1 hand is hij al makkelijk te besturen.
Wij zijn er echt heel blij mee!


+1
Ik vind alleen het klein inklappen iets tegenvallen, maar het schijnt dat het wel 1 van de kleinsten is.

Moet wel zeggen dat ik hem met zitgedeelte en al in klap.
Officieel zou je dan het stoeltje los moeten doen en de beugel+banden kunnen er ook makkelijk af.

Verder is de wagen echt superfijn!

Wij hadden hiervoor de Quinny speedy en mijn ervaring is hetzelfde als Ieniemienie, alleen was F niet snel te groot voor de bak.
F zit in de Joolz echt zóveel beter, zelfs nu ze al zo groot is. Ze vindt het prachtig om erin te gaan rijden.
Had vanmiddag nog "ruzie" omdat ze met de wandelwagen boodchapen wou doen ipv met de auto, haha.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Tiara di 28 feb 2012 - 7:08

duckie schreef:
Razz_ schreef:Wij hebben een Bugaboo Cameleon. Ik vind het echt een super fijne kinderwagen. Hij rijdt lekker en is klein op te vouwen. Ook zijn er veel leuke verschillende kleuren en stoffen die je kan combineren. Ik zou 'm zo weer kiezen !



+1


+1 En het voordeel vind ik heel erg dat hij licht rijd. We hebben ook naar een mutsy gekeken maar die reed veel zwaarder. En ik vind het ook fijn dat je de stang waar mee je hem vast hebt hoger kan zetten, voor lange mensen ideaal. En hij is goed in te klappen, de wielen kunnen er ook af als het moet.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Makamba di 28 feb 2012 - 7:27

Het merk van de kinderwagen die wij hadden kan ik niet meer vinden helaas! Weet het zo ook niet uit mijn hoofd. Wij zijn toen wel naar de winkel toe gegaan en hebben daar een heleboel wagens getest. Op basis van die tests hebben we toen een keuze gemaakt.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  holaagirl di 28 feb 2012 - 8:10

Wij hebben de Mutsy slider. Uitgekozen omdat hij in een kleine auto moest passen.
Ik vind de bugaboo zooo laag, de mutsy is hoger vandaar dat we daar voor hebben gekozen. Ik vind het een prima wagen!
Maar toch....zou ik nu voor een bugaboo gaan. Ik vind hem namelijk zoooooooo mooi! angel
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

welke kinderwagen? Empty Re: welke kinderwagen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum