DagCafé
+13
Pompoen
love
Ibbeltje
VeryCherry
Lejow
Rush
Faye
ExpressoB
Toet
Suus
Sjaantje
Alex
Erin
17 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Stofzuiger schreef:Omkleden en optutten voor hij komt doe ik niet meer aan hoor.Smikkell schreef:Stofzuiger schreef:Ik moet ook nog even opruimen voor mijn leuke vent komt...
Op zijn verjaardag misschien weer?
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Mijn leuke kleine mannen hebben echt geen manieren, wat een lucht hier
Hier wil je denk ik ook niet binnenkomen . Misschien moet je die mannen eens opvoeden .
Gast- Gast
Da's al vrij snel. Gok meer op kerst.June schreef:Stofzuiger schreef:Omkleden en optutten voor hij komt doe ik niet meer aan hoor.Smikkell schreef:Stofzuiger schreef:Ik moet ook nog even opruimen voor mijn leuke vent komt...
Op zijn verjaardag misschien weer?
Gast- Gast
Daar komt het juist door. Gaat gisten ofzoJune schreef:Stofzuiger schreef:Mijn leuke kleine mannen hebben echt geen manieren, wat een lucht hier
Hier wil je denk ik ook niet binnenkomen . Misschien moet je die mannen eens voeden .
Laatst aangepast door Stofzuiger op di 28 feb 2012 - 5:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Antiek, zwaar, massief, merk etc.June schreef:Maar goed ook, verzamelaar. In de tijd van de jagers en verzamelaars had jij goed kunnen leven denk ik.
Wel heel veel geld voor een kapotte spiegel, wat was er zo speciaal aan?
en ik wilde hem veven
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Daar komt het juist door. Gaat gisten ofzoJune schreef:Stofzuiger schreef:Mijn leuke kleine mannen hebben echt geen manieren, wat een lucht hier
Hier wil je denk ik ook niet binnenkomen . Misschien moet je die mannen eens voeden .
Gast- Gast
Of op dieet, maar dat zou zonde zijn van die lekkere wangen.
Oké, ik ga nu echt douchen.
Oké, ik ga nu echt douchen.
Gast- Gast
Je bent zelf verf!Stofzuiger schreef:Zal ik jou eens veven?Smikkell schreef:
en ik wilde hem veven
Gast- Gast
Link?Reva schreef:Ik heb lol dat iemands topic niet loopt
Ik zal alleen lezen, niet reageren...
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Link?Reva schreef:Ik heb lol dat iemands topic niet loopt
Ik zal alleen lezen, niet reageren...
Gast- Gast
De leuke vent waar ik afgelopen zaterdag mijn tong mee heb gedeelt
Leuk Smik, net als June kan ik ook nog wel een nieuwe tafel gebruiken. Deze heb ik al minstens 10 jaar en kreeg ik toen van mijn oom dus was al tweedehands haha .
Leuk Smik, net als June kan ik ook nog wel een nieuwe tafel gebruiken. Deze heb ik al minstens 10 jaar en kreeg ik toen van mijn oom dus was al tweedehands haha .
Gast- Gast
Slibtong?Zusje schreef:De leuke vent waar ik afgelopen zaterdag mijn tong mee heb gedeelt
Gast- Gast
Reva schreef:Zusje schreef:Nobel, why?
Dat je je tong deelt.
Ook niet zomaar met iemand natuurlijk. Zat al de hele avond op hem te azen maar kreeg die 'donkere man' die van me weg... Haha, bij elk rondje dat ik met hem danste keek ik naar die andere jongen . Ennn my wish came true whoopwhoop!
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb lol dat iemands topic niet loopt
Wat ben je toch voorspelbaar
Gast- Gast
What happened to the chips?Reva schreef:Bank, sportbroek, wit stokbrood, pindasaus
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: