DagCafé
+13
Pompoen
love
Ibbeltje
VeryCherry
Lejow
Rush
Faye
ExpressoB
Toet
Suus
Sjaantje
Alex
Erin
17 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Ja, jij bent echt goed bezig man. Zie allemaal mooie dingen langskomen. Uithalen vind ik ook niet zo'n probleem.тыквашка schreef:Smikkell schreef:Ik haal het denk ook weer uit. Al ie het alleen maar omdat ik te weinig van deze wol heb om er uberhaupt echt wat van de maken.
Jammer is dat he, ik kom ook regelmatig tot die conclusie. Soms lukt het dan om nog wat bij te halen, maar vaak heb je gewoon pech! Ik ga binnenkort voor de 3e keer een col uithalen...nu omdat ik 'm te klein vind en ik inmiddels nieuwe van dezelfde wol heb!
Deze wol is alleen erg duur en heb het alleen kunnen kopen omdat ik een cadeaubon had. Heb vijf bollen. Ik kan ze nog wel bijhalen, maar wil zeld eigenlijk niet zoveel geld uitgeven aan wol.
Ik heb redelijk wat Zeeman en Wibra wol ook hoor..
**
Laatst aangepast door Smikkell op di 28 feb 2012 - 11:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hele grote hoes haken!!!тыквашка schreef:Ik wil dat ook!!! Alleen past 't helemaal niet in ons huis...waarom hebben wij nou geen grijze bank, bah nu hebben we een vieze kleur rood waar bijna niets bij past alleen andere vieze kleuren!
Gast- Gast
Ja, tof he! Die grijze wil ik zooooo graag maken. Maar eerst deze handschoenenVeryCherry schreef:Wow Smikk, dat is echt geweldig
(niet quoten)
**
**
Laatst aangepast door Smikkell op di 28 feb 2012 - 11:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hahaha, ik denk dat ik dan wat hulp moet inschakelen...wie haakt er mee aan mij 5 meter lange bankhoes?
Ik zie trouwens wol die ik ook heb van de zeeman . Zo fijn spul! Die zachte dikkere grijze zeg maar...al is grijs bij jou niet zo'n goed onderscheidingsmiddel .
Ik zie trouwens wol die ik ook heb van de zeeman . Zo fijn spul! Die zachte dikkere grijze zeg maar...al is grijs bij jou niet zo'n goed onderscheidingsmiddel .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Heb me serieus even af zitten vragen wat man-klopen waren...тыквашка schreef:En 't is inderdaad een concreet doel, 't is wel fijn dat mijn fysio daar ook op staat om zulke doelen te bedenken. We hebben ook doelen voor de verdere toekomst. Mijn doelen zijn dat ik pijnvrij een langer stuk kan lopen, zonder manklopen en zonder krukken en dat ik ongeveer 30 km kan fietsen op een dag en dat ik ooit op wintersport kan (volgend jaar?), en dat kan toch wel, dat weet ik van jou, maar ik zou toch wel het liefst gewoon een week op de lange latten willen kunnen stáán. Dat ik een 'normale' sport kan doen, zoals badminton ofzo. Nou ja dat soort dingen.
Er zijn trouwens ook maar dingen die ik uit mijn doelenlijst heb geschrapt. Ik hoef echt niet meer 30 km te kunnen wandelen, heup blijft toch zwakke plek en ik zal ook niet meer kunnen gaan hockeyen, dat is te belastend waarschijnlijk. Maar als ik de bovenstaande dingen wel behaal ben ik ook dik tevreden.
't lastige is dat ik een soort 'mijn oog is groter dan mijn maag' probleem heb. Als ik heel rustig aan doe heb ik het gevoel de hele wereld aan te kunnen maar tijdens activiteiten denk ik vaak halverwege 'waar ben ik aan begonnen?' en daarna heb ik dan veel te veel pijn...
Gast- Gast
Ja, dat is de wol die ik zo lang zocht en nergen meer vond. Vandaag was het er gelukkig weer. De rij er achter is ook veel grijs en blauw. Ik moet echt eens verder kijken dan die kleurenтыквашка schreef:Hahaha, ik denk dat ik dan wat hulp moet inschakelen...wie haakt er mee aan mij 5 meter lange bankhoes?
Gast- Gast
Zo, tot zover mijn binnenvalpost en spuitelfpost.
Haken kan ik alleen niet over meepraten, dus heb ik deze discussie niets nuttigs bij te dragen
Haken kan ik alleen niet over meepraten, dus heb ik deze discussie niets nuttigs bij te dragen
Gast- Gast
Oh je kan wel vertellen wat je mooi vind qua haken Bruce, kan je tóch meepraten
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk dat die deken makkelijker is dan die handschoenen hoor!! Maar goed ik heb eerlijk gezegd nog niet geprobeerd handschoenen te haken, heb wel een patroontje voor wanten liggen...maar ja ik draag liever handschoenen .
Vind het ook écht een smikkeldeken! Bij mij zou ie gelijk uit veel meer kleurtjes bestaan denk ik...hoewel ik grijs in combinatie met heldere kleurtjes ook heel mooi vind!
Vind het ook écht een smikkeldeken! Bij mij zou ie gelijk uit veel meer kleurtjes bestaan denk ik...hoewel ik grijs in combinatie met heldere kleurtjes ook heel mooi vind!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ja, we vervuilen het topic een beetje. Eigenlijk moeten wij naar het haaktopic met dit geklets, maar ik zit zo lekker.Bruce schreef:Zo, tot zover mijn binnenvalpost en spuitelfpost.
Ik ben voor principes. 1 euro, 10 euro of 100 euro!
Gast- Gast
Whaha ik zie nooit gehaakte dingen, behalve de plaatjes in dit topic. Maar die gekleurde dekens van Smikkell van net vind ik wel gaaf! Heb alleen hetzelfde probleem als Pompoen: banken zijn hier rood.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva is lief!
Maar eh ... Erin, ik bood ook aan om te kijken voor die letters he?
Jij bent ook lief, maar dat wisten we al!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Maar deze zijn gebreid en dat krijg ik wel voor elkaar. Ik zie wel een beetje wat voor patroon het is en hoe ze het gemaakt hebben.тыквашка schreef:Ik denk dat die deken makkelijker is dan die handschoenen hoor!! Maar goed ik heb eerlijk gezegd nog niet geprobeerd handschoenen te haken, heb wel een patroontje voor wanten liggen...maar ja ik draag liever handschoenen .
Ja, die hele stapel zou hier goed staan.
Gast- Gast
Wij hebben een grijze bank, daar staat alles bij
Whaha een kletstopic kán niet worden vervuild. Een kletstopic gaat nou eenmaal wel eens over onderwerpen die je niets zeggen en dan moet je gewoon je mond houden of proberen toch mee te kletsen of proberen van onderwerp te veranderenSmikkell schreef:Ja, we vervuilen het topic een beetje. Eigenlijk moeten wij naar het haaktopic met dit geklets, maar ik zit zo lekker.Bruce schreef:Zo, tot zover mijn binnenvalpost en spuitelfpost.
Leve de principes! Morgen aan de telefoon heb ik waarschijnlijk een minder grote mond, ik ben niet zo assertief
Gast- Gast
Lex?
Als je de letters hebt gevonden, wil je dan even WA sturen naar mij? Anders geven we ze straks twee keer
Als je de letters hebt gevonden, wil je dan even WA sturen naar mij? Anders geven we ze straks twee keer
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, dat is de wol die ik zo lang zocht en nergen meer vond. Vandaag was het er gelukkig weer. De rij er achter is ook veel grijs en blauw. Ik moet echt eens verder kijken dan die kleurenтыквашка schreef:Hahaha, ik denk dat ik dan wat hulp moet inschakelen...wie haakt er mee aan mij 5 meter lange bankhoes?
Haha, tja mooi grijs is niet lelijk! Oreo heeft me een pak vol gestuurd, ik kom niet verder dan de minizeeman hier om de hoek en die had ze niet meer...
Ik vind het wel lastig om mooie kleuren bij elkaar te vinden hoor, in katoen is minder moeilijk (maar zo duur vaak) maar in acryl is het echt lastig om bijvoorbeeld een mooie oranje te vinden. En acryl heeft vaak allemaal verschillende diktes en dat combineert dan weer verrot dus daar moet je ook nog op letten!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Bruce schreef:Whaha een kletstopic kán niet worden vervuild. Een kletstopic gaat nou eenmaal wel eens over onderwerpen die je niets zeggen en dan moet je gewoon je mond houden of proberen toch mee te kletsen of proberen van onderwerp te veranderenSmikkell schreef:Ja, we vervuilen het topic een beetje. Eigenlijk moeten wij naar het haaktopic met dit geklets, maar ik zit zo lekker.Bruce schreef:Zo, tot zover mijn binnenvalpost en spuitelfpost.
Leve de principes! Morgen aan de telefoon heb ik waarschijnlijk een minder grote mond, ik ben niet zo assertief
Ow lachen, als het jou niet lukt, mag ik dan bellen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, we vervuilen het topic een beetje. Eigenlijk moeten wij naar het haaktopic met dit geklets, maar ik zit zo lekker.Bruce schreef:Zo, tot zover mijn binnenvalpost en spuitelfpost.
Ja dan krijg je zo'n geheenenweer...maar eigenlijk gaan we nu dus offtopic in het dagcafé, nooit gedacht dat dat nog eens zou gebeuren...
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Smikkell schreef:Ja, we vervuilen het topic een beetje. Eigenlijk moeten wij naar het haaktopic met dit geklets, maar ik zit zo lekker.Bruce schreef:Zo, tot zover mijn binnenvalpost en spuitelfpost.
Ja dan krijg je zo'n geheenenweer...maar eigenlijk gaan we nu dus offtopic in het dagcafé, nooit gedacht dat dat nog eens zou gebeuren...
Gast- Gast
Whaha van mij mag je!Reva schreef:
Ow lachen, als het jou niet lukt, mag ik dan bellen?
Gast- Gast
Ik wil wel andere kussens op de bank, maar ik weet nog steeds niet wat nou een stevige vulling is. Nieuwe hoezen om de kussens die er nu op zitten heeft niet zoveel zin.
VeryCherry schreef:Wij hebben een grijze bank, daar staat alles bij
Dat wil ik dus ook! Heb zelfs al overwogen een nieuwe hoes te laten naaien...maar kost iets van 800 euro...voor die prijs kan ik bij ikea een nieuwe grijze bank halen... Maar ja, deze bank doet het nog en we hebben nog wel belangrijkere doelen voor die 800 euro...
@Smik, ik had niet zo goed gekeken haha, ik dacht dat het haaksels waren...maar als je dát kunt breien...dan kun je misschien ook wel een mutsje breien?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: