DagCafé
+13
Pompoen
love
Ibbeltje
VeryCherry
Lejow
Rush
Faye
ExpressoB
Toet
Suus
Sjaantje
Alex
Erin
17 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Erin schreef:Reva schreef:Lex?
Als je de letters hebt gevonden, wil je dan even WA sturen naar mij? Anders geven we ze straks twee keer
Ja WA mij ook even dan! Thanks girls!
Uiteraard!
Gast- Gast
De onderkant zijn dubbele stokjes. Ik vind het dus heel slordig. Dit is een bol! De kleur is wel wat veller in het echt.тыквашка schreef:Ah mooi!! Ziet er netjes uit hoor Smik! Alleen de onderkant is een beetje strak zo te zien.
Gast- Gast
Dat spul kun je ook zo kopen...maar er zijn ook punnikmachientjes te koop voor 20 euro, dan moet je aan een hendel draaien en dan komt er zo een gepunnikt koordje uit!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:De onderkant zijn dubbele stokjes. Ik vind het dus heel slordig. Dit is een bol! De kleur is wel wat veller in het echt.тыквашка schreef:Ah mooi!! Ziet er netjes uit hoor Smik! Alleen de onderkant is een beetje strak zo te zien.
Je de onderkant is niet zo mooi, maar het laatste stukje wel, dus dan zie je goed dat je er steeds meer in komt. Maar jeetje 1 bol , was het maar 50 gram ofzo? Of minder?
Pompoen- Lady Post-a-lot
DIE WIL IKтыквашка schreef:Dat spul kun je ook zo kopen...maar er zijn ook punnikmachientjes te koop voor 20 euro, dan moet je aan een hendel draaien en dan komt er zo een gepunnikt koordje uit!
Gast- Gast
Ja, 50 gram! Ik hem maar vijf bollen en ze zijn 4 euro per stuk.тыквашка schreef:Smikkell schreef:De onderkant zijn dubbele stokjes. Ik vind het dus heel slordig. Dit is een bol! De kleur is wel wat veller in het echt.тыквашка schreef:Ah mooi!! Ziet er netjes uit hoor Smik! Alleen de onderkant is een beetje strak zo te zien.
Je de onderkant is niet zo mooi, maar het laatste stukje wel, dus dan zie je goed dat je er steeds meer in komt. Maar jeetje 1 bol , was het maar 50 gram ofzo? Of minder?
Gast- Gast
Smikkell schreef:DIE WIL IKтыквашка schreef:Dat spul kun je ook zo kopen...maar er zijn ook punnikmachientjes te koop voor 20 euro, dan moet je aan een hendel draaien en dan komt er zo een gepunnikt koordje uit!
Haha, ik heb ze online laatst nog voorbij zien komen en ik heb ooit een demonstratie gezien in een winkel...op Terschelling .
Pompoen- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Ja, 50 gram! Ik hem maar vijf bollen en ze zijn 4 euro per stuk.тыквашка schreef:Smikkell schreef:De onderkant zijn dubbele stokjes. Ik vind het dus heel slordig. Dit is een bol! De kleur is wel wat veller in het echt.тыквашка schreef:Ah mooi!! Ziet er netjes uit hoor Smik! Alleen de onderkant is een beetje strak zo te zien.
Ja nee ik snap dat je er zuinig mee wil doen dan!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Gaat wel veel wol doorheen dan en na een keer is de lol er ook wel af natuurlijk!тыквашка schreef:Smikkell schreef:DIE WIL IKтыквашка schreef:Dat spul kun je ook zo kopen...maar er zijn ook punnikmachientjes te koop voor 20 euro, dan moet je aan een hendel draaien en dan komt er zo een gepunnikt koordje uit!
Haha, ik heb ze online laatst nog voorbij zien komen en ik heb ooit een demonstratie gezien in een winkel...op Terschelling .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Gaat wel veel wol doorheen dan en na een keer is de lol er ook wel af natuurlijk!тыквашка schreef:Smikkell schreef:DIE WIL IKтыквашка schreef:Dat spul kun je ook zo kopen...maar er zijn ook punnikmachientjes te koop voor 20 euro, dan moet je aan een hendel draaien en dan komt er zo een gepunnikt koordje uit!
Nou dat punniken dát gaat me toch langzaam! Ik wilde dat ik dat machientje bij de hand had gehad toen ik laatst een koord wilde punniken. 't word wel mooi, maar ja, zo freakin' veel werk!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik ga naar bed! Of nou ja...nog even een cointreau achteroverslaan in de hoop dat mijn keel zo lekker ontsmet word...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Trusten Smikkie!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik blijf nog even
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik niet, moet over 5 uur mijn nest uit
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Nou, de bol is op. Ik laat hem wel even zo tot ik weet wat ik écht met de wol wil maken.
Gast- Gast
Ik moet er om een uur of 8 al uit. Dan zal N wel wakker zijn.
Die vermaakt zich wel een paar uur en kan best zelf een boterham smeren. Tegen een uur of tien komt hij jou koffie en brood brengen en tegen elven kun je dan uit bed.VeryCherry schreef:Ik moet er om een uur of 8 al uit. Dan zal N wel wakker zijn.
Gast- Gast
En dan staat om 12 uur de kinderbescherming op de stoep
Ben je mal!VeryCherry schreef:En dan staat om 12 uur de kinderbescherming op de stoep
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ben je mal!VeryCherry schreef:En dan staat om 12 uur de kinderbescherming op de stoep
Misschien laat ik hem nog even bij mij in bed liggen morgenochtend. Dan zet ik wel een dvdtje voor hem aan
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: