DagCafé
+13
Pompoen
love
Ibbeltje
VeryCherry
Lejow
Rush
Faye
ExpressoB
Toet
Suus
Sjaantje
Alex
Erin
17 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Sjaantje schreef:GATVERDEGATVERDEGATVERDEGATVERReva schreef:Sjaantje schreef:Dat dus.Reva schreef:Je hoeft ook niet gelijk indruk op hem te maken, slet.
Nee liever niet zeg. Bah.
Hij heeft wel een ziekenhuisworst
Daar wil ik bij hem helemaal niet aan denken. Bah bah bah.
Gast- Gast
*tromgeroffel*
Mijn laatste grote mijlpaal is dat ik kan.............. SPRINGEN! Kan me niet eens herinneren wanneer ik dat voor t laatst kon, volgens mij een jaar of 20 geleden toen we nog aan elastieken deden...
Nou ja, niet dat het ergens op slaat want ik kom maar een klein stukkie van de grond af maar toch. Ik was met kleine prinses aan t dansen op een liedje waarin je bewegingen van dieren na moet doen en tja, toen kon ik ineens springen als een kikker!
Mijn laatste grote mijlpaal is dat ik kan.............. SPRINGEN! Kan me niet eens herinneren wanneer ik dat voor t laatst kon, volgens mij een jaar of 20 geleden toen we nog aan elastieken deden...
Nou ja, niet dat het ergens op slaat want ik kom maar een klein stukkie van de grond af maar toch. Ik was met kleine prinses aan t dansen op een liedje waarin je bewegingen van dieren na moet doen en tja, toen kon ik ineens springen als een kikker!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil ook wijn en schijt in mn broek voor het wegen morgen. Ik vrees dat ik het er niet op tijd weg heb gekregen Of misschien net wel, maar niet afgevallen dan omg ik ben zo bang dat ik twee kilo zwaarder ben dan twee weken terug.. beschamend.
Gast- Gast
Helaas pindakaas!Reva schreef:Smikkell schreef:Eerst een filmpje zien .
Whahahaha
Smikkell schreef:Hier wil ik wel tussen zoeken. Ik zie allemaal leuke dingen **
Dan zou je hier es op de Vrije Markt moeten komen kijken. Allemaal van zulke spullekes!
Mijn vader werkte daar, net als op Beverwijk. Zal ik het daar van hebben? Ik ging wel eens mee met hem op zaterdag en ik had dan een tentje gebouwd onder zijn kraam. Daar zat ik dan heel de dag. Af en toe met een paar guldens over de markt om speelgoed te zoeken en dan kroop ik weer in mijn tent. Mijn vader was een verzamelaarReva schreef:Je moet een keer naar de westfriese beurs, Smikk
Gast- Gast
Meiden, ik spring mijn bedje in. Slaap lekker!!
Ik denk het! Ik zou er best eens heen willen, alleen uhh... kom allemaal spullen tegen waar ik toch geen plek of vervoer voor heb. Ik kan beter al die dingen ontwijken.Reva schreef:Ja, dan heb je gewoon een juttergen denk ik.
Gast- Gast
Nope!Smikkell schreef:Filmpje..Sjaantje schreef:Meiden, ik spring mijn bedje in. Slaap lekker!!
Nee, aan onleesbare klokkenReva schreef:Iegh.
Ik doe niet aan schilderijen boven de bank.
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: