Terug naar school?
+4
TukTuk
Zora
Polly
Stuiterbal
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Terug naar school?
Maar dan vul je in dat je instellingscollegegeld betaalt, terwijl je gewoon het normale tarief betaalt?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Maar dan vul je in dat je instellingscollegegeld betaalt, terwijl je gewoon het normale tarief betaalt?
Ja, het is gewoon extra boven op je lening dus je moet het toch terug betalen.
Ik dacht eerst ook dat het niet kon, maar ze hebben het speciaal uitgezocht bij DUO en het was geen probleem. Beter gezegd, ze stelden het dus zelf voor!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben in deeltijd weer begonnen. Pittig maar leuk. Ik doe wel 4 jaar in 2 jaar.
Gast- Gast
MER is op dinsdag van 3 tot half 10 op de Hanze. Heb er les gegeven. Echt een leuke opleiding met leuke mensen. Al was dat 3 jaar geleden en als docent.Gisele schreef:Jolicious schreef:Ik geloof dat je MER ook via een thuisstudie kan doen, dus wellicht al je een baan weer hebt dat je dan op elk moment kan beginnen?
Dat is een goed idee. Ga ik ook even naar kijken.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:MER is op dinsdag van 3 tot half 10 op de Hanze. Heb er les gegeven. Echt een leuke opleiding met leuke mensen. Al was dat 3 jaar geleden en als docent.Gisele schreef:Jolicious schreef:Ik geloof dat je MER ook via een thuisstudie kan doen, dus wellicht al je een baan weer hebt dat je dan op elk moment kan beginnen?
Ik wil ook graag naar de Hanze. Maar als dat qua tijd(sdruk) niet mogelijk is, dan moet ik andere weg bewandelen.
Gast- Gast
Huiswerk is niet veel. Met loi bv moet je echt plannen. Daarnaast neem ik in contacturen meer op dus weinig echt huiswerk.Gisele schreef:Lorna mercedez schreef:MER is op dinsdag van 3 tot half 10 op de Hanze. Heb er les gegeven. Echt een leuke opleiding met leuke mensen. Al was dat 3 jaar geleden en als docent.Gisele schreef:Jolicious schreef:Ik geloof dat je MER ook via een thuisstudie kan doen, dus wellicht al je een baan weer hebt dat je dan op elk moment kan beginnen?
Ik wil ook graag naar de Hanze. Maar als dat qua tijd(sdruk) niet mogelijk is, dan moet ik andere weg bewandelen.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Huiswerk is niet veel. Met loi bv moet je echt plannen. Daarnaast neem ik in contacturen meer op dus weinig echt huiswerk.Gisele schreef:Lorna mercedez schreef:MER is op dinsdag van 3 tot half 10 op de Hanze. Heb er les gegeven. Echt een leuke opleiding met leuke mensen. Al was dat 3 jaar geleden en als docent.Gisele schreef:Jolicious schreef:Ik geloof dat je MER ook via een thuisstudie kan doen, dus wellicht al je een baan weer hebt dat je dan op elk moment kan beginnen?
Hanze hanteert instappen in februari en september toch?
10 maart hebben ze een opendag, dan zou ik eventueel wel weer langs kunnen gaan. Ik moet dit gewoon doen, dit is ook gewoon goed voor mijn eigenwaarde.
Gast- Gast
Hier heb je het nu al JAAAAAREN over (HBO richting rechten). Ik zeg DOE het nu ook eens.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Hier heb je het nu al JAAAAAREN over (HBO richting rechten). Ik zeg DOE het nu ook eens.
Mijn idee
Gast- Gast
Voor MER dacht ik alleen maar in september. Staat ook niet op de site (even voor je gekeken) maar ik zou zeker naar de open dag gaan en dan zou ik voor meerdere studies gaan kijken.Gisele schreef:Lorna mercedez schreef:Huiswerk is niet veel. Met loi bv moet je echt plannen. Daarnaast neem ik in contacturen meer op dus weinig echt huiswerk.Gisele schreef:Lorna mercedez schreef:MER is op dinsdag van 3 tot half 10 op de Hanze. Heb er les gegeven. Echt een leuke opleiding met leuke mensen. Al was dat 3 jaar geleden en als docent.Gisele schreef:Jolicious schreef:Ik geloof dat je MER ook via een thuisstudie kan doen, dus wellicht al je een baan weer hebt dat je dan op elk moment kan beginnen?
Hanze hanteert instappen in februari en september toch?
10 maart hebben ze een opendag, dan zou ik eventueel wel weer langs kunnen gaan. Ik moet dit gewoon doen, dit is ook gewoon goed voor mijn eigenwaarde.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Terug naar af of terug naar beter?
» Naar school
» Ik wil weer naar school! Maar wat.....?
» Ziek naar school
» wel/niet naar school
» Naar school
» Ik wil weer naar school! Maar wat.....?
» Ziek naar school
» wel/niet naar school
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: