DagCafé
+13
Pompoen
love
Ibbeltje
VeryCherry
Lejow
Rush
Faye
ExpressoB
Toet
Suus
Sjaantje
Alex
Erin
17 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Mwahaha! Straks gaat ze nog haast maken met haar plannen. Arme O.ma de P.oma.Reva schreef:Sjaantje schreef:Haha Reev, misschien kun je voor de zekerheid beter alvast naamstickertjes overal op gaan plakken Voor t geval er meerdere gegadigden zijn voor hetzelfde artikel...
Ze weten het allemaal al! Oma niet, want bij het ene ding waarbij ik het wel zei, stond ze erop dat ik het gelijk zou meenemen. Oeps.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als je zoveel maanden voor haar dood bij haar woont en ingeschreven staat, dan kun je toch kans maken om in dat huis te blijven wonen?Reva schreef:VeryCherry schreef:Kan je niet in haar huis gaan wonen?
Graag! Maar is huur
Ze gaan de koop in geloof ik dan.
Gast- Gast
Reva schreef:Bruce schreef:Kaarsen maken We zijn met de basisschool een keer naar een kaarsenmaakfabriek geweest en daarna gingen we in de klas zelf kaarsen maken. Superleuk!
Ik ook!
Gast- Gast
Als het eenmaal kaarsen zijn, dan gebruik ik ze daarna niet meer voor iets anders. Je kan ze wel blijven vullen met kaarsvet en opzich kun je ze ook nog wel schoonkrijgen. Ik heb heel mooie kopjes die ik bewaar voor thee en minder mooie kopjes voor bijvoorbeeld kaarsen. Soms zet ik er een bloembol in, alleen ben ik voor de meeste allergischIbbeltje schreef:Smikk> kun je die kaarsen dan makkelijk uit de kopjes halen of gebruik je het kopje gewoon als kaars zeg maar?
Super leuk iig!
Voor die 25 cent maakt het ook niet uit. Ik zoek de kopjes er op uit in de kringloop! De citroenen gebruik ik daarna ook niet meer!
Gast- Gast
Bummer...Reva schreef:Smikkell schreef:Als je zoveel maanden voor haar dood bij haar woont en ingeschreven staat, dan kun je toch kans maken om in dat huis te blijven wonen?Reva schreef:VeryCherry schreef:Kan je niet in haar huis gaan wonen?
Graag! Maar is huur
Ze gaan de koop in geloof ik dan.
Gast- Gast
Ik houd gewoon van dingen die niets kosten (of 25 cent ) en die toch leuk zijn, sfeer geven en me bezig houden!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik houd gewoon van dingen die niets kosten (of 25 cent ) en die toch leuk zijn, sfeer geven en me bezig houden!
+1
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ah die citroenkaarsen zijn ook leuk
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Als het eenmaal kaarsen zijn, dan gebruik ik ze daarna niet meer voor iets anders. Je kan ze wel blijven vullen met kaarsvet en opzich kun je ze ook nog wel schoonkrijgen. Ik heb heel mooie kopjes die ik bewaar voor thee en minder mooie kopjes voor bijvoorbeeld kaarsen. Soms zet ik er een bloembol in, alleen ben ik voor de meeste allergischIbbeltje schreef:Smikk> kun je die kaarsen dan makkelijk uit de kopjes halen of gebruik je het kopje gewoon als kaars zeg maar?
Super leuk iig!
Voor die 25 cent maakt het ook niet uit. Ik zoek de kopjes er op uit in de kringloop! De citroenen gebruik ik daarna ook niet meer!
Leuk hoor zo creabea
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
De kringloop hier is weg maar geloof dat ie wel weer ergens opnieuw geopend is. Alleen geen idee waar...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
En daar kom je nu pas achterReva schreef:Het schijnt dat ik een kringloop in de straat heb
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Reva schreef:Het schijnt dat ik een kringloop in de straat heb
En daar kom je nu achter!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Waar jij woont zijn sowieso ontzettend leuke winkeltjes Reva. Twee jaar terug heb ik in een winkel hun halve heiligen-collectie gekocht
Erin schreef:Reva schreef:Het schijnt dat ik een kringloop in de straat heb
En daar kom je nu achter!
Ibbeltje schreef:En daar kom je nu pas achterReva schreef:Het schijnt dat ik een kringloop in de straat heb
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Waar jij woont zijn sowieso ontzettend leuke winkeltjes Reva. Twee jaar terug heb ik in een winkel hun halve heiligen-collectie gekocht
Die winkel is weg, tenminste denk te weten over welke je het hebt, die was hier honderd meter naast.
Gast- Gast
Reva schreef:VeryCherry schreef:Waar jij woont zijn sowieso ontzettend leuke winkeltjes Reva. Twee jaar terug heb ik in een winkel hun halve heiligen-collectie gekocht
Die winkel is weg, tenminste denk te weten over welke je het hebt, die was hier honderd meter naast.
Ja?! Oh dat is echt eeuwig zonde
Zo stom dat ze weg gaan. Er zater er twee een straat verder (daar trouwens nooit geweest) en een grotere hier aan de grote weg. Allemaal zijn ze alweer vertrokken!Sjaantje schreef:De kringloop hier is weg maar geloof dat ie wel weer ergens opnieuw geopend is. Alleen geen idee waar...
Ga je wel eens naar de kringloop? Misschien kun je uitzoeken waar hij heen is gegaan.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Reva schreef:VeryCherry schreef:Waar jij woont zijn sowieso ontzettend leuke winkeltjes Reva. Twee jaar terug heb ik in een winkel hun halve heiligen-collectie gekocht
Kan geen andere winkel bedenken in ieder geval met dat soort spullen. Ik kocht dat vaak cadeautjes
Gast- Gast
Reva schreef:VeryCherry schreef:Reva schreef:VeryCherry schreef:Waar jij woont zijn sowieso ontzettend leuke winkeltjes Reva. Twee jaar terug heb ik in een winkel hun halve heiligen-collectie gekocht
Kan geen andere winkel bedenken in ieder geval met dat soort spullen. Ik kocht dat vaak cadeautjes
't Was zo'n antiekwinkeltje in ieder geval en op een hoekje zat/zit ook eentje met allemaal Mexicaanse spulletjes en zo.
VC, weet je wat ook leuk is om bijvoorbeeld met N. te doen? Vogelvetbollen maken. Ik heb het laatst met de kinderen gemaakt.
Zaden in zo'n houder voor ijsklontjes, pinda's en rozijnen kan ook, draad erdoor en dan gesmolten frituurvet (zo'n blok). Dat vet blijft nog even gesmolen als het niet meer heet is en dus kan er weinig gebeuren en is het niet gevaarlijk.
Het wordt dan een slinger met allemaal vetbollen. Binnen 24 uur waren die van ons alleen op
(niet quoten)
**
Zaden in zo'n houder voor ijsklontjes, pinda's en rozijnen kan ook, draad erdoor en dan gesmolten frituurvet (zo'n blok). Dat vet blijft nog even gesmolen als het niet meer heet is en dus kan er weinig gebeuren en is het niet gevaarlijk.
Het wordt dan een slinger met allemaal vetbollen. Binnen 24 uur waren die van ons alleen op
(niet quoten)
**
Laatst aangepast door Smikkell op ma 27 feb 2012 - 11:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zijn er hier ook wel een aantal, maar in de straat geloof ik gewoon niet
Mijn lieve hangkandelaar komt ook bij de kringloop vandaan. Vergeet nooit dat hoofd van mijn ouders, woonde toen nog bij mijn ouders. Of dat monster echt in mijn kamer kwam. Yep Ondertussen vinden ze hem ook lief.
Mijn lieve hangkandelaar komt ook bij de kringloop vandaan. Vergeet nooit dat hoofd van mijn ouders, woonde toen nog bij mijn ouders. Of dat monster echt in mijn kamer kwam. Yep Ondertussen vinden ze hem ook lief.
Gast- Gast
JAAAAAAAAAAA! En zusje was er ook bij toen we die vetbollen maaktenZusje schreef:In Den Haag stikt het van de kringlopen
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: