Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+13
Pompoen
love
Ibbeltje
VeryCherry
Lejow
Rush
Faye
ExpressoB
Toet
Suus
Sjaantje
Alex
Erin
17 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 11:47

Erin schreef:Ik dacht dat je wat meer afstand wou gaan creeeren maar toch ook weer niet!

Succes morgen!

Talking to me? Afstand tja... Was van het weekend leuk maar ben ook gewoon uitgeweest. Aankomend weekend heb ik geen tijd voor hem. Die afstand komt er wel maar dat neemt niet weg dat ik hem ontzettend leuk vind.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Erin ma 27 feb 2012 - 11:49

Whahahaha weet je wat ik me nu realiseer! Ik lees de dingen die je post veel sneller dan de rest want heb het gevoel dat ik snel moet zijn voordat je weg bent! laughcry Ik vind het best irritant eigenlijk voor je. Jullie hebben het zo leuk en dan gaat ie moeilijk doen. Je verdient een heerlijk lieve vent!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 11:49

VeryCherry schreef:Bij een kringloop werken zou echt niet goed zijn voor me, waarschijnlijk zou ik alle mooie dingen inpikken en er gaan wonen Wink
Jaaa, dat was ik me laatst ook aan het bedenken. Toen ik bij de Xenos werkte, zette ik ook van alles achter wat ik ooit nog wilde kopen! Ze werden helemaal gek van me omdat ik op een gegeven moment een heel eigen stelling had ik het magazijn Embarassed In een kringloop zou dat alleen maar erger zijn omdat overal maar één van is en het ook nog betaalbaar is.

Zou dat mogen, dingen achter houden? Ik weet dat al het oma's theeservies en de eerste letterbak die binnenkomt dan van mij zijn..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 11:52

Tja, niks aan te doen. Heb hem van het weekend gevraagd hoe hij er nu over denkt. Ik heb nl wel het gevoel dat hij twijfelt. Maar hij blijft erbij dus tja... Ik kom wel steeds verder hoor, hij heeft van het weekend mijn ouders ontmoet (heel kort, maar toch) enzo. Freakt hij in ieder geval niet meer zo over. Het kost bij hem zo veel tijd allemaal. Ik vind hem leuk maar ik kan niet in iemand investeren die dat niet terug doet. Dusss morgen zie ik M. :P Zo beter haha Very Happy

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 27 feb 2012 - 11:55

Smikkell schreef:
VeryCherry schreef:Bij een kringloop werken zou echt niet goed zijn voor me, waarschijnlijk zou ik alle mooie dingen inpikken en er gaan wonen Wink
Jaaa, dat was ik me laatst ook aan het bedenken. Toen ik bij de Xenos werkte, zette ik ook van alles achter wat ik ooit nog wilde kopen! Ze werden helemaal gek van me omdat ik op een gegeven moment een heel eigen stelling had ik het magazijn Embarassed In een kringloop zou dat alleen maar erger zijn omdat overal maar één van is en het ook nog betaalbaar is.

Zou dat mogen, dingen achter houden? Ik weet dat al het oma's theeservies en de eerste letterbak die binnenkomt dan van mij zijn..

Whahaha ja erg is dat hè, oh, ik zou echt zooo'n tof huis hebben dan Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 11:58

Emaille broodtrommel, letterbak, die ene puzzel, scrabble letters en zo'n lamp staan hier wel hoog op het lijstje. En als ik er even over nadenk kan ik het lijstje vast nog aanvullen.

Zoals een spiegel. Ik heb een mooie gezien, alleen wel veel opknapwerk. Kan kijken of hij er morgen nog staat en wat hij kost. Wel wat ik zoek qua maat en vorm. Ding was alleen zo zwaar en dan moet ik hem nog thuis krijgen vanaf de stad.

* Partij oude tegels
* Nog een bistrostoel
* Vitrinekastje om op te hangen

Laatst aangepast door Smikkell op ma 27 feb 2012 - 12:00; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 27 feb 2012 - 11:59

Ik zal morgen nog even voor je kijken voor scrabble-letters smile Bij de Action hebben ze ook emaillen broodtrommels. Wit en groen geloof ik smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 12:00

VeryCherry schreef:Ik zal morgen nog even voor je kijken voor scrabble-letters smile Bij de Action hebben ze ook emaillen broodtrommels. Wit en groen geloof ik smile
Ik zag ze, al was dat wel al even geleden. Heel erg nep en niet mooi. Ik wil een echte!

Gast
Gast

Bericht  Erin ma 27 feb 2012 - 12:00

Wat is het leven als single soms heerlijk. Lekker kunnen doen wat je wilt en met wie je wilt!

Pfff ik krijg nu ook de kringloop kriebels whahaha
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  VeryCherry ma 27 feb 2012 - 12:00

Ik ben ook zooo verliefd op mijn blauwe retrostoeltje Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  VeryCherry ma 27 feb 2012 - 12:01

Smikkell schreef:
VeryCherry schreef:Ik zal morgen nog even voor je kijken voor scrabble-letters DagCafé - Pagina 15 561177 Bij de Action hebben ze ook emaillen broodtrommels. Wit en groen geloof ik DagCafé - Pagina 15 561177
Ik zag ze, al was dat wel al even geleden. Heel erg nep en niet mooi. Ik wil een echte!

Ik heb ze niet goed gezien om eerlijk te zijn, en een oude is natúúrlijk veel gaver ^^ Ik kijk nu al weer uit naar de Luikse markt I love you
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 12:01

Erin schreef:Wat is het leven als single soms heerlijk. Lekker kunnen doen wat je wilt en met wie je wilt!

Pfff ik krijg nu ook de kringloop kriebels whahaha
Haha, jouw relatie is anders ook niet mis I love you
Zou je niet gewoon naar de kringloop kunnen mét relatie? Ik zie geen probleem angel

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 12:02

VeryCherry schreef:Ik ben ook zooo verliefd op mijn blauwe retrostoeltje Very Happy
Ken ik die? Welke bedoel je?

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 27 feb 2012 - 12:03

Zo hehe ik vind dat ik genoeg heb gedaan vanavond dus ik duik zo lekker mijn bedje in, even relaxed zitten nog.

Mag ik jullie deelgenoot maken van mijn blijdschap? Vanavond wordt de eerste avond sinds bijna een jaar dat ik géén extra pijnmedicatie ga nemen!!! Ik ben helemaal afgebouwd en laat vanavond voor het eerst ook de paracetamol weg. Benieuwd hoe t morgen zal gaan Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 12:04

Ah, Sjaan, ik miste je mijlpalen al! cheers

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 27 feb 2012 - 12:05

Smikkell schreef:
VeryCherry schreef:Ik ben ook zooo verliefd op mijn blauwe retrostoeltje Very Happy
Ken ik die? Welke bedoel je?

Ik denk het niet, staat nu in de slaapkamer smile

DagCafé - Pagina 15 Img806356134
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 12:05

Sjaantje schreef:Zo hehe ik vind dat ik genoeg heb gedaan vanavond dus ik duik zo lekker mijn bedje in, even relaxed zitten nog.

Mag ik jullie deelgenoot maken van mijn blijdschap? Vanavond wordt de eerste avond sinds bijna een jaar dat ik géén extra pijnmedicatie ga nemen!!! Ik ben helemaal afgebouwd en laat vanavond voor het eerst ook de paracetamol weg. Benieuwd hoe t morgen zal gaan Very Happy

Dat zijn de goede berichten!!! Very Happy pirat Very Happy Exclamation

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 12:06

Die stoel! I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 12:08

VC, die ik leeeeeeuuuuuuuuuuuuuk! Goede kleur ook! Nee, die kende ik niet. Die kast er achter mag er ook zijn I love you
Was al op je FB aan het kijken of ik een stoel had gemist. Zie wel erg leuke borden I love you

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 27 feb 2012 - 12:09

Smikkell schreef:Ah, Sjaan, ik miste je mijlpalen al! cheers
Ja ik ook Sad Heb ze volgens mij onderhand allemaal gehad, jammer!

Maar volgende week ga ik met mijn reumatoloog overleggen om mijn normale medicatie ook te minderen, dus da's dan ook weer een mijlpaal als hij t ziet zitten Very Happy
Ben overigens wel van plan lopend het zkh in te gaan dan, hij zal niet weten wat hij ziet.... heeft me nog nooit lopend op controle zien komen volgens mij Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 12:10

Sjaantje schreef:
Smikkell schreef:Ah, Sjaan, ik miste je mijlpalen al! cheers
Ja ik ook Sad Heb ze volgens mij onderhand allemaal gehad, jammer!

Maar volgende week ga ik met mijn reumatoloog overleggen om mijn normale medicatie ook te minderen, dus da's dan ook weer een mijlpaal als hij t ziet zitten Very Happy
Ben overigens wel van plan lopend het zkh in te gaan dan, hij zal niet weten wat hij ziet.... heeft me nog nooit lopend op controle zien komen volgens mij Very Happy

Dat zou gaaf zijn, lopend! Al doe je er een uur over! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 27 feb 2012 - 12:12

Dat stoeltje heb ik bij het grofvuil vandaan. Ik liep al een jaar lang elke dag langs het huis waar hij stond en ik had alle mogelijke manieren bedacht om er aan te komen. En op een avond liep ik met de hond en liep een andere route dan normaal en toen zag ik DÉ stoel bij de containers staan en ik heb hem meegenomen. Dat kastje op de achtergrond zag ik bij de kringloop voor €7,50. N dat ding laten bewaken met zijn leven en intussen ging ik iemand zoeken die er werkte Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 12:12

Maar je mijlpalen waren ook zo groot en zo ongelooflijk en fantastisch snel achter elkaar, daar is moeilijk overheen te komen. Fijn dan er nu toch nog een mijlpaal is. Al zouden geen mijlpalen betekenen dat het eigenlijk dus gewoon heel erg goed gaat!

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 27 feb 2012 - 12:13

Reva schreef:Dat zou gaaf zijn, lopend! Al doe je er een uur over! Very Happy
Haha nou zó groot is het zkh nou ook weer niet Very Happy Ben laatst ook lopend naar orthopedie geweest maar helaas was mijn eigen chirurg met sabattical Sad
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 12:14

Ik zie je al lopen met die stoel en de hond laughcry Laughing

Gast