DagCafé
+13
Pompoen
love
Ibbeltje
VeryCherry
Lejow
Rush
Faye
ExpressoB
Toet
Suus
Sjaantje
Alex
Erin
17 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Oeh, leuk Zus. Hoop dat het erg gezellig wordt. Misschien is dit HEM wel
Normaal weet ik wel wat ik wil en moet eten, maar de laatste bijna twee weken heb ik echt geen honger. Ik eet amper iets omdat het me zo tegenstaat en dat is niet goed. Ik heb vandaag genoeg in huis, maar als ik er alleen al aan denk..
Normaal weet ik wel wat ik wil en moet eten, maar de laatste bijna twee weken heb ik echt geen honger. Ik eet amper iets omdat het me zo tegenstaat en dat is niet goed. Ik heb vandaag genoeg in huis, maar als ik er alleen al aan denk..
Gast- Gast
Denk gewoon wat kleiner. Ik heb het ook weleens periodes en dan eet ik gewoon wat soep of brood. Iets simpels, kleinere porties... Maar eet wel iets natuurlijk .
En HEM... Ach, we zullen zien. Zo ver denk ik nu nog niet haha. Vind het leuk dat hij langs komt
Erin, dank je wel!
En HEM... Ach, we zullen zien. Zo ver denk ik nu nog niet haha. Vind het leuk dat hij langs komt
Erin, dank je wel!
Gast- Gast
En hoe leuk is HIJ dan?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Hij is gewoon leuk, verder ken ik hem toch niet echt haha . We zullen zien hoe leuk hij echt is .
Gast- Gast
Zusje hoort gewoon een tvprogramma te krijgen. 24u per dag gevolgd door een cameraploeg, zodat wij alles kunnen zien. Wereldwijde knaller.
Gast- Gast
Reva schreef:Zusje hoort gewoon een tvprogramma te krijgen. 24u per dag gevolgd door een cameraploeg, zodat wij alles kunnen zien. Wereldwijde knaller.
Meteen reclame voor het forum.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva schreef:Zusje hoort gewoon een tvprogramma te krijgen. 24u per dag gevolgd door een cameraploeg, zodat wij alles kunnen zien. Wereldwijde knaller.
En voor jouw huis
Gast- Gast
En nog een serie voor Reva en Smikkel en we zijn allemaal miljonair! Genoeg leuks om naar te kijken !
Erin- Ratel
Mijn zusje en ik heb jaren een eigen Real life soap gehad..Erin schreef:En nog een serie voor Reva en Smikkel en we zijn allemaal miljonair! Genoeg leuks om naar te kijken !
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Zusje hoort gewoon een tvprogramma te krijgen. 24u per dag gevolgd door een cameraploeg, zodat wij alles kunnen zien. Wereldwijde knaller.
En voor jouw huis
Gast- Gast
Ik heb ergens een heelReva schreef:Ik wil een nieuw onderschrift.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb ergens een heelReva schreef:Ik wil een nieuw onderschrift.leukeschizofrene post gezien. Misschien wel een beetje lang, maar de moeite waard als onderschrift
Dan kan ik beter gewoon verwijzen naar haar profiel
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mijn zusje en ik heb jaren een eigen Real life soap gehad..Erin schreef:En nog een serie voor Reva en Smikkel en we zijn allemaal miljonair! Genoeg leuks om naar te kijken !
Uitgezonden op tv en al? Stuur me de link!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Ik ga kijkenReva schreef:Mijn leven in puin is zo zielig vanavond..
Idem.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
goedenavond allemaal
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben op zoek naar deze twee letters van P.renatal, maar weet niet zo goed in welke topic ik dat moet vragen of iemand voor me wilt kijken. Ik heb de overige letters wel kunnen vinden. Wat denken jullie, vraag en aanbod of zwangerschap en mama. Of komt er een van jullie toevallig langs?
Erin- Ratel
Erin, ik kom morgen bij een Prenatal. Wat heb je nodig?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Vraag en aanbod. Je zoekt iets en dat is het hoofdonderwerp van het topic.Erin schreef:Ik ben op zoek naar deze twee letters van P.renatal, maar weet niet zo goed in welke topic ik dat moet vragen of iemand voor me wilt kijken. Ik heb de overige letters wel kunnen vinden. Wat denken jullie, vraag en aanbod of zwangerschap en mama. Of komt er een van jullie toevallig langs?
Gast- Gast
Naar welke 2 letters?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
De straat hiernaast zit een prenatal. Mocht je een plaatje hebben kan ik morgen kijken.
Gast- Gast
Zeker herhaling..?Reva schreef:Tijd voor over de streep/challenge day op
Ik neem even waar voor EB.
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: