Snoep van vroegâh
+48
Schaapke
kajaka88
Sterre
SnowWhite
Faye
Sanne_86
smurfie
Jasmine
Olijfje
Kruidkoek
_Jet
lyke
Jade
Lejow
Rush
Paper Crown
Flippin' Bitch
Merai
Jeanette
TGR
Mamsie
girli
Beachgirl
rapa nui
Fayebella
VeryCherry
Lady Starstruck
Esperanza
Lady4
TukTuk
Zininzon
Zora
Blond
loura
Cupcake
miss22
Rovine
Monte
ThinkPink
Printje
_Femme
Summerlovin
Inge
Tinus
tweeling
Mida4you
Susan
Jerry
52 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Snoep van vroegâh
Ik heb deze volgens mij nog niet voorbij zien komen. Die at ik vroeger ook echt veel.
En natuurlijk deze:
En natuurlijk deze:
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Ik heb deze volgens mij nog niet voorbij zien komen. Die at ik vroeger ook echt veel.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Wie kent er polkabrokken? Ik vind die nog steeds zo lekker!
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Chipp schreef:Die van Joan en deze
Die waren lekker jaaaaaa!!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ooh ik krijg echt trek van dit topic! Heb wel wat bekende dingen voorbij zien komen.
Wat ik vroeger o.a. heerlijk vond (en nu vast nog ):
Hmm.. jammie!
Wat ik vroeger o.a. heerlijk vond (en nu vast nog ):
Hmm.. jammie!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Als wij meegingen met boodschappen doen en ons gedroegen kregen we wel eens 10 cent. Ik kocht dan twee ciroenkauwgompjes. Ik vond ze niet lekker, maar het was het enige waar je er twee van kon kopen
Laatst moest ik daar aan denken en toen vond ik het maar een vreemde logica. Nu zou ik gaan voor één lekker snoepje!
Laatst moest ik daar aan denken en toen vond ik het maar een vreemde logica. Nu zou ik gaan voor één lekker snoepje!
Gast- Gast
Haha Smik ik vind het wel een logische beredenering voor een kind
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Hahahaha en het allerleukste was met 1 gulden een zakje snoep vullen bij de snoepwinkel!Smikkell schreef:Als wij meegingen met boodschappen doen en ons gedroegen kregen we wel eens 10 cent. Ik kocht dan twee ciroenkauwgompjes. Ik vond ze niet lekker, maar het was het enige waar je er twee van kon kopen
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Hahahaha en het allerleukste was met 1 gulden een zakje snoep vullen bij de snoepwinkel!Smikkell schreef:Als wij meegingen met boodschappen doen en ons gedroegen kregen we wel eens 10 cent. Ik kocht dan twee ciroenkauwgompjes. Ik vond ze niet lekker, maar het was het enige waar je er twee van kon kopen
Jaa We kregen vaak 50 cent, en vlakbij ons huis zat een klein speelgoed / snoepwinkeltje, echt heeel klein. En dan allemaal bakken met snoepjes vanaf 5 cent, maar ook duurdere, grotere snoepjes, en koos dan inderdaad toch altijd 5 cent snoepjes uit want dan had je wel 10 snoepjes!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Jaaaaaa. En ik was gek op drop langejannen!Flippin' Bitch schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wij hadden vroeger een echt snoepwinkeltje in het dorp en iedere vrijdag kregen we van mijn moeder en de moeder van mijn beste vriendin geld, en dan gingen we snoepjes kopen.
Soms hadden we wel 7,50 gulden. En al die snoepjes waren 5 of 10 cent, of een kwartje, en dan stonden we daar:
1 van dieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, 1 van dieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee en die man alle potten maar open en dicht draaien
Het lekkerste vond ik snoepjes in de vorm van een appeltje, ook appelgroen gekleurd, die ontzettend zuur waren, ik kan ze alleen nergens meer vinden en heb ook geeeeeeeen idee hoe ze heetten. Iemand enig idee welke ik bedoel?
Soms hadden we wel 7,50 gulden. En al die snoepjes waren 5 of 10 cent, of een kwartje, en dan stonden we daar:
1 van dieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, 1 van dieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee en die man alle potten maar open en dicht draaien
Het lekkerste vond ik snoepjes in de vorm van een appeltje, ook appelgroen gekleurd, die ontzettend zuur waren, ik kan ze alleen nergens meer vinden en heb ook geeeeeeeen idee hoe ze heetten. Iemand enig idee welke ik bedoel?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow, bedoel je die groen/gelige?! Die heb ik pas nog ergens op, maar weet eigenlijk niet meer waar! Maar die hebben ze nog wel.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wij gingen vaak snoepjes kopen bij het sigarenwinkeltje! Ook inderdaad voor 5,10 of 20 cent.. en dan het liefst de goedkope nemen!
En ik liep de hele dag te kauwen op zoethout!
Is dat nu eigenlijk nog wel dat kinderen snoepjes halen in zo'n winkel?
Toen ik wat ouder (11?) Was haalden we bij de benzinepomp altijd een doosje met toverkauwgomballen. Volgens mij had die meerdere lagen/ verschillende kleuren. Volgens mij een soort mini jawbreakers?. Kent iemand deze?
Toen ik wat ouder (11?) Was haalden we bij de benzinepomp altijd een doosje met toverkauwgomballen. Volgens mij had die meerdere lagen/ verschillende kleuren. Volgens mij een soort mini jawbreakers?. Kent iemand deze?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Jade schreef:Wij gingen vaak snoepjes kopen bij het sigarenwinkeltje! Ook inderdaad voor 5,10 of 20 cent.. en dan het liefst de goedkope nemen!
Ooh die zoethout stokjes die at ik ook erg vaak. Op den duur liep je steeds al die stukjes uit je mond te spuwen.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Je had vroeger ook zon pakketje met poeder waar je water bij moest doen en dan kon je zelf snoepjes maken..
Superlekker! maar geloof dat dat niet meer bestaat
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
[quote="Susan"]Zo'n soort flubberige winegum die je uit een vormpje moest drukken.
Toevallig had ik het daar pas nog met mijn ma over, die vond ik zo lekker! Waren ze niet van de smurfen?
Toevallig had ik het daar pas nog met mijn ma over, die vond ik zo lekker! Waren ze niet van de smurfen?
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Kennen jullie deze ook nog? Die waren echt zó lekker !
En deze wilde ik altijd hebben als ik mee boodschappen ging doen met mijn mama
Gast- Gast
Oh ja dat deden wij vroeger ook, volgens mij was dat van haribo of redband als ik me niet vergis.lyke86 schreef:Je had vroeger ook zon pakketje met poeder waar je water bij moest doen en dan kon je zelf snoepjes maken..
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Razz_ schreef:
Kennen jullie deze ook nog? Die waren echt zó lekker !
Jaaa die ken ik nog!! Die waren inderdaad heerlijk!
Ik at altijd eerst de melkchola op en daarna het witte:P
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Je had ook zo'n potje met poeder wat je moest likken, dat was super lekker verkopen ze nu nog bij de Jamin.
Gast- Gast
Zwart/wit?Zelda schreef:Je had ook zo'n potje met poeder wat je moest likken, dat was super lekker verkopen ze nu nog bij de Jamin.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zou bès nog wel un keiâhrtje net als vroegâh...
» nav tv-series van vroegah
» Foto's van vroegah!
» Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?
» Lekkerste Sinterklaas snoep
» nav tv-series van vroegah
» Foto's van vroegah!
» Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?
» Lekkerste Sinterklaas snoep
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: