Ik zou bès nog wel un keiâhrtje net als vroegâh...
+16
Merai
Phileine
Lavendel
Happydobby
Dennenappel
Jules
Jezzie
Zwoesj
Verona
Zora
Summerlovin
Monte
Fayebella
Lady Starstruck
Mariposa
Lotus
20 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ik zou bès nog wel un keiâhrtje net als vroegâh...
Wat zou jij nog wel een keer net als vroeger willen?
Gast- Gast
Re: Ik zou bès nog wel un keiâhrtje net als vroegâh...
Een dag leuke dingen doen met mijn vriendinnen.
Bij mijn vader op schoot zitten.
Bij mijn vader op schoot zitten.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Een jointje willen roken, ladderzat op de bar dansen met een te kort jurkje aan...zomaar mensen opbellen uit het telefoonboek voor de grap, belletje lellen..
Gast- Gast
onbezorgd heel de dag lekker kunnen spelen en dan nog waardering krijgen, net als toen je nog op de kleuterschool zat...
Gast- Gast
-samen met mijn moeder 's avonds op de bank hangen en domme programma's kijken
-gewoon hele dagen lekker lezen op bed op mijn zolderkamer in mijn ouderlijk huis
Pfff... soms wou ik dat ik 'vroeger' thuis wat meer had genoten van alle vrijheid. Nu ik op mezelf woon met mijn vriend en 2 kinderen weet ik hoe druk dat is, hoe zwaar dat geweest moet zijn voor mijn moeder. Ik wou dat ik haar meer had geholpen in huis....
-gewoon hele dagen lekker lezen op bed op mijn zolderkamer in mijn ouderlijk huis
Pfff... soms wou ik dat ik 'vroeger' thuis wat meer had genoten van alle vrijheid. Nu ik op mezelf woon met mijn vriend en 2 kinderen weet ik hoe druk dat is, hoe zwaar dat geweest moet zijn voor mijn moeder. Ik wou dat ik haar meer had geholpen in huis....
Gast- Gast
Ik zou nog weleens door mijn oude school willen lopen (afgebrioken) of willen schommelen waar ik vroeger woonde... Op vakantie naar de camping en de hele dag buiten spelen...
Gast- Gast
hele middagen met vriendinnetjes op de manege rondhangen...
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
- Uren lang kletsen met vriendinnetjes over dé jongen waar je helemaal smoorverliefd op bent
- Gewoon lekker zorgeloos zijn en alles doen waar je zin in hebt
- Gewoon lekker zorgeloos zijn en alles doen waar je zin in hebt
Gast- Gast
Lekker in de ballenbak spelen.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Voor een gulden snoep halen bij de snackbar
Gast- Gast
weer met vriendinnen op vakantie gaan en helemaal los gaan.
Gast- Gast
Een ouderwetse zondag beleven;
- Lekker lang uitslapen
- Tussen de middag warm eten met soep vlees en pudding
- Bij oma langs
Dit kan natuurlijk nog steeds wel, maar gebeurd gewoon nauwelijks meer. Ben op zondag bij mijn vriend en dan doen we ons eigen ding etc.
- Lekker lang uitslapen
- Tussen de middag warm eten met soep vlees en pudding
- Bij oma langs
Dit kan natuurlijk nog steeds wel, maar gebeurd gewoon nauwelijks meer. Ben op zondag bij mijn vriend en dan doen we ons eigen ding etc.
Gast- Gast
Toch tegen die "leuke" jongen zeggen, dat ik hem wel leuk vond. Toen ik 16 was, durfde ik dat niet.
Met mijn vriendinnen de vakantie naar Renesse overdoen, hoe tof was dat toen....
Met mijn vriendinnen de vakantie naar Renesse overdoen, hoe tof was dat toen....
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Op een warme zomeravond nog even voor het slapengaan in m'n zwemkleding naar buiten als mijn vader de tuin aan het sproeien is met de tuinslang. En dan vervolgens kleddernat weer binnenkomen. Of sowieso met water spelen, mijn ouders vonden het machtig mooi als wij weer een smet kleddernatte kleding thuiskwamen (gelukkig droegen we altijd goedkope kleding met buitenspelen ), en ik snapte ook absoluut niet waarom een buurmeisje niet meer met ons mocht spelen nadat we haar natgegooid hadden met een waterballon
Nog voor het slapengaan even bij mijn vader zitten met een pakje drinken terwijl hij aan de overkant van het huis aan het kanaal zit te vissen.
Trampolinespingen op onze zelfgemaakte trampoline (lees: een oud bed met spiraalbodem die bij ons achter de schuur stond)
Bij een vriendinnetje in de vijver zwemmen, zij hadden een enorme vijver, 5 bij 5 ofzo en 1,5 meter diep, was zo gaaf!
Nog voor het slapengaan even bij mijn vader zitten met een pakje drinken terwijl hij aan de overkant van het huis aan het kanaal zit te vissen.
Trampolinespingen op onze zelfgemaakte trampoline (lees: een oud bed met spiraalbodem die bij ons achter de schuur stond)
Bij een vriendinnetje in de vijver zwemmen, zij hadden een enorme vijver, 5 bij 5 ofzo en 1,5 meter diep, was zo gaaf!
Gast- Gast
Anne Maria Koekoek spelen met de buurkinderen. Verstoppertje spelen met de buurkinderen. Boos zijn op mijn buurmeisje en vervolgens onder het genot van een groot bord patat en een kroket excuses aanbieden.
En het ergste wat me is overkomen wil ik nog wel eens overdoen. Namelijk in dat toilet zitten waar ik wel uit wilde komen, maar gewoon qua stabiliteit niet meer ging lukken. En weer horen:"Ze vroeg me om je uit de plee te halen, maar het is een meidenplee, daar ga ik toch niet naar binnen".
En het ergste wat me is overkomen wil ik nog wel eens overdoen. Namelijk in dat toilet zitten waar ik wel uit wilde komen, maar gewoon qua stabiliteit niet meer ging lukken. En weer horen:"Ze vroeg me om je uit de plee te halen, maar het is een meidenplee, daar ga ik toch niet naar binnen".
Gast- Gast
- Met lego willen spelen
- Op buitenland reis gaan met de middelbare
- Op de basisschool in groep 8 willen zitten
- Op buitenland reis gaan met de middelbare
- Op de basisschool in groep 8 willen zitten
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
De basisschool nog een keer doen en meer genieten. Ik vond het allemaal veel en moeilijk en nu loop ik er stage en denk ik: ik deed bijna niks daar, had ik dat toen ook maar gedacht!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
In een trappelzak op schoot liggen. Kan het me niet herinneren, maar als ik het bij baby'tjes zie moet het echt het meeste relaxte ever zijn
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
- Helemaal in een slaapzak kruipen en dan door zus door het huis gesleurd worden
- Naar de camping, heel de dag bij het zwembad/ pingpongtafel hangen en alleen bij de tent komen om wat te drinken en toostjes te eten.
- Met het vaste groepje van de middelbare school daar weer rondhangen
Heel veel dingen die jullie beschrijven doe ik af en toe gewoon nog, niks mis met af en toe kind spelen
- Naar de camping, heel de dag bij het zwembad/ pingpongtafel hangen en alleen bij de tent komen om wat te drinken en toostjes te eten.
- Met het vaste groepje van de middelbare school daar weer rondhangen
Heel veel dingen die jullie beschrijven doe ik af en toe gewoon nog, niks mis met af en toe kind spelen
Gast- Gast
Zora schreef:In een trappelzak op schoot liggen. Kan het me niet herinneren, maar als ik het bij baby'tjes zie moet het echt het meeste relaxte ever zijn
Wat een lieve reactie dit!
Gast- Gast
-In de boom klimmen voor ons oude huis, wat uitkeek over weilanden en daar uren mijmeren.
-Verstoppertje spelen in de maisvelden.
-Ingestopt worden door mijn moeder.
-Onze 1e kerst in dit dorp herhalen. We hadden ons huis net gekregen, verhuisd naar een plek die wij niet kenden. Veel hadden we niet, we sliepen de 1e week op 2 legerbedjes in de huiskamer. Maar het was mijn mooiste kerst ooit. Eindelijk een plek voor onszelf.
-Verstoppertje spelen in de maisvelden.
-Ingestopt worden door mijn moeder.
-Onze 1e kerst in dit dorp herhalen. We hadden ons huis net gekregen, verhuisd naar een plek die wij niet kenden. Veel hadden we niet, we sliepen de 1e week op 2 legerbedjes in de huiskamer. Maar het was mijn mooiste kerst ooit. Eindelijk een plek voor onszelf.
Gast- Gast
Als gezin op vakantie. Mijn ouders zijn helaas gescheiden.
Gast- Gast
Ik ga trouwens nog steeds als ik in de speeltuin ben, op de schommel. Heb ik schijt aan.
Gast- Gast
Ik mis mijn onbezorgde jeugd ontzettend.. Daarom kan ik ook heel wat jeugdherinneringen opnoemen:
- Voetje van de vloer spelen op het schoolplein.
- Haaitje spelen op het klimrek van het schoolplein.
- Met vriendinnetjes op een slaapzak door de gang gesleurd worden.
- Met de poppen spelen.
- Met mijn buurjongens op avontuur gaan in het mini-bos bij onze straat, waar we ook een hut hadden en een heel pad in kronkelde.
- Met mijn buurjongen Pipi Langkous naspelen en dus aan de dakgoten hangen, het gras niet mogen raken, overal op en in klimmen, etc.
- Rijden op mijn allerdierbaarste pony T.rude, galopperen over de zandpaden, onbezorgd, ongeremd...
- Ouwehoeren met mijn vader, ondersteboven aan zijn been hangen, verstoppertje spelen, uitdagen, boeren-laat-competities doen, etc.
- Hutten bouwen op de hooizolder.
- Hooi van het land halen, rijden op de trekker, de spanning van het opkomende onweer, bovenop de enorme wiebelende hooipakjes-berg op de kar zitten...
- Spannende verhalen vertellen tijdens logeerpartijtjes met vriendinnen.
- Bramen plukken in de berm op zwoele zomeravonden.
- Barbequen met de buren en als het donker werd elkaar onderling (buurjongens en ik) opnaaien over reuzen, monsters en andere enge dingen.
- In bomen klimmen, kleedje mee, picknick spulletjes mee, boekje mee en heerlijk zitten.
- Voetje van de vloer spelen op het schoolplein.
- Haaitje spelen op het klimrek van het schoolplein.
- Met vriendinnetjes op een slaapzak door de gang gesleurd worden.
- Met de poppen spelen.
- Met mijn buurjongens op avontuur gaan in het mini-bos bij onze straat, waar we ook een hut hadden en een heel pad in kronkelde.
- Met mijn buurjongen Pipi Langkous naspelen en dus aan de dakgoten hangen, het gras niet mogen raken, overal op en in klimmen, etc.
- Rijden op mijn allerdierbaarste pony T.rude, galopperen over de zandpaden, onbezorgd, ongeremd...
- Ouwehoeren met mijn vader, ondersteboven aan zijn been hangen, verstoppertje spelen, uitdagen, boeren-laat-competities doen, etc.
- Hutten bouwen op de hooizolder.
- Hooi van het land halen, rijden op de trekker, de spanning van het opkomende onweer, bovenop de enorme wiebelende hooipakjes-berg op de kar zitten...
- Spannende verhalen vertellen tijdens logeerpartijtjes met vriendinnen.
- Bramen plukken in de berm op zwoele zomeravonden.
- Barbequen met de buren en als het donker werd elkaar onderling (buurjongens en ik) opnaaien over reuzen, monsters en andere enge dingen.
- In bomen klimmen, kleedje mee, picknick spulletjes mee, boekje mee en heerlijk zitten.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ga trouwens nog steeds als ik in de speeltuin ben, op de schommel. Heb ik schijt aan.
Doe ik ook! Heerlijk, schommelen!
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: