Frustratie!
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Frustratie!
Ik heb ongeveer alle zoektermen gehad op google, alle vacaturesites bekeken en alles ingetypt, maar ik kan niet de baan vinden die ik zoek!!
Heb mijn eisen al zoo ver bijgesteld, en toch? Helemaal nix! Bah bah, sorry moet even mn frustratie wegtypen!
Hoe is het hier met de werkzoekenden op Yes? Hebben we nog tips voor elkaar op goede vacaturesites of nieuwe ideeen?
Heb mijn eisen al zoo ver bijgesteld, en toch? Helemaal nix! Bah bah, sorry moet even mn frustratie wegtypen!
Hoe is het hier met de werkzoekenden op Yes? Hebben we nog tips voor elkaar op goede vacaturesites of nieuwe ideeen?
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Frustratie!
Naar wat voor baan ben je op zoek? Ik ben zelf ook al een tijd aan het zoeken en solliciteren en ook nog geen baan.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Re: Frustratie!
Ik werk nu in de horeca maar wil daar dolgraag uit na dikke 10 jaar.
Ik doe nu de opleiding tot sommelier en hoop in juni te slagen.
Ik ben nu op zoek naar een baan in een wijnwinkel, wijnhandel en delicatessenzaak, iets als mitra en gall en gall maar dan iets luxer zeg maar. Hoewel ik nu deze ook al wel zou aannemen. LIefst in ieder geval een dagbaan!
Ik doe nu de opleiding tot sommelier en hoop in juni te slagen.
Ik ben nu op zoek naar een baan in een wijnwinkel, wijnhandel en delicatessenzaak, iets als mitra en gall en gall maar dan iets luxer zeg maar. Hoewel ik nu deze ook al wel zou aannemen. LIefst in ieder geval een dagbaan!
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: