Welke kinderwagen hebben jullie?
+25
Funk
Spring
Happydobby
Nijntje
Darius
Wennes
Fearie
Roos
holaagirl
teletascha
Kayleigh
Annie24
Supertalentje
PiP
Tania
Flip Fluitketel
Floor
Parisienne
Bruintje Beer
Flower_L
miss22
Liadan
duckie
PapillonRose
CCC
29 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Welke kinderwagen hebben jullie?
Wij gaan langzaam een beetje rondkijken voor een kinderwagen... We kopen tot de eerste echo nog niets, maar daarna willen we wel een beslissing gaan maken wbt de kinderwagen en ook de andere dingen. Tot nu toe zie ik zoveel op sites, maar heb geen idee wat er tegenwoordig 'in' is qua kinderwagen en wat een beetje een goede is. Ben dus erg benieuwd naar jullie ervaringen. We zullen binnenkort wel naar wat winkels gaan om wat uit te proberen, maar denk dat ervaringen ook wel handig zijn...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Welke kinderwagen hebben jullie?
Ik heb een Quinny Speedi, daar ben ik heel tevreden over. Ik heb een combiset, dat is de wandelwagen + wagenbak + maxi cosi. Zo kan je er jaren mee doen en het is een fijne wagen die erg lekker rijdt (mede door de luchtbanden en het 360 graden draaiende zwenkwiel voor).
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hebben de mutsy 4rider.
Hele fijne wagen!
Loopt super fijn door de vier wielen en zwenkwielen van voren.
Nadeel is dat hij ingeklapt nog best groot is, en dat je de zitting/ wagenbak van t onderstel moet afhalen wil je m goed kunnen inklappen! Maar dit is bij de meeste wagens wel zo volgens mij.
Hele fijne wagen!
Loopt super fijn door de vier wielen en zwenkwielen van voren.
Nadeel is dat hij ingeklapt nog best groot is, en dat je de zitting/ wagenbak van t onderstel moet afhalen wil je m goed kunnen inklappen! Maar dit is bij de meeste wagens wel zo volgens mij.
Gast- Gast
wij hebben een bugaboo cameleon, een hele fijne wagen met een grote wagenbak. Verder rijd hij erg prettig zeer wendbaar, zelfs in de kruidvat (die hier vaak erg vol staat). Verder is hij erg klein opvouwbaar voor in de auto
het is inderdaad erg handig om gewoon te proberen in de winkels want ik vond sommige wel mooi maar niet fijn lopen
het is inderdaad erg handig om gewoon te proberen in de winkels want ik vond sommige wel mooi maar niet fijn lopen
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Wij hebben een bugaboo, rijdt fijn en het belangrijkste vind ik dat het zitgedeelte ook naar je toe gezet kan worden.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
We hebben een Topmark Toppi Motion. Ervaring heb ik er nog niet mee, we moeten 'm eerst maar 's in elkaar zetten. Maar deze had alles wat we zochten (o.a. met stip bovenaan dat de wandelwageninzet twee kanten op kan) en was ook nog 's redelijk goedkoop.
Gast- Gast
Wij hebben de quinny buzz limited edition,
Bevald ons prima, inzet kan zowel naar je toe als van je af,
Bevald ons prima, inzet kan zowel naar je toe als van je af,
miss22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10
freakielief schreef:We hebben een Topmark Toppi Motion. Ervaring heb ik er nog niet mee, we moeten 'm eerst maar 's in elkaar zetten. Maar deze had alles wat we zochten (o.a. met stip bovenaan dat de wandelwageninzet twee kanten op kan) en was ook nog 's redelijk goedkoop.
Welke maxi cosi heb je erbij gekocht als ik vragen mag?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ja de buggaboo is heel klein als je hem in elkaar vouwt, dus heb daar ook al een beetje naar gekeken... Maar die zijn nieuw best prijzig... :S Maar dan heb je ook wel wat denk ik... Toevallig heb ik hem geprobeerd van een vriendin en hij rijd wel heel lekker soepel...
CCC- Ratel
Wij hebben de Maxi cosi mura4. Zijn we heel erg tevreden mee. het is alles ineen(wandelinzet, adapters maxicosi en wagenbak)
Hij is lekker stevig, past makkelijk in mijn kofferbak, kan van je af en naar je toe, wagenbak is groot en hij ziet er stoer uit.
Hij is lekker stevig, past makkelijk in mijn kofferbak, kan van je af en naar je toe, wagenbak is groot en hij ziet er stoer uit.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Geen, je krijgt er bij de Baby-Dump een gratis bijpasssende autostoel bij.Flower_L schreef:Welke maxi cosi heb je erbij gekocht als ik vragen mag?
Gast- Gast
Wij hebben de Bugaboo Cameleon en ik ben er zeer tevreden over, zou geen andere willen
Vind hem mooi, hij rijdt fijn, is zeer wendbaar, niet te breed, klein op te vouwen, wandelwageninzet kan naar je toe en van je af, heeft een grote ligbak, je kan hem naar eigen smaak 'ontwerpen', veel accessoires bij te verkrijgen, etc. Hij is inderdaad best prijzig, maar ik vind hem het dubbel en dwars waard!
Vind hem mooi, hij rijdt fijn, is zeer wendbaar, niet te breed, klein op te vouwen, wandelwageninzet kan naar je toe en van je af, heeft een grote ligbak, je kan hem naar eigen smaak 'ontwerpen', veel accessoires bij te verkrijgen, etc. Hij is inderdaad best prijzig, maar ik vind hem het dubbel en dwars waard!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Maxi Cosi Mura 4 (met 4 wielen dus).
We hebben ook gekeken voor de Mutsy 4 rider en Mutsy Slider maar deze pasten beide niet in mijn kofferbak.
We hebben ook gekeken voor de Mutsy 4 rider en Mutsy Slider maar deze pasten beide niet in mijn kofferbak.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Hier hebben we de MAxi Cosi Mura 4. Wij zijn er erg tevreden over. HWij vinden hem een leuke, stoere uitstraling hebben. Reiswieg, wandelwageninzet en adapters voor de maci cosi zitten er al bij. Verder is hij redelijk klein op te vouwen en past hij makkelijk in een VW Polo, mits je de 2 grote banden eraf haalt. Maar dat is zo gebeurd! Mijn dochter heeft tot dee 7,5 maand in de reiswieg gelegen wat je niet vaak hoort. En ze is geen kleine baby geweest in de lengte. Verder kan je de wandelwagen naar je toe en van je af zetten en is hij lekker wendbaar tijdens het rijden.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
[quote="duckie"]Verder rijd hij erg prettig zeer wendbaar, zelfs in de kruidvat (die hier vaak erg vol staat). [quote]
Grrrrhhhhhhh de Kruidvat winkels zijn echt drama.........Hier in de stad kom ik niet eens met mijn buggy naar binnen. Zo smal en vol is het er!!!
Grrrrhhhhhhh de Kruidvat winkels zijn echt drama.........Hier in de stad kom ik niet eens met mijn buggy naar binnen. Zo smal en vol is het er!!!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Bruintje Beer schreef:Wij hebben de Maxi cosi mura4. Zijn we heel erg tevreden mee. het is alles ineen(wandelinzet, adapters maxicosi en wagenbak)
+1
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Na de quinny speedi (wat ik een ongelofelijk lomp en onhandig ding vond, haha) zijn we uitgekomen bij een Koelstra Latinique! Een erg fijne wagen, stevig en wendbaar.
Enige nadeel is dat ie best veel ruimte in de kofferbak inneemt!
Enige nadeel is dat ie best veel ruimte in de kofferbak inneemt!
Gast- Gast
He wat super, ik heb helemaal gemist dat je zwanger bent!!
Gefeliciteerd!
Ik wil (als ik mijn man om kan krijgen) bij een 2e kindje de Joolz Day aanschaffen, ik vind deze er mooi uitzien en qua gebruik lijkt hij mij ook super.
Hij heeft alle pluspunten van de Bugaboo, maar is hoger (ik vind de wagenbak zo laag van de bugaboo),niet zo standaard, de helft van nederland loopt met de bugaboo en wat goedkoper dacht ik pas te zien.
Voor nog wat minder geld zou ik voor de MC Mura gaan.
Gefeliciteerd!
Ik wil (als ik mijn man om kan krijgen) bij een 2e kindje de Joolz Day aanschaffen, ik vind deze er mooi uitzien en qua gebruik lijkt hij mij ook super.
Hij heeft alle pluspunten van de Bugaboo, maar is hoger (ik vind de wagenbak zo laag van de bugaboo),niet zo standaard, de helft van nederland loopt met de bugaboo en wat goedkoper dacht ik pas te zien.
Voor nog wat minder geld zou ik voor de MC Mura gaan.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wij hebben de Joolz Day gekocht, nog niet gebruikt, maar ik herken je zoektocht ;-) ik wilde graag een Cameleon, maar die paste niet zo goed in de auto, dus daar zou ik wel opletten. De Joolz is iets zwaarder qua gewicht dan de Cameleon, maar scheelt niet veel (tegelijkertijd opgetild, ik vond het gewicht belangrijk), de wagenbak van de Joolz is ook groter dan die van de Cameleon (zelf gemeten) en de bak van Joolz ligt hoger dan die van de Cameleon (vond ik fijner, maar hij is niet zo hoog als Stokke ;-)). Wat ik wel heel jammer vind is dat je de Joolz maar in 4 kleuren bekleding hebt (grijs, zwart, wit en bruin) en de Bugaboo ook in blauw en roze bijvoorbeeld.
Ik denk dat de meeste kinderwagens wel de wandelwageninzet kunnen omzetten en de wielen kunnen wisselen (Bugaboo en Joolz hebben bv 2 grote en 2 kleine wielen). En voor iedere kinderwagen zijn er volgens mij gewoon apaters te koop voor de maxicosi.
Ik heb een lijstje gemaakt met wat ik belangrijk vond en heb heel wat uren gereden in de Prenatal en gegoogled. Succes!
Ik denk dat de meeste kinderwagens wel de wandelwageninzet kunnen omzetten en de wielen kunnen wisselen (Bugaboo en Joolz hebben bv 2 grote en 2 kleine wielen). En voor iedere kinderwagen zijn er volgens mij gewoon apaters te koop voor de maxicosi.
Ik heb een lijstje gemaakt met wat ik belangrijk vond en heb heel wat uren gereden in de Prenatal en gegoogled. Succes!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Wij hebben een Mutsy 4Rider single spoke. Fijne wagen om mee te rijden, maar ik had achteraf gezien liever de MC mura 4 gekocht.
Het onderstel van de Mutsy blijft groot bij inklappen en als je die een paar keer op 1 dag in-en uit de wagen moet tillen is dat niet fijn. De wagenbak is kleiner dan van de MC waardoor Y. er niet lang in kon en dus een hele tijd in de MC heeft gelegen omdat hij nog niet goed zat in de kinderwagenzitting. Daar komt het volgende weer om de hoek kijken, want het zitje vind ik dus nog steeds niet echt fijn. Naar mijn idee zit Y. er niet echt lekker in We hebben het boekje al doorgelezen en dingen versteld, maar nog steeds zit hij naar mijn idee niet goed.
Het onderstel van de Mutsy blijft groot bij inklappen en als je die een paar keer op 1 dag in-en uit de wagen moet tillen is dat niet fijn. De wagenbak is kleiner dan van de MC waardoor Y. er niet lang in kon en dus een hele tijd in de MC heeft gelegen omdat hij nog niet goed zat in de kinderwagenzitting. Daar komt het volgende weer om de hoek kijken, want het zitje vind ik dus nog steeds niet echt fijn. Naar mijn idee zit Y. er niet echt lekker in We hebben het boekje al doorgelezen en dingen versteld, maar nog steeds zit hij naar mijn idee niet goed.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
PapillonRose schreef:Ik heb een Quinny Speedi, daar ben ik heel tevreden over. Ik heb een combiset, dat is de wandelwagen + wagenbak + maxi cosi. Zo kan je er jaren mee doen en het is een fijne wagen die erg lekker rijdt (mede door de luchtbanden en het 360 graden draaiende zwenkwiel voor).
Die hebben wij ook gehad, vond het een erg fijne wagen, alleen wanneer er sneeuw lag vond ik het een onding, maarja dat zal wel met iedere wagen zo zijn
Kayleigh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11
freakielief schreef:Geen, je krijgt er bij de Baby-Dump een gratis bijpasssende autostoel bij.Flower_L schreef:Welke maxi cosi heb je erbij gekocht als ik vragen mag?
Wij ook destijds
Wil m nu verkopen, en tzt een 'echte' maxicosi kopen
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Thnx allemaal!
Pip: thnx Ik heb ook even gekeken voor de Joolz, die vond ik er fijn uitzien en vond het pluspunt dat de bak ook iets hoger is... Vind het ook een mooi modelletje... Dus volgend weekend maar eens naar de babydump en prenatal ed.
Pip: thnx Ik heb ook even gekeken voor de Joolz, die vond ik er fijn uitzien en vond het pluspunt dat de bak ook iets hoger is... Vind het ook een mooi modelletje... Dus volgend weekend maar eens naar de babydump en prenatal ed.
CCC- Ratel
Wij hebben een Hartan (we wonen vlak bij Duitsland, en we ware erg enthousiast over de Teutonia ->deze is overigens een stuk goedkopen in Duitsland). Kwalitatief is Hartan vgl met Teutonia, alleen iets goedkoper.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Mutsy Slider.
Klein op te vouwen voor in de achterbak.
Hoge bak ( vind de bugaboo zo laag).
Rijdt lekker, makkelijk en licht.
De buggy-zit kan 2 kanten op!
Gewoon een degelijke wagen!
Ben er zéér tevreden over!
Klein op te vouwen voor in de achterbak.
Hoge bak ( vind de bugaboo zo laag).
Rijdt lekker, makkelijk en licht.
De buggy-zit kan 2 kanten op!
Gewoon een degelijke wagen!
Ben er zéér tevreden over!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke baby gym / mat hebben jullie?