DagCafé
+13
Pompoen
love
Ibbeltje
VeryCherry
Lejow
Rush
Faye
ExpressoB
Toet
Suus
Sjaantje
Alex
Erin
17 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Je kunt het wel hier kwijtReva schreef:
Maar wel goed! Kan je kleding ook naar de kringloop brengen? Ik heb een gangkast vol
Gast- Gast
Hier 1,50 per stuk.Lily schreef:haha jep, en hier verkopen ze het voor de volle mep.
Gast- Gast
Cool, dan ga ik het naar de kringloop brengen Even een vrachtwagen huren. En een chauffeur.
Gast- Gast
Misschien willen ze het komen halen..Reva schreef:Cool, dan ga ik het naar de kringloop brengen Even een vrachtwagen huren. En een chauffeur.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Lichaamsgewicht?Reva schreef:Bij eentje hier een kilo voor 3.50
Jonguh
Gast- Gast
ow nee hier niet hoor, het enige wat hier 1.50 is zijn de sjaals geloof ik. Ow en de stropdassen.
En ik wacht nog steeds op de kledingruilmeeting en anders ga ik ook een deel in die bak weggooien dat het naar de kringloop gaat. (heb echt geen zin om overal foto`s van te moeten maken en vervolgens op MP of op het forum te moeten zetten)
En ik wacht nog steeds op de kledingruilmeeting en anders ga ik ook een deel in die bak weggooien dat het naar de kringloop gaat. (heb echt geen zin om overal foto`s van te moeten maken en vervolgens op MP of op het forum te moeten zetten)
Gast- Gast
Ik heb een Blond Amsterdam vest hier nog liggen, bij mijn vorige kledingruil vond ik die super leuk en heb er 10 euro voor betaald. Nu vind ik 'm minder....
Gast- Gast
die heb ik hier ook nog 1 liggen, nouwja het is geen vest maar een truitje. Ik heb `m al overal te koop gezet en ik raak `m niet kwijt zit ook in de zak voor de kledingruil.
En hoezo vind je `m nu minder?
Gast- Gast
Ja weet niet toen ik 'm had was ik best wel enthousiast maar nu niet meer, ik draag 'm dus ook niet....al ben ik van plan om 'm wel weer te dragen.Lily schreef:die heb ik hier ook nog 1 liggen, nouwja het is geen vest maar een truitje. Ik heb `m al overal te koop gezet en ik raak `m niet kwijt zit ook in de zak voor de kledingruil.
Gast- Gast
Mijn kledingkast is later deze week aan de beurt. Ben benieuwd.
Als een ander er plezier van heeft vind ik het al minder moeilijk om iets weg te doen. Ik heb ook geen 40 onderzetters en 100 lepels nodig. Ik kan beter van alles een paar mooie bewaren en met de rest anderen blij maken. Nu ik eenmaal deze opruim bui heb en het lukt om spullen weg te doen, moet ik daar maar gebruik van maken.
Doen jullie makkelijk spullen weg? Of zijn er spullen waarvan je veel meer hebt dan nodig?
Als een ander er plezier van heeft vind ik het al minder moeilijk om iets weg te doen. Ik heb ook geen 40 onderzetters en 100 lepels nodig. Ik kan beter van alles een paar mooie bewaren en met de rest anderen blij maken. Nu ik eenmaal deze opruim bui heb en het lukt om spullen weg te doen, moet ik daar maar gebruik van maken.
Doen jullie makkelijk spullen weg? Of zijn er spullen waarvan je veel meer hebt dan nodig?
Gast- Gast
Ik doe kleding en schoenen in de daarvoor bestemde containers.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Smikkel, nee ik kan echt heel moeilijk spullen wegdoen. Gelukkig is m`n man daar wat makkelijker in. Hoewel kleding is bij mij wel moeilijk. Maar moet `t nu wel uit gaan zoeken want de kast is letterlijk helemaal vol (en m`n man heeft dan maar anderhalve plank)
Gast- Gast
Ik heb laatst perongeluk de cijfer lijst van m`n vriend in de container gegooid.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mijn vriend weet echt precies wat die heeft, dus ik zou het niet in mijn hoofd moeten halen iets weg te gooien, dan merkt die het gelijk
Gast- Gast
Ik gooi vrij makkelijk spullen weg, geeft zo'n opgeruimd gevoel daarna. Mijn vriend kan dat totaal niet. Wil zelfs van die superouderwetse bruine kopjes niet weggooien omdat ze nog niet stuk zijn
Gast- Gast
Bruce schreef:Ik gooi vrij makkelijk spullen weg, geeft zo'n opgeruimd gevoel daarna. Mijn vriend kan dat totaal niet. Wil zelfs van die superouderwetse bruine kopjes niet weggooien omdat ze nog niet stuk zijn
O daar zou ik dan even een handje in helpen; en ze per ongeluk laten vallen
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: