DagCafé
+13
Pompoen
love
Ibbeltje
VeryCherry
Lejow
Rush
Faye
ExpressoB
Toet
Suus
Sjaantje
Alex
Erin
17 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
Ook een optie!VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Ben je mal!VeryCherry schreef:En dan staat om 12 uur de kinderbescherming op de stoep
Misschien laat ik hem nog even bij mij in bed liggen morgenochtend. Dan zet ik wel een dvdtje voor hem aan
Gaat hij zich hier wel vermaken Donderdag? Ik bedenk me net dat mijn lievelingsspel op werk ligt. Bummer!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ook een optie!VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Ben je mal!VeryCherry schreef:En dan staat om 12 uur de kinderbescherming op de stoep
Misschien laat ik hem nog even bij mij in bed liggen morgenochtend. Dan zet ik wel een dvdtje voor hem aan
Gaat hij zich hier wel vermaken Donderdag? Ik bedenk me net dat mijn lievelingsspel op werk ligt. Bummer!
Ik neem zijn DS mee en hij zal wel autootjes mee willen nemen. Komt goed
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
En dan is Reva zelf weg?Reva schreef:Nu al leegloop in het café??
*trekt aan de bel*
RONDJE VAN DE ZAAK!
Ik neem een licor.
Gast- Gast
Smikkell schreef:BEL G.!!!Reva schreef:Ik wil niet alleen naar bed
Scheld je me nou uit?
Gast- Gast
Ik zag het staanReva schreef:Smikkell schreef:BEL G.!!!Reva schreef:Ik wil niet alleen naar bed
Scheld je me nou uit?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar dan mag je nog wel verder posten....
Ja maar ik was een lijstje aan het maken met missies voor morgen. Dus ik moest even nadenken. Doet nog zeer.
Gast- Gast
Ik wil ook niet slapen en ook nog niet aan morgen denken. Alleen of ik nu ga slapen of niet, morgen wordt het toch wel
Wat worden je missies voor morgen? Hoe ging het vorige week met je monteurs? Tevreden met je nieuwe meters? Ik kreeg een brief dat ik 800 (iets minder) terug krijg. Best redelijk!
Wat worden je missies voor morgen? Hoe ging het vorige week met je monteurs? Tevreden met je nieuwe meters? Ik kreeg een brief dat ik 800 (iets minder) terug krijg. Best redelijk!
Gast- Gast
Dat is echt veel! Lekker
Ik ben heel blij met de meters, nu kan ik de kast eindelijk omdraaien. En dan kan aan de muur waar hij nu tegenaan staat wat haakjes/kapstok. Dan hoef ik niet meer te kiezen tussen jassen kunnen ophangen of was drogen (hangt allebei aan de gangkastdeur, maar kan niet tegelijk). Vooruitgang. Alleen móet dan mijn bak met tassen leeg.. *slik* Dus dat is in ieder geval een grote missie.
Verder op jacht naar die Blond beker.
Prenatal
Wijn bestellen
Kaart halen
Plastic weggooibakjes voor voer van oma
Werkuren febr doorgeven
Wehkamp wegbrengen *als t in de auto past*
Bij de brievenbus liggen voor de porseleinstiften (rest van de brievenbusinhoud proberen te negeren )
Verder nog geen missies.
Ja, mn lege vaas waar ik zondag de bloemen uit heb gehaald en in de vuilniszak heb gedaan ook echt naar de keuken brengen en leeggooien plus schoonmaken
Ik ben heel blij met de meters, nu kan ik de kast eindelijk omdraaien. En dan kan aan de muur waar hij nu tegenaan staat wat haakjes/kapstok. Dan hoef ik niet meer te kiezen tussen jassen kunnen ophangen of was drogen (hangt allebei aan de gangkastdeur, maar kan niet tegelijk). Vooruitgang. Alleen móet dan mijn bak met tassen leeg.. *slik* Dus dat is in ieder geval een grote missie.
Verder op jacht naar die Blond beker.
Prenatal
Wijn bestellen
Kaart halen
Plastic weggooibakjes voor voer van oma
Werkuren febr doorgeven
Wehkamp wegbrengen *als t in de auto past*
Bij de brievenbus liggen voor de porseleinstiften (rest van de brievenbusinhoud proberen te negeren )
Verder nog geen missies.
Ja, mn lege vaas waar ik zondag de bloemen uit heb gehaald en in de vuilniszak heb gedaan ook echt naar de keuken brengen en leeggooien plus schoonmaken
Gast- Gast
Oh, prima dagje!
Je gaat de schoenenkast niet ophangen dus? Wel de bakken al gevonden/gekocht?
Ik ga morgen:
Mijn administratie uitzoeken
Rekeningen betalen
Meterkast opruimen
Schoonmaken
Wassen
Als het kan even naar werk fietsen om mijn spel op te halen
Planken van het kastje naar de container brengen (vandaag niet gedaan )
Eten
Je gaat de schoenenkast niet ophangen dus? Wel de bakken al gevonden/gekocht?
Ik ga morgen:
Mijn administratie uitzoeken
Rekeningen betalen
Meterkast opruimen
Schoonmaken
Wassen
Als het kan even naar werk fietsen om mijn spel op te halen
Planken van het kastje naar de container brengen (vandaag niet gedaan )
Eten
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Licor hakt er wel in!
Ik vind mn hoofd zo leuk voelen dan
Gast- Gast
WA gestuurd of hij nog wakker is en dat ik teveel ruimte over heb in bed Wat slecht!
Gast- Gast
Neuh, prima juist!Reva schreef:WA gestuurd of hij nog wakker is en dat ik teveel ruimte over heb in bed Wat slecht!
Je vindt het fijn als hij er is en je voelt je beter als hij naast je slaapt. Ik hoop dat hij kan en komt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, dat doe ik maar niet.Reva schreef:Hoofd heel hard heen en weer schudden
Is leuuuuk. Dan val ik weleens van de bank Omg, dat hoort eigenlijk in biechttopic.
Edit: vooral omdat ik weleens uit voorzorg al deken op de grond leg en dan heel hard moet lachen als dat nodig bleek te zijn. Okee, stop talking.
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Nou, dat doe ik maar niet.Reva schreef:Hoofd heel hard heen en weer schudden
Is leuuuuk. Dan val ik weleens van de bank Omg, dat hoort eigenlijk in biechttopic.
Edit: vooral omdat ik weleens uit voorzorg al deken op de grond leg en dan heel hard moet lachen als dat nodig bleek te zijn. Okee, stop talking.
Ik stuikelde net al over mijn Jelly Fish. Dat was al beschamend genoeg! Van de bank vallen door Licor, na het schudden van je hoofd
Gast- Gast
Lutz Jacobi, dat is toch wel een soort act van Wendy van Dijk he? Dat mens wil toch niet écht de plek van Job Cohen overnemen?
http://nos.nl/video/346150-wie-is-lutz-jacobi.html
Gast- Gast
Ja na het schudden bewegen alle muren Laat ik het niet gaan uitproberen nu, dan hebben we gelijk weer ruzie Al kan 1 glaasje weinig kwaad. Straks gaat hij nog over datum. Deen komt om in de flessen Licor omdat ze nog zo zijn ingesteld op die 1 a twee flessen per week
Gast- Gast
Smikkell schreef:Lutz Jacobi, dat is toch wel een soort act van Wendy van Dijk he? Dat mens wil toch niet écht de plek van Job Cohen overnemen?
Whahahahahahaha.
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: