Snoep van vroegâh
+48
Schaapke
kajaka88
Sterre
SnowWhite
Faye
Sanne_86
smurfie
Jasmine
Olijfje
Kruidkoek
_Jet
lyke
Jade
Lejow
Rush
Paper Crown
Flippin' Bitch
Merai
Jeanette
TGR
Mamsie
girli
Beachgirl
rapa nui
Fayebella
VeryCherry
Lady Starstruck
Esperanza
Lady4
TukTuk
Zininzon
Zora
Blond
loura
Cupcake
miss22
Rovine
Monte
ThinkPink
Printje
_Femme
Summerlovin
Inge
Tinus
tweeling
Mida4you
Susan
Jerry
52 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Snoep van vroegâh
En er was zo'n rolletje snoep met een soort winegums(gekleurde snoepjes) met een deukje erin. En elk snoepje zat in een klein wit papiertje in het rolletje. Wie weet welke ik bedoel?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Monte schreef:
En er was zo'n rolletje snoep met een soort winegums(gekleurde snoepjes) met een deukje erin. En elk snoepje zat in een klein wit papiertje in het rolletje. Wie weet welke ik bedoel?
Deze?
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Monte schreef:
Rang?
Gast- Gast
Haha mooi tegelijk! Denk wel dat we 'm goed hebben PB
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Ja die waren het, ik kon er echt niet meer opkomen.ThinkPink schreef:Monte schreef:
Deze?
Monte- Ratel
Onlangs had iemand die meegenomen naar een feestje. Alle hapjes waren ineens vergeten en iedereen MOEST een fruitella.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
fireballs die at ik tot dat ik er echt misselijk van werd,
Enige nadeel ik mocht ze niet in huis eten vanwege de nogal heftige kaneelgeur die aanwezig was
Enige nadeel ik mocht ze niet in huis eten vanwege de nogal heftige kaneelgeur die aanwezig was
miss22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10
tweeling schreef:Joan schreef:
ohhh jaaa lange jan, heeeeerlijk! Zijn die nog te koop?
Ja maar een vernieuwde versie en die zijn niet zo lekker als vroeger
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Oh fruitella heb ik echt zo vaak gegeten als kind in de auto onderweg naar vakantie. Ik weet nog dat we van mijn moeder altijd zo'n pakje mochten uitkiezen en mijn broer koos altijd methos en ik altijd fruitella.
Monte- Ratel
Mijn oma brak altijd een rol doormidden als we weer naar huis gingen. Mijn broertje en ik kregen dan ieder de helft.
Rovine- Ratel
ThinkPink schreef:
Oe dit waren wel mijn favootjes van vroeger...! Plus meter lange kauwgum
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Op de markt kochten wij vaak van die kauwgom uit n tube, superlekker!
En je had ook van die kleine rolletjes met winegums en dropjes, en de rolletjes waren dan n soort politieagenten.. Wie weet nog wat ik bedoel?
En je had ook van die kleine rolletjes met winegums en dropjes, en de rolletjes waren dan n soort politieagenten.. Wie weet nog wat ik bedoel?
Gast- Gast
Zure matten
Fruitella
Kersjes
Summier
Skittels
Ik vond bijna alles wel lekker. Behalve zwart-wit. Nog steeds houd ik daar niet van.
Fruitella
Kersjes
Summier
Skittels
Ik vond bijna alles wel lekker. Behalve zwart-wit. Nog steeds houd ik daar niet van.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Blast from the past dit wat waren er toch veel dubieuze dingen vroeger! Met name al die gekke poedersnoepjes
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Veel van wat hier al is genoemd en daarnaast:
smarties, eetpapier (gingen we altijd vliegtuigjes van vouwen) en van die snoepkettingen.
Ik zit nu hard te denken over die rolletjes die princess bedoelt. Ik proef ze bijna. Je had 2 verschillende dropsmaken en 1 winegum geloof ik. Rood, blauw en ? papiertje...
smarties, eetpapier (gingen we altijd vliegtuigjes van vouwen) en van die snoepkettingen.
Ik zit nu hard te denken over die rolletjes die princess bedoelt. Ik proef ze bijna. Je had 2 verschillende dropsmaken en 1 winegum geloof ik. Rood, blauw en ? papiertje...
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Waren het niet de rang snoepjes van redband dan? Die hier geplaatst zijn, is volgens mij de nieuwe verpakking, de oude was volgens mij anders.Zininzon schreef:Veel van wat hier al is genoemd en daarnaast:
Laatst aangepast door Monte op ma 27 feb 2012 - 9:29; in totaal 1 keer bewerkt
Monte- Ratel
Hoe heette de snoep dat in een rol zat. Smakend naar dorp en met een randje van suiker. In een rol? Ik weet wat ik bedoel, maar ik weet de naam niet meer. Ligt nu nog in de schappen.
Edit: Italiano!
Edit: Italiano!
Laatst aangepast door Gisele op ma 27 feb 2012 - 9:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
En deze!
Rovine- Ratel
Gisele schreef:Hoe heette de snoep dat in een rol zat. Smakend naar dorp en met een randje van suiker. In een rol? Ik weet wat ik bedoel, maar ik weet de naam niet meer. Ligt nu nog in de schappen.
Italiano?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zora schreef:Gisele schreef:Hoe heette de snoep dat in een rol zat. Smakend naar dorp en met een randje van suiker. In een rol? Ik weet wat ik bedoel, maar ik weet de naam niet meer. Ligt nu nog in de schappen.
Italiano?
Klopt! Zat net wat te posten en bedacht me opeens dat het Italiano moest zijn! Zoooo lekker! Maar vreet me er ziek in als ik het koop, dus koop het nooit.
Gast- Gast
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» nav tv-series van vroegah
» Foto's van vroegah!
» Ik zou bès nog wel un keiâhrtje net als vroegâh...
» Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?
» Lekkerste Sinterklaas snoep
» Foto's van vroegah!
» Ik zou bès nog wel un keiâhrtje net als vroegâh...
» Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?
» Lekkerste Sinterklaas snoep
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: