DagCafé
+13
Pompoen
love
Ibbeltje
VeryCherry
Lejow
Rush
Faye
ExpressoB
Toet
Suus
Sjaantje
Alex
Erin
17 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Ja ik snap het ook niet goed van die indicaties. Misschien verschilt het per regio?
Ik had al mijn spijkerbroek aangetrokken net ipv sportbroek om naar de supermarkt of hema te lopen, maar toch maar weer uitgetrokken
Ik had al mijn spijkerbroek aangetrokken net ipv sportbroek om naar de supermarkt of hema te lopen, maar toch maar weer uitgetrokken
Gast- Gast
misschien ligt het ook aan de persoon die je treft? Want je hebt ook diverse indicaties.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:
Had ik vorige week geprobeerd, best wel lekker. Toetste net in bij google; lays chips (afbeeldingen) omg hoeveel chips je dan te zien krijgt.. waaaaa haha.
Die vind ik lekker! Al vind ik het weinig met 'chips' te maken hebben.
Gast- Gast
Lily schreef:misschien ligt het ook aan de persoon die je treft? Want je hebt ook diverse indicaties.
Dat zou ook kunnen idd. Maar je kan gewoon heel weinig als de persoon zelf niet wil. De geriater zegt doodleuk, wat ze niet wil hoeft ze niet. Doe mij dan ook maar alzheimer.
Gast- Gast
nee maar zo belast ze wel haar omgeving ermee dus dat werkt ook niet. En dat moet de geriater of de verzorgenden toch ook weten
Gast- Gast
Soms is het ook heel lastig aan te tonen als de persoon zelf (of de familie) niet meewerkt. Wij zijn voor een client ook al maanden bezig, maar de familie ligt dwars. En die komt er 1x per week, wij 4x per dag, en het is geen prettige situatie meer...
Andere client waarbij de artsen niet zoveel noodzaak vonden voor opname is pas gevonden op een station ruim 100 km hier vandaan. Accuut opgenomen...
Andere client waarbij de artsen niet zoveel noodzaak vonden voor opname is pas gevonden op een station ruim 100 km hier vandaan. Accuut opgenomen...
Gast- Gast
Reva schreef:[quote="ExpressoB"
Had ik vorige week geprobeerd, best wel lekker. Toetste net in bij google; lays chips (afbeeldingen) omg hoeveel chips je dan te zien krijgt.. waaaaa haha.
Die vind ik lekker! Al vind ik het weinig met 'chips' te maken hebben.[/quote]
Ja, zit wat in haha.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Reva schreef:Ja ik snap het ook niet goed van die indicaties. Misschien verschilt het per regio?
Gast- Gast
Ja, wat dat betreft kan het inderdaad beter mis gaan een keer. Bij mijn oma komt elke dag iemand eten brengen van de familie. Komt wel elke dag een verpleegkundige -naam even kwijt- langs, die dan het eten opwarmen etc en wat dingen in een map schrijven die dat ligt, maar die stuurt ze meestal direct na binnenkomst schreeuwend weg. En voor een paar dagen eten in de vriezer doen werkt niet, want dan trekt ze de stekker uit de vriezer
Aaargh, ik wil chips. Had net weer broek aangetrokken
Aaargh, ik wil chips. Had net weer broek aangetrokken
Gast- Gast
Vult die verpleegkundige wel formulieren in als ze weggestuurd wordt? Dat helpt vaak wel, iedere melding is er weer 1...
Gast- Gast
Wow, ontdek net 2 voortanden boven bij de jongste, en de oudste heeft een tandje naast de plaats waar de voortanden moeten komen. Teller staat nu op 4 en 3 tanden, ze worden zo groot...
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Vult die verpleegkundige wel formulieren in als ze weggestuurd wordt? Dat helpt vaak wel, iedere melding is er weer 1...
Ja, ze schrijven ook meestal op waarvoor ze zijn uitgescholden Maar dat plakt ze soms een papiertje overheen met plakband, omdat het niet waar is en ze dat soort worden niet in het boek wil
Gast- Gast
Lily schreef:'t gaat snel. Voor je het weet gaan ze al naar school
Nou dat duurt nog eventjes
Alhoewel, ik heb lesgegeven op een school wat ze al met twee jaar begonnen. Echt klein
Gast- Gast
haha ja ik heb in belgie in het zomerklasje stagegelopen daar waren ze ook twee en half toen ze kwamen.
Gast- Gast
Uitgekookt dusReva schreef:Stofzuiger schreef:Vult die verpleegkundige wel formulieren in als ze weggestuurd wordt? Dat helpt vaak wel, iedere melding is er weer 1...
Ja, ze schrijven ook meestal op waarvoor ze zijn uitgescholden Maar dat plakt ze soms een papiertje overheen met plakband, omdat het niet waar is en ze dat soort worden niet in het boek wil
Wij zetten het in het dossier en vullen een formulier in wat naar de leidinggevende gaat, zo wordt er een dossier aangelegd wat we gebruiken om te bewijzen dat het thuis niet meer haalbaar is of om knelpunten te signaleren of meer indicatietijd aan te vragen.
Gast- Gast
Het KDV noemen we ook al ''het schooltje"Reva schreef:Lily schreef:'t gaat snel. Voor je het weet gaan ze al naar school
Alhoewel, ik heb lesgegeven op een school wat ze al met twee jaar begonnen. Echt klein
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Het KDV noemen we ook al ''het schooltje"Reva schreef:Lily schreef:'t gaat snel. Voor je het weet gaan ze al naar school
Haha, alvast voorbereiden:P
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Reva schreef:Klaar met werken. Weekend!
Thee zeuren en dvdtje aanzetten
Gast- Gast
Dekbedhoezen, bekers, schaaltjes, messen, bh's, kleding, kussens, onderzetters, servethouder.. uhh...Lily schreef:goed bezig smikkel, waar heb je allemaal afscheid van genomen?
Gast- Gast
Twee handen omhoog is bij de club horen ja
Maar wel goed! Kan je kleding ook naar de kringloop brengen? Ik heb een gangkast vol
Maar wel goed! Kan je kleding ook naar de kringloop brengen? Ik heb een gangkast vol
Gast- Gast
Ja, dat kan zeker! De kringloop waar ik net was kan je echt alles brengen. Echt troep die ik zelfs nog wel zou gooien hebben ze staan. Had die tijdschriften ook wel kunnen brengen eigenlijk. De kringloop in de stad is heel kieskeurig.Reva schreef:Twee handen omhoog is bij de club horen ja
Ik mag ook bij de club. Ik heb ook weekend en ook thee!
Laatst aangepast door Smikkell op di 28 feb 2012 - 2:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: