DagCafé
+13
Pompoen
love
Ibbeltje
VeryCherry
Lejow
Rush
Faye
ExpressoB
Toet
Suus
Sjaantje
Alex
Erin
17 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Bah, pindasaus. Ik heb lekker weer een Mona toetje. Balen dat het een toetje van de maand is, kan ik er maar tijdelijk van genieten. Ik stem ervoor dat het een blijvend toetje wordt.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
I pindasaus! Gelukkig eten we deze week weer twee dagen satéAlex schreef:Bah, pindasaus. Ik heb lekker weer een Mona toetje. Balen dat het een toetje van de maand is, kan ik er maar tijdelijk van genieten. Ik stem ervoor dat het een blijvend toetje wordt.
Gast- Gast
Reva schreef:Oké, oké en chips en chocoladevla
En hoe zit het met Amber dan? Ben je tijdelijk niet meer aan het Amberen of lukt het niet meer?
Gast- Gast
Bruce schreef:What happened to the chips?Reva schreef:Bank, sportbroek, wit stokbrood, pindasaus
Gast- Gast
Bruce schreef:Reva schreef:Oké, oké en chips en chocoladevla
En hoe zit het met Amber dan? Ben je tijdelijk niet meer aan het Amberen of lukt het niet meer?
Er is vast wel ergens op de wereld een Amber die niet tegen dit soort eten is
Ik probeer het praktisch elke dag op te pakken, niet succesvol, dat dan weer wel.
Gast- Gast
Reva moet doen aan het G. dieeet i.p.v. Amber.
Toen G. er was, was je zo goed bezig.. G. is weg en het gaat minder!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva moet doen aan het G. dieeet i.p.v. Amber.
Ja is absoluut waar. Maar die paar ons aankomen schrikt niet af
Gast- Gast
Ik heb heel leuke handschoentjes gezien die ik wil breien, maar ik moet eigenlijk eerst afmaken waar ik mee bezig ben vind ik
En ik wilde meer gaan haken i.p.v. breien en ik heb nog 981 andere ideeen op de plank liggen! En ik heb vandaag wol gevonden voor mijn oker gele sjaal. En er liggen nog oordopjes van iemand die ik pas voor de helft heb behaakt.
En ik wilde meer gaan haken i.p.v. breien en ik heb nog 981 andere ideeen op de plank liggen! En ik heb vandaag wol gevonden voor mijn oker gele sjaal. En er liggen nog oordopjes van iemand die ik pas voor de helft heb behaakt.
Gast- Gast
Ik heb momenteel ook niet echt recht van spreken.Reva schreef:Smikkell schreef:Reva moet doen aan het G. dieeet i.p.v. Amber.
Ja is absoluut waar. Maar die paar ons aankomen schrikt niet af
Misschien duurt het een paar dagen en pak je het dan wel weer op. Zolang je met je jurk maar niet in de problemen komt
Gast- Gast
Donderdag komt VC hier en daarna kan ik wel weer verder denk. Misschien moet je ook even ergens een lesje nemen.Reva schreef:Haken is te moeilijk
Ik kan stokjes haken, maar om nou alles is stokjes te doen. Gaat wel lekker snel!
Gast- Gast
Zusje, toch maar die haakmeeting dan! Op jouw printerest zie ik ook weer allemaal dingen die ik wil maken!
Gast- Gast
Dit is ook leuk om te maken! Alleen wel heel veel werk omdat het draad eerst is gepunnikt en pas daarna gebruik je het om te breien. Kost je ook nog eens heel veel geld en wol dus.
(niet quoten)
**
**
En deze wil ik maken:
**
**
(niet quoten)
**
**
En deze wil ik maken:
**
**
Laatst aangepast door Smikkell op di 28 feb 2012 - 7:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oooooh die handschoenen!
En ja, idd veel werk en zal wel duur zijn maar ziet er leuk uit . Enne... Niet te veel op Pinterest kijken dan maar? Ik ga sowieso wel een keer op les bij VC maar niet aankomende maand. Ik moet en zal het ook kunnen .
+1
En ja, idd veel werk en zal wel duur zijn maar ziet er leuk uit . Enne... Niet te veel op Pinterest kijken dan maar? Ik ga sowieso wel een keer op les bij VC maar niet aankomende maand. Ik moet en zal het ook kunnen .
Reva schreef:Ik kan wel vingerhaken
+1
Gast- Gast
Die handschoenen kan ik wel maken en heb de juiste wol nu ook in huis. Misschien ga ik er gewoon aan beginnen..
Gast- Gast
Haha heerlijk mens ben je toch . Bedankt voor je lieve smsje vanmiddag! Hoe gaat het nu met je?
Gast- Gast
Ik ben niet tevreden over hoe het gaat. Laten we het daar op houdenZusje schreef:Haha heerlijk mens ben je toch . Bedankt voor je lieve smsje vanmiddag! Hoe gaat het nu met je?
Weet ook niet wat ik moet eten. Eet M. bij jou of komt hij later pas?
Gast- Gast
Dag dames!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Heb je er vaker last van dat je niet weet wat je moet eten? Is het wellicht een idee om een weekschema te maken?
Ja hij is nu onderweg hierheen. Niet samen eten hoor . Bedenk me dat ik mijn bestelling nog moet doen voor werk. Ga dat nu ff snel doen dus. Alles is redelijk netjes nu (op wat voorspelbare zaken na) dus dat zit goed. Oh en ff tanden poetsen .
Ja hij is nu onderweg hierheen. Niet samen eten hoor . Bedenk me dat ik mijn bestelling nog moet doen voor werk. Ga dat nu ff snel doen dus. Alles is redelijk netjes nu (op wat voorspelbare zaken na) dus dat zit goed. Oh en ff tanden poetsen .
Gast- Gast
Zusje! Gefeliciteeerd!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: