DagCafé
+13
Pompoen
love
Ibbeltje
VeryCherry
Lejow
Rush
Faye
ExpressoB
Toet
Suus
Sjaantje
Alex
Erin
17 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Erin schreef:Reva schreef:Erin schreef:Reva schreef:Erin schreef:Reva schreef:Je hebt al een E en een I?
Tuttebel!
Sjaantje!
Mocht ik ze vinden hoor je het!
Reva is lief!
Oud nieuws!
Maar het moet vaker gezegd worden!
Dat is waar!
Gast- Gast
Ow, da's al lekker snel!!
Ik ga nog even wat mailtjes versturen en dan lekker slapen dus ik wens jullie alvast welterusten!!
Ik ga nog even wat mailtjes versturen en dan lekker slapen dus ik wens jullie alvast welterusten!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
De 19e VC? Of tel ik nu helemaal verkeerd?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Reva schreef:Bimbam schreef:Hoi!
Bimbambom!
Kon je de weg naar het café nog vinden?
Met moeite, ik heb onderweg ook nog een container geramd, maar: Ik ben er!
Bimbam- Kletskop
Bimbam schreef:De 19e VC? Of tel ik nu helemaal verkeerd?
De 12e
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Bimbam schreef:De 19e VC? Of tel ik nu helemaal verkeerd?
De 12e
Dan is het maandag over een week
Gast- Gast
Reva schreef:VeryCherry schreef:Bimbam schreef:De 19e VC? Of tel ik nu helemaal verkeerd?
De 12e
Ja das waar
Reva schreef:VeryCherry schreef:Bimbam schreef:De 19e VC? Of tel ik nu helemaal verkeerd?
De 12e
Ik dacht al dat ik gek was
Bimbam- Kletskop
Bimbam schreef:Reva schreef:VeryCherry schreef:Bimbam schreef:De 19e VC? Of tel ik nu helemaal verkeerd?
De 12e
Ik dacht al dat ik gek was
Nee, dat ben ik
Hoi...
Ik was even haken. Het gaat best aardig zolang ik stokjes haak. Ik vraag me alleen af of het handig is om te oefenen met mijn dure wol Misschien moet ik die bewaren tot het wat beter gaat. Alleen het eerste bolletje heb ik nu al opgehaakt en uithalen is ook zo zonde...
Ik was even haken. Het gaat best aardig zolang ik stokjes haak. Ik vraag me alleen af of het handig is om te oefenen met mijn dure wol Misschien moet ik die bewaren tot het wat beter gaat. Alleen het eerste bolletje heb ik nu al opgehaakt en uithalen is ook zo zonde...
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Zou dat bestaan; Kringloopbonnen?
Anders heb ik een gat in de markt gevonden !
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Smikkell schreef:Hoi...
Haha, ik haal ook zo vaak dingen uit hoor! Maar ik oefen meestal wel eerst gewoon op goedkope wibra-acryl! Stokjes zijn inderdaad een fijne manier om te haken, 't schiet lekker op en word al snel vrij regelmatig.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik was even naar uitzendinggemist van chalenge day van vanavond aan het kijken, ik kende 'm nog niet. Heb echt tranen met tuiten gejankt...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik haal het denk ook weer uit. Al ie het alleen maar omdat ik te weinig van deze wol heb om er uberhaupt echt wat van de maken.
Gast- Gast
Ik weet niet meer precies welke dit was. Ik zag alleen dat ik hem al had gezien en verder niet echt meer gekeken.тыквашка schreef:Ik was even naar uitzendinggemist van chalenge day van vanavond aan het kijken, ik kende 'm nog niet. Heb echt tranen met tuiten gejankt...
De man op RTL4 vond ik wel echt heel erg zielig. Leek me een heel fijne en lieve man. Wilde hem zo graag een knuffel geven. Niets voor mij
Gast- Gast
Reva is lief!
Maar eh ... Erin, ik bood ook aan om te kijken voor die letters he?
Maar eh ... Erin, ik bood ook aan om te kijken voor die letters he?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik ben al heel ver met m'n zigzag ^^
Ik ga slapen. Welterusten meiden!
Bimbam- Kletskop
Smikkell schreef:Ik haal het denk ook weer uit. Al ie het alleen maar omdat ik te weinig van deze wol heb om er uberhaupt echt wat van de maken.
Jammer is dat he, ik kom ook regelmatig tot die conclusie. Soms lukt het dan om nog wat bij te halen, maar vaak heb je gewoon pech! Ik ga binnenkort voor de 3e keer een col uithalen...nu omdat ik 'm te klein vind en ik inmiddels nieuwe van dezelfde wol heb!
Pompoen- Lady Post-a-lot
VeryCherry schreef:Ik ben al heel ver met m'n zigzag ^^
Nu nog een zigzagmutsje !
Pompoen- Lady Post-a-lot
Cool! Hij wordt echt mooi..VeryCherry schreef:Ik ben al heel ver met m'n zigzag ^^
Ik wil dit:
(niet quoten)
**
**
Laatst aangepast door Smikkell op di 28 feb 2012 - 11:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wow Smikk, dat is echt geweldig
Hoi!
Ik ben boos op Vodafone! Ben op 3 februari overgegaan op T-Mobile en nu krijg ik een rekening van Vodafone over de periode van 1 t/m 3 februari met een bedrag aan gebruikskosten buiten tegoed van 7,00 (buitenland bellen, geloof er niets van, normaal verbelde ik in een maand nog geen 7 euro aan buitenlandkosten en nu zou ik dat ineens in drie dagen hebben verbeld). En dan rekenen ze ook nog eens 2,50 euro voor het versturen van een papieren factuur WAAR IK NOOIT OM HEB GEVRAAGD! Ik heb altijd digitale facturen gehad en nu krijg ik ineens een papieren. Waarschijnlijk omdat ze bij de overdracht mijn My Vodafone hebben geblokkeerd, want ik kan niet meer inloggen. Maar dat is toch niet mijn probleem? Anyway, die krijgen dus morgen een boos telefoontje dat ik weiger die 10 euro te betalen.
Het gaat maar om 10 euro, maar ik ben het er gewoon niet mee eens. Zo.
Ik ben boos op Vodafone! Ben op 3 februari overgegaan op T-Mobile en nu krijg ik een rekening van Vodafone over de periode van 1 t/m 3 februari met een bedrag aan gebruikskosten buiten tegoed van 7,00 (buitenland bellen, geloof er niets van, normaal verbelde ik in een maand nog geen 7 euro aan buitenlandkosten en nu zou ik dat ineens in drie dagen hebben verbeld). En dan rekenen ze ook nog eens 2,50 euro voor het versturen van een papieren factuur WAAR IK NOOIT OM HEB GEVRAAGD! Ik heb altijd digitale facturen gehad en nu krijg ik ineens een papieren. Waarschijnlijk omdat ze bij de overdracht mijn My Vodafone hebben geblokkeerd, want ik kan niet meer inloggen. Maar dat is toch niet mijn probleem? Anyway, die krijgen dus morgen een boos telefoontje dat ik weiger die 10 euro te betalen.
Het gaat maar om 10 euro, maar ik ben het er gewoon niet mee eens. Zo.
Gast- Gast
Ik wil dat ook!!! Alleen past 't helemaal niet in ons huis...waarom hebben wij nou geen grijze bank, bah nu hebben we een vieze kleur rood waar bijna niets bij past alleen andere vieze kleuren!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: