DagCafé
+13
Pompoen
love
Ibbeltje
VeryCherry
Lejow
Rush
Faye
ExpressoB
Toet
Suus
Sjaantje
Alex
Erin
17 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Wat is er gebeurd?Reva schreef:Die is niet meer, tot mijn grote verdriet
De grote wijzer is gebroken
Gast- Gast
Wees creatief en verzin iets wat hem kan vervangen..Reva schreef:Smikkell schreef:Wat is er gebeurd?Reva schreef:Die is niet meer, tot mijn grote verdriet
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wees creatief en verzin iets wat hem kan vervangen..Reva schreef:Smikkell schreef:Wat is er gebeurd?Reva schreef:Die is niet meer, tot mijn grote verdriet
Ligt al op de vuilnisstort
Gast- Gast
Ah jullie zijn wel loyaal aan elkaar. Tegelijk gaan slapen en praktisch tegelijk weer wakker worden.
Morning!
Ik zit thuis te werken en straks komt de pianostemmer dus dan zit ik anderhalf uur te luisteren naar geram op één toets, steeds een ietsiepietsie hoger enzo. Maarrrrrrr daarna klinkt ie wel weer helemaal perfect!
Morning!
Ik zit thuis te werken en straks komt de pianostemmer dus dan zit ik anderhalf uur te luisteren naar geram op één toets, steeds een ietsiepietsie hoger enzo. Maarrrrrrr daarna klinkt ie wel weer helemaal perfect!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bruce schreef:Ah jullie zijn wel loyaal aan elkaar. Tegelijk gaan slapen en praktisch tegelijk weer wakker worden.
Morning!
Kan je dat niet zelf dan? Heb er geen verstand van hoor, maar als je zo goed piano kan spelen
Gast- Gast
Goedemorgen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Whaha nee dat is echt een vak apart. Iedereen gaat er ook altijd van uit dat ik heel goed hoor wanneer dingen vals zijn, dat ik echt de kleine nuances hoor, maar dat is dus niet zo. Ik heb eigenlijk best een slecht gehoor voor een muzikaal iemandReva schreef:Bruce schreef:Ah jullie zijn wel loyaal aan elkaar. Tegelijk gaan slapen en praktisch tegelijk weer wakker worden.
Morning!
Kan je dat niet zelf dan? Heb er geen verstand van hoor, maar als je zo goed piano kan spelen
Pianostemmer zei net ook dat de piano echt wel heel vals was en behoorlijk onder de toon. Nou dat had ik er dus echt niet aan gehoord, haha.
Gast- Gast
Bruce schreef:Whaha nee dat is echt een vak apart. Iedereen gaat er ook altijd van uit dat ik heel goed hoor wanneer dingen vals zijn, dat ik echt de kleine nuances hoor, maar dat is dus niet zo. Ik heb eigenlijk best een slecht gehoor voor een muzikaal iemandReva schreef:Bruce schreef:Ah jullie zijn wel loyaal aan elkaar. Tegelijk gaan slapen en praktisch tegelijk weer wakker worden.
Morning!
Pianostemmer zei net ook dat de piano echt wel heel vals was en behoorlijk onder de toon. Nou dat had ik er dus echt niet aan gehoord, haha.
Dat had ik ook niet verwacht idd!
Gast- Gast
Voor de korte stretchrokjesfans, de gestreepte van de Hema -deze week in de folder- zijn heel leuk!
Gast- Gast
Ik zag ze op TV, zien er leuk uit idd@!Reva schreef:Voor de korte stretchrokjesfans, de gestreepte van de Hema -deze week in de folder- zijn heel leuk!
Rush- Lady Post-a-lot
Ohoh haha! Maar ik moet ook nog een H&M rekening betalen!
Rush- Lady Post-a-lot
Heey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
had je dat gister niet ff kunnen zeggen? Toen moest ik naar de stad, vandaag geen tijd... Grrr...Reva schreef:2 voor 11 euro
Gast- Gast
Mogge!
Stoffie, zal ik rokjes halen voor je? Ik ga zo naar het winkelcentrum.
Stoffie, zal ik rokjes halen voor je? Ik ga zo naar het winkelcentrum.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik vind die rokjes niet zo leuk. Heb vorige week wel een andere leuke gehaald van de Hema, een grijs/zwart/roze rok.
Edit: deze dus
Edit: deze dus
Laatst aangepast door Zelda op ma 27 feb 2012 - 22:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Heb ff op de site gekeken, maar vrees dat ik door zo'n streepje een enorme kont en bovenbenen krijg
Nou ja, die heb ik al, maar dat het streepje daar het accent op legt...
Nou ja, die heb ik al, maar dat het streepje daar het accent op legt...
Gast- Gast
zelda, die had ik ook zien hangen en vond `m ook erg leuk. Maar ik durf nu dus amper normale kleding te kopen
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: