DagCafé
+13
Pompoen
love
Ibbeltje
VeryCherry
Lejow
Rush
Faye
ExpressoB
Toet
Suus
Sjaantje
Alex
Erin
17 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb een hekel aan schizofreen. Maar dat kan morgen anders zijn.Smikkell schreef:Dat verschilt nogal. Redelijk schizofreen ijs!Reva schreef:Rush schreef:B&J van de Aldi is lekker!
Welke smaak?
Gast- Gast
Rush schreef:Uhhhhh, Banana nog wat. Zitten chocolade aapjes en walnootstukjes in, hmmm!Reva schreef:Rush schreef:B&J van de Aldi is lekker!
Welke smaak?
Shit zeg, ik vond de kaneelbiscuitjes ook al zo lekker, maar vind de winkel stom
Gast- Gast
Hahahha. Ik kom er ook nooit, maar ik moest er met m`n moeder heen en toen kreeg ik een potje
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Jullie brengen me op ideetjes!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Kastje is uit elkaar. Een hamer doet wonderen! Nu alleen al die losse delen nog naar de container brengen. Dat mag vast morgen wel, als ik weer wat kan zien op de binnenplaats.
Nu blijven de meterkast en de kledingkast nog over om op te ruimen. Straks houd ik zoveel ruimte over dat er gewoon nog een kasje bij past
Nu blijven de meterkast en de kledingkast nog over om op te ruimen. Straks houd ik zoveel ruimte over dat er gewoon nog een kasje bij past
Gast- Gast
Ik ben er weer! Net twee uur gesport, en dat terwijl ik afgelopen zaterdag mijn buikspieren lichtelijk had overbelast. Beetje te fanatiek meegedaan met powertraining Vandaag was iedere keer als ik uit m'n stoel stond eerst heel rustig helemaal rechtop gaan staan terwijl m'n buikspieren veeeeel pijn deden en dan voorzichtig de trap af om een kopje thee te halen. Zag er vast heel belachelijk uit. Tijdens 't sporten viel 't gelukkig wel mee, maar begin ze nu weer te voelen Zo meteen maar ff lekker warm douchen!
Gast- Gast
Heey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
N is al vanaf zaterdag ziek. Leuke vakantie
Ah, arm kind. Wat heeft hij?VeryCherry schreef:N is al vanaf zaterdag ziek. Leuke vakantie
Hoop dat hij snel opknapt en jullie nog wat aan de vakantie hebben.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ah, arm kind. Wat heeft hij?VeryCherry schreef:N is al vanaf zaterdag ziek. Leuke vakantie
Hoop dat hij snel opknapt en jullie nog wat aan de vakantie hebben.
Geen idee, het begon zaterdag na dat we naar de dierentuin waren geweest. Hoofdpijn, heel bleek bekkie en toen we gingen eten moest hij overgeven. Gister heeft hij de hele dag op de bank gehangen en vanmorgen ging het wel, maar vanmiddag stortte hij weer in. Hij is weer heel vroeg naar bed gegaan vanavond, dus misschien is hij morgen weer beter
Hij was vast gewoon heel erg toe aan vakantie. Lekker uitrusten en niet te veel doen dus
Ik heb het papier naar de papierbak gebracht. Ik heb echt een opruim- en weggooi bui
Ik heb het papier naar de papierbak gebracht. Ik heb echt een opruim- en weggooi bui
Gast- Gast
Nou, wij hebben deze week sowieso een date hè Kan jij donderdag?
Maarreh, geef mij is een beetje van je bui ^^
Olà!
Hey Smikkie, als je zo goed kunt opruimen mag je ook best eens hier aan de gang hoor
VC, beterschap voor N! Hopelijk knapt hij gauw op en kan ie nog van zn vakantie genieten
Hey Smikkie, als je zo goed kunt opruimen mag je ook best eens hier aan de gang hoor
VC, beterschap voor N! Hopelijk knapt hij gauw op en kan ie nog van zn vakantie genieten
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Thanks Smik! En goed bezig met je opruimbui!
VC beterschap voor N. Sneu is dat om een kind zo ziek te zien
VC beterschap voor N. Sneu is dat om een kind zo ziek te zien
Gast- Gast
Ja, ik kan donderdag.VeryCherry schreef:Nou, wij hebben deze week sowieso een date hè Kan jij donderdag?
Ik bewaar gewoon bizar veel dingen en vraag me af waarom. Ik heb ook zoveel tijdschriften. Ik kan ze niet wegdoen voordat ik er nog eens in gekeken heb, maar ik heb ook geen tijd en zin om overal nog eens in de kijken. Ik denk dat ik alles zo gewoon wegflikker zonder er naar te kijken. Als ik ga bladeren zie ik vast weer redenen om ze te houden
Edit: ik hem net ook alle gekregen kindertekeningen van de afgelopen jaren in de papierbak gegooid Oppaskinderen, neefjes, stagekinderen en afscheid etc.
Laatst aangepast door Smikkell op ma 27 feb 2012 - 9:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik hoop het ook, want het is voor hem niet leuk zijn vakantie ziek door te brengen.
Zullen we dan voor donderdag afspreken? Ik heb ook stápels tijdschriften in huis. Eens in de zoveel tijd gooi ik ze weg zonder er in te kijken, anders bewaar ik ze alsnog
Goed plan, Smikkell, om er niet meer naar te kijken. Mij kennende zou ik het dan alsnog niet weg durven gooien
Dat dus! Ik ga ze NU meteen naar de container brengen, voor ik me bedenk.VeryCherry schreef:Zullen we dan voor donderdag afspreken? Ik heb ook stápels tijdschriften in huis. Eens in de zoveel tijd gooi ik ze weg zonder er in te kijken, anders bewaar ik ze alsnog
Ja, donderdag is prima! Leuk! Ga ik daarvoor nog even naar de wolwinkel met mijn bon!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zo, die zijn weg
Nu heb ik nog wel twee kratten met Yessen.. Wat moet ik daarmee?
Echt, zo gemeen ook dat mijn zwager bij een drukkerij werkt. Al die tijdschriften die hij voor me meeneemt
De woonmagazines gaan btw nooit weg
Echt, zo gemeen ook dat mijn zwager bij een drukkerij werkt. Al die tijdschriften die hij voor me meeneemt
De woonmagazines gaan btw nooit weg
Gast- Gast
Yessen moet je bewaren, dat worden later collector's items
Weet je al wat je gaat halen Smikk?
En heb je mijn nieuwe bad-ass huisdier al gezien?
En heb je mijn nieuwe bad-ass huisdier al gezien?
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: