Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Istanbul in paar uur: wat MOET je zien?

+10
Poisongirl
Snoopy
Curious
Buddha88
Rush
Monte
Caro
Paper Crown
Pompoen
Marin
14 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Istanbul in paar uur: wat MOET je zien? - Pagina 3 Empty Re: Istanbul in paar uur: wat MOET je zien?

Bericht  Marin di 15 mei 2012 - 6:07

Oh wat leuk Sterre! Heel veel plezier! Heb je al veel plannen?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Istanbul in paar uur: wat MOET je zien? - Pagina 3 Empty Re: Istanbul in paar uur: wat MOET je zien?

Bericht  Pompoen di 15 mei 2012 - 6:23

Leuk Sterre! Je zult je in ieder geval niet hoeven vervelen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pinklady di 15 mei 2012 - 9:40

Mooie foto's Marin!!

Bij het lezen van dit topic en het zien van de foto's wil ik ook weer terug! Misschien mn vriend maar even lief 'aankijken' of we in de zomervakantie ook even een paar daagjes Istanbul gaan doen!! Ben I love you op die stad!!

Sterre, heel veel plezier!! Geniet ervan!
Pinklady
Pinklady
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 47
Registratiedatum : 17-07-11

Bericht  Sterre di 15 mei 2012 - 18:49

We gaan met een hele groep meiden/vrouwen als lustrumreis. Een aantal zijn er al vanaf zondag en er is een programma waar ik nog niks van af weet ;-). We zullen veel gaan zien en doen, en er is vast ook genoeg tijd om mijn eigen gang te gaan. Super leuk! We zitten in elk geval in een hostel midden in het oude centrum, tussen de blauwe moskee en de bazaar.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Marin di 15 mei 2012 - 20:35

Leuk heel veel plezier! Hoop dat ik binnenkort ook wel weer eens mag!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bolleke di 15 mei 2012 - 20:42

Ik wil zo graag eens met mijn moeder op vakantie en Istanbul lijkt mij door dit topic zo mooi I love you
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin di 15 mei 2012 - 21:01

Moet je zeker eens doen Bolleke. Ik vind het er zo mooi. Ik ben er nu 4 keer in 3 maanden geweest en heb nog maar zo'n klein deel gezien! Goed, ik ben er meestal minder dan 24 uur, en de vorige keer had ik net alleen tijd voor een manicure haha, maar echt, zo'n mooie sfeer. Ook gekke sfeer hoor, want het is zo'n gigantische stad, dat als je aan komt vliegen (zeker 's avonds) je echt je ogen uitkijkt van de lichtjes. En dan die taxirit van het vliegveld naar de stad...of eigenlijk DOOR de stad, want je rijdt alleen maar langs vervallen wijken en gigantische luxe winkelcentra. Echt een totaal andere wereld. En dan ineens in Sultanahmed het oude centrum vol kleine keien straatjes met die gigantische moskeeën. Vind het geweldig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caro di 15 mei 2012 - 21:30

Ik heb ook nog nooit zo veel hoffelijke mensen in een toeristenplaats ontmoet en vond het een verademing om het gebrek aan machogedoe mee te maken.
[/quote]

Hier moest ik even om lachen want ik was er samen met een vriendin in dezelfde periode als jij en we hebben nog nóóit zoveel machogedrag gezien als dat weekend. Inclusief l*llen die we in trammen in ons voelden prikken, tijdens het uitgaan hebben we écht te foute dingen gehoord en we hebben ook flink wat afkeurende hoofden gezien van oudere mannen. Nee, gebrek aan machogedrag vond ik echt niet in Istanbul :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Bolleke di 15 mei 2012 - 22:54

Mijn moeder wilde heel graag naar Marokko, maar volgens mij heeft deze stad ook zo' n mooi sfeertje. Maar eens kijken voor een mooie aanbieding smile
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: