DagCafé
+13
Pompoen
love
Ibbeltje
VeryCherry
Lejow
Rush
Faye
ExpressoB
Toet
Suus
Sjaantje
Alex
Erin
17 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Deze valt echt wijd, ik heb maat M en die is mij iets te groot.Lily schreef:zelda, die had ik ook zien hangen en vond `m ook erg leuk. Maar ik durf nu dus amper normale kleding te kopen
Gast- Gast
Zelda, dat is een leuk rokje! Maar daar ga ik een hele dikke kont in krijgen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Deze kleedt echt gigantisch af, al zeg ik het zelf!Rush schreef:Zelda, dat is een leuk rokje! Maar daar ga ik een hele dikke kont in krijgen.
Gast- Gast
Zelda, heb je de give-away van topvintage al gezien?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, al gezien. Maar ik hou niet zo van die badpakkenVeryCherry schreef:Zelda, heb je de give-away van topvintage al gezien?
Gast- Gast
lulligBruce schreef:Ik zie er in stretchrokjes altijd uit als een ziekenhuisworst
Gast- Gast
Ah ok, ik vind die met die kersjes echt geweldig Die zwarte met een rood lint.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja? Ook als je al het figuur van het rokje hebt?Zelda schreef:Deze kleedt echt gigantisch af, al zeg ik het zelf!Rush schreef:Zelda, dat is een leuk rokje! Maar daar ga ik een hele dikke kont in krijgen.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb wel gewoon een slanke taille dus ik krijg er nog een extra zandloperfiguur door maar ik weet verder niet hoe jouw figuur is. Ik draag er ook 12 cm hoge pumps onder, dat scheelt ook al veel..Rush schreef:Ja? Ook als je al het figuur van het rokje hebt?Zelda schreef:Deze kleedt echt gigantisch af, al zeg ik het zelf!Rush schreef:Zelda, dat is een leuk rokje! Maar daar ga ik een hele dikke kont in krijgen.
Gast- Gast
Die vond ik ook leuk,Zelda, maar zo'n model staat mij echt niet
Ow en Stoffie, horizontale strepen kleden juist af
Ze vallen wel heel groot, denk dat een S nog van jouw kont zakt.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:lulligBruce schreef:Ik zie er in stretchrokjes altijd uit als een ziekenhuisworst
Gast- Gast
Heb altijd het idee dat die strepen mij nog dikker maken, daarom durf ik het ook niet aanReva schreef:
Gast- Gast
Nou ik heb een heeeeel slanke taille, maar wel een enorme kont/heupen, dus ik denk dat zo`n rokje niet in m`n voordeel werkt, haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Shit, nu heb ik het idee alsof ik ook dik ben in dat rokje, terwijl ik juist het idee had dat die mij slanker maakt.... :o haha!Rush schreef:Nou ik heb een heeeeel slanke taille, maar wel een enorme kont/heupen, dus ik denk dat zo`n rokje niet in m`n voordeel werkt, haha!
Gast- Gast
Vertikale strepen kleden af...Reva schreef:Die vond ik ook leuk,Zelda, maar zo'n model staat mij echt niet
En sinds wanneer ken jij het formaat van mijn kont?
Gast- Gast
haha inderdaad vertikale strepen kleden af, horizontale strepen maken juist dikker.
Oeh jammiej zit nu lekker aan de aardbeien
Oeh jammiej zit nu lekker aan de aardbeien
Gast- Gast
Dat is onzin gebleken uit verschillende onderzoeken.Lily schreef:haha inderdaad vertikale strepen kleden af, horizontale strepen maken juist dikker.
Rush- Lady Post-a-lot
Echt???Rush schreef:Dat is onzin gebleken uit verschillende onderzoeken.Lily schreef:haha inderdaad vertikale strepen kleden af, horizontale strepen maken juist dikker.
Vlg mij zie ik er echt breder uit in een horizontaal streepje.
Gast- Gast
Bleh, heb geen zin vandaag. Helaas komt eind van de middag maatschappelijk werk, dus zal de boel toch aan kant moeten zijn, mijn kids fris en lekker ruikend en ikzelf toonbaar...
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Heb ff op de site gekeken, maar vrees dat ik door zo'n streepje een enorme kont en bovenbenen krijg
Nou ja, die heb ik al, maar dat het streepje daar het accent op legt...
Heb je niet!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
jij hebt mij al bijna 3 maanden niet gezien, wie weet ben ik wel 20 kg aangekomen...Alex schreef:Stofzuiger schreef:Heb ff op de site gekeken, maar vrees dat ik door zo'n streepje een enorme kont en bovenbenen krijg
Heb je niet!
Gast- Gast
Gewoon geen streepjes print kopen;) Suc6 - stofzuiger; met je huis en je kids aan kant maken..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Stofzuiger schreef:jij hebt mij al bijna 3 maanden niet gezien, wie weet ben ik wel 20 kg aangekomen...Alex schreef:Stofzuiger schreef:Heb ff op de site gekeken, maar vrees dat ik door zo'n streepje een enorme kont en bovenbenen krijg
Heb je niet!
Slechte zaak dat we elkaar al zo lang niet hebben gezien maar ik geloof het toch niet. Ik ben inmiddels wel een rolmops.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: