Snoep van vroegâh
+48
Schaapke
kajaka88
Sterre
SnowWhite
Faye
Sanne_86
smurfie
Jasmine
Olijfje
Kruidkoek
_Jet
lyke
Jade
Lejow
Rush
Paper Crown
Flippin' Bitch
Merai
Jeanette
TGR
Mamsie
girli
Beachgirl
rapa nui
Fayebella
VeryCherry
Lady Starstruck
Esperanza
Lady4
TukTuk
Zininzon
Zora
Blond
loura
Cupcake
miss22
Rovine
Monte
ThinkPink
Printje
_Femme
Summerlovin
Inge
Tinus
tweeling
Mida4you
Susan
Jerry
52 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Snoep van vroegâh
Gelukkig zit er geen jamin in mijn dorp :')
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10
Geen snoep, maar wel lekkere chips van vroeger:
Tengels. Zo lekker, maar het kan al wel 25 jaar geleden zijn dat ze deze verkochten.
Tengels. Zo lekker, maar het kan al wel 25 jaar geleden zijn dat ze deze verkochten.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ja!Rush schreef:Zwart/wit?Zelda schreef:Je had ook zo'n potje met poeder wat je moest likken, dat was super lekker verkopen ze nu nog bij de Jamin.
Gast- Gast
Toen ik in groep 8 zat was het volgende helemaal in qua ''snoep''
Het zat in een soort verstuiver dan kon je het in je mond spuiten en had je die smaak in je mond. Je had het in cola smaak en in een hele zure smaak en nog wel wat smaken. Geen idee meer hoe het heet..
Het zat in een soort verstuiver dan kon je het in je mond spuiten en had je die smaak in je mond. Je had het in cola smaak en in een hele zure smaak en nog wel wat smaken. Geen idee meer hoe het heet..
Summerlovin- Kletskop
Lekker!! Dat koop ik soms nog wel eens bij de Primera ofzoZelda schreef:Ja!Rush schreef:Zwart/wit?Zelda schreef:Je had ook zo'n potje met poeder wat je moest likken, dat was super lekker verkopen ze nu nog bij de Jamin.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Summerlovin schreef:Toen ik in groep 8 zat was het volgende helemaal in qua ''snoep''
Rush- Lady Post-a-lot
Summerlovin: volgens mij bedoel je 'Candy Spray'
Jasmine- Ratel
Ja Yasmine dat is wat ik bedoelde! Iedereen had zo'n flesje op zak. Weet nog wel dat de juf er gek van werd want op het schoolplein werd het stiekem uit de jaszakken gehaald! haha.
Summerlovin- Kletskop
Haha, herkenbaar van dat jatten. Ik werkte destijds bij de Blokker, daar werden die dingen ook gejat bij het leven.
Jasmine- Ratel
Dat vind ik nog steeds erg lekker!Gisele schreef:In de brugklas was ik een tijdje verslaafd aan dit;
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Dat vind ik nog steeds erg lekker!Gisele schreef:In de brugklas was ik een tijdje verslaafd aan dit;
Is het ook. Ik zat me net te bedenken dat ik wel weer eens een rolletje kan meenemen.
Gast- Gast
deze vond ik altijd erg lekker gewoon om je pols en dan steeds 1 eraf halen (totdat je hele pols plakte van de zoetigheid)
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
lyke86 schreef:Je had vroeger ook zon pakketje met poeder waar je water bij moest doen en dan kon je zelf snoepjes maken..
Superlekker! maar geloof dat dat niet meer bestaat
Dat was van red band. Wij hebben het ook vaak gemaakt vroeger alleen wachtten wij niet tot die snoepjes hard waren, maar aten wij het op als het nog beslag/deeg was. :-P
Verder had je ook een soort 'opzetkoekjes'. Dan had je van die ronde koekjes met een gaatje erin en daar kon je dan koekjes in de vorm van boerderijdieren insteken.
En bij mijn oma en oma in de buurt hadden ze zo'n klein winkeltje waar ik af en toe voor een gulden iets lekkers mocht halen. Dan haalde ik meestal zo'n grote ruiten spek met chocola of van die lange buisjes met zwart/wit alleen was deze roze/geel.
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
ohja mierrrzoet was dat! probeerde een plaatje vinden, maar vondalleen dit filmpje (1997 ):
http://adviz.nl/nl/object/50595/
http://adviz.nl/nl/object/50595/
Faye- Fluisteraar
- Aantal berichten : 15
Punten : 17
Registratiedatum : 13-02-12
Geweldig topic!
Sommige producten verkopen ze nog bij de Jamin, koop soms wat om het jeugdsentiment haha.
Sommige producten verkopen ze nog bij de Jamin, koop soms wat om het jeugdsentiment haha.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Leuk topic!! Op de basisschool waren fireballs het helemaal, en van die zakjes met dip. Zwart wit poeder uit zo'n potje ook ja, en kleffe zoete kauwgom uit zo'n tube waar je mega grote bellen mee kon blazen
Ik kom op het station vaak een zakenman tegen die met zo'n zoethout stokje in zijn mond loopt. Geen gezicht, haha!
Ik kom op het station vaak een zakenman tegen die met zo'n zoethout stokje in zijn mond loopt. Geen gezicht, haha!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Dit at ik vroeger veel:
Schuimblokken.
Smarties.
Winegum-sleutels.
Dropstaven.
Dat soort spul.
Schuimblokken.
Smarties.
Winegum-sleutels.
Dropstaven.
Dat soort spul.
Gast- Gast
Sanne_86 schreef:lyke86 schreef:Je had vroeger ook zon pakketje met poeder waar je water bij moest doen en dan kon je zelf snoepjes maken..
Superlekker! maar geloof dat dat niet meer bestaat
Dat was van red band. Wij hebben het ook vaak gemaakt vroeger alleen wachtten wij niet tot die snoepjes hard waren, maar aten wij het op als het nog beslag/deeg was. :-P
Verder had je ook een soort 'opzetkoekjes'. Dan had je van die ronde koekjes met een gaatje erin en daar kon je dan koekjes in de vorm van boerderijdieren insteken.
En bij mijn oma en oma in de buurt hadden ze zo'n klein winkeltje waar ik af en toe voor een gulden iets lekkers mocht halen. Dan haalde ik meestal zo'n grote ruiten spek met chocola of van die lange buisjes met zwart/wit alleen was deze roze/geel.
Owja van red band! Superlekker
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Razz_ schreef:
Kennen jullie deze ook nog? Die waren echt zó lekker !
En deze wilde ik altijd hebben als ik mee boodschappen ging doen met mijn mama
Die eerste waren zooo lekker, die kocht mijn moeder altijd. Ik krijg er weer water van in mijn mond als ik eraan denk.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Jeanette schreef:Lejow, bedoel je die groen/gelige?! Die heb ik pas nog ergens op, maar weet eigenlijk niet meer waar! Maar die hebben ze nog wel.
Ja het zijn platte snoepjes, volgens mij waren ze appeltjes groen van kleur en er zat van dat zure poeder ook op.
En dan in de vorm van een appeltje.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lady Starstruck schreef:Razz_ schreef:
Die eerste waren zooo lekker, die kocht mijn moeder altijd. Ik krijg er weer water van in mijn mond als ik eraan denk.
Jaaaaaa die ken ik ook nog!!
Wat grappig zeg! Die hadden wij ook heel vaak, vond ze heerlijk haha
En dan was het altijd kijken welk Disney figuur je had.
*edit* Ik mocht altijd een chocolade ei van mijn moeder als ik een prik gekregen had (injectie of bloedprikken)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Lady Starstruck schreef:Razz_ schreef:
Jaaaaaa die ken ik ook nog!!
Wat grappig zeg! Die hadden wij ook heel vaak, vond ze heerlijk haha
En dan was het altijd kijken welk Disney figuur je had.
*edit* Ik mocht altijd een chocolade ei van mijn moeder als ik een prik gekregen had (injectie of bloedprikken)
Haha ik deed altijd 2 biscuitjes om dat chocolade ding heen dan had je een soort chocolade hamburger ofzo. Ik heb nu dus zin in chocolade whaha.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Toen ik vanochtend in bed lag, bedacht ik me deze ineens. Die waren zo lekker! Ze waren er ook met drie verschillende kleuren in een staafje.
En deze kwam ik ook nog tegen:
En deze kwam ik ook nog tegen:
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zou bès nog wel un keiâhrtje net als vroegâh...
» nav tv-series van vroegah
» Foto's van vroegah!
» Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?
» Lekkerste Sinterklaas snoep
» nav tv-series van vroegah
» Foto's van vroegah!
» Sint-Maarten: hoeveel snoep slaan jullie in?
» Lekkerste Sinterklaas snoep
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: