Istanbul
+3
bolus26
Caro
Paper Crown
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Istanbul
Ik had een tijdje terug een topic geopend over Parijs.. hotel was geboekt en de to do list was al klaar voor Parijs.. maar.. vorige week reden mijn man en ik van mijn ouders naar huis.. zegt hij opeens: "Ik wil eigenlijk helemaal niet naar Parijs.. ik wil naar Istanbul.." dus zo gezegd zo gedaan, wij thuis 2 tickets geboekt.. hotel van Parijs mochten we kosteloos annuleren en nu vertrekken we morgenavond naar Istanbul, waar het 40 graden is haha! Ik ga voor het eerst als 'tourist' normaal gesproken ga ik gewoon lekker weken chillen bij mijn oma.. nu slapen we ook bij oma maar ik wil wel de leuke dingen zien in 4 dagen..
Mijn vraag is, wie kan deze verkaaste Turkie vertellen wat heel leuk is en wat gewoon eigenlijk overgeslagen mag worden..
Barst los..
*ps: ik kan het ook aan familie daar vragen, maar ze vinden alles zeg maar, niets aan hahaha...*
Mijn vraag is, wie kan deze verkaaste Turkie vertellen wat heel leuk is en wat gewoon eigenlijk overgeslagen mag worden..
Barst los..
*ps: ik kan het ook aan familie daar vragen, maar ze vinden alles zeg maar, niets aan hahaha...*
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Re: Istanbul
Veel plezier, ik kan je niet helpen helaas.
Heb je een pm gestuurd. Heb je die gehad?
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Veel plezier, ik kan je niet helpen helaas.
Hi CBL, heb je mij gepm't? Ik lees nooit PM's.. ik ga eens kijken!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Je hebt niks aan mij (en ik heb je ook geen PM gestuurd) maar hou me maar op de hoogte van tips. Ik ga in september met een vriendin een paar dagen en wij kunnen best wel wat tips gebruiken!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
2CKC2 schreef:Caribbeanlover schreef:Veel plezier, ik kan je niet helpen helaas.
Hi CBL, heb je mij gepm't? Ik lees nooit PM's.. ik ga eens kijken!
Yep
Gast- Gast
het boekje 100% istanbul schijnt de moeite waarde te zijn.Ik ben er nog nooit geweest (helaas!)
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben er 2 jaar terug geweest, en het topkapi paleis is absoluut aan aanrader en vooral ook de harem ingaan (aparte entree, maar meer dan de moeite waard), voor het Topkapi palleis staan gidsen die je kan huren ik heb toen 30 lira betaald voor 2,5uur lang een gids die ons alles vertelde, en dat is wel heel fijn dan krijg je de hele geschiedenis te horen.
De blauwe moskee, en de bijbehorende bazaar is erg leuk
Tevens is een boottocht over de bosporus erg leuk en een aanrader (vaak stopt deze ook bij de maagdentoren hier heb je een 360graden uitzicht over istanbul en kan je lunchen)
Tevens is het ook leuk om in de avond te eten in 1 van de vele visrestaurantjes bij de galatatabrug, en in de avond richting het westerse gedeelte het centrum in te gaan om te shoppen en gezellig ergens wat te drinken.
Hoop dat je er wat aan hebt
De blauwe moskee, en de bijbehorende bazaar is erg leuk
Tevens is een boottocht over de bosporus erg leuk en een aanrader (vaak stopt deze ook bij de maagdentoren hier heb je een 360graden uitzicht over istanbul en kan je lunchen)
Tevens is het ook leuk om in de avond te eten in 1 van de vele visrestaurantjes bij de galatatabrug, en in de avond richting het westerse gedeelte het centrum in te gaan om te shoppen en gezellig ergens wat te drinken.
Hoop dat je er wat aan hebt
Tatjana1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 56
Registratiedatum : 31-12-10
Ik ben vorige maand in Istanbul geweest
Wij hebben Topkapi, de Blauwe Moskee, de Grand Bazaar en de Aya Sofia bekeken. Die moet je denk ik wel even gezien hebben als je daar bent
Verder zijn wij met de ferry naar The Prince's Islands geweest, dat vond ik ook erg leuk! Wij hadden alleen tijd voor het grootste eiland (de laatste waar de ferry stopte), maar daar kon je ook lekker zwemmen. Ik vond het verder namelijk wel erg warm om veel door een stad te lopen.
Wij hebben Topkapi, de Blauwe Moskee, de Grand Bazaar en de Aya Sofia bekeken. Die moet je denk ik wel even gezien hebben als je daar bent
Verder zijn wij met de ferry naar The Prince's Islands geweest, dat vond ik ook erg leuk! Wij hadden alleen tijd voor het grootste eiland (de laatste waar de ferry stopte), maar daar kon je ook lekker zwemmen. Ik vond het verder namelijk wel erg warm om veel door een stad te lopen.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Caribbeanlover schreef:PM, niet gehad?
Volgens mij is CKC nu op vakantie :-)
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Haha, ik heb de openingspost ook niet goed gelezen, ze is inderdaad al weg
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Stylegirl schreef:Caribbeanlover schreef:PM, niet gehad?
Wist ik niet, thanks.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Stylegirl schreef:Caribbeanlover schreef:PM, niet gehad?
Wist ik niet, thanks.
Bericht gepost op 2 augustus, door CKC:
Ik had een tijdje terug een topic geopend over Parijs.. hotel was geboekt en de to do list was al klaar voor Parijs.. maar.. vorige week reden mijn man en ik van mijn ouders naar huis.. zegt hij opeens: "Ik wil eigenlijk helemaal niet naar Parijs.. ik wil naar Istanbul.." dus zo gezegd zo gedaan, wij thuis 2 tickets geboekt.. hotel van Parijs mochten we kosteloos annuleren en nu vertrekken we morgenavond naar Istanbul, waar het 40 graden is haha! Ik ga voor het eerst als 'tourist' normaal gesproken ga ik gewoon lekker weken chillen bij mijn oma.. nu slapen we ook bij oma maar ik wil wel de leuke dingen zien in 4 dagen..
Barst los..
-------
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Soortgelijke onderwerpen
» Citytrip Istanbul
» alleen naar istanbul
» Istanbul in paar uur: wat MOET je zien?
» Tips gevraagd! Budapest,Bucharest, Istanbul, Athene, Venetië
» alleen naar istanbul
» Istanbul in paar uur: wat MOET je zien?
» Tips gevraagd! Budapest,Bucharest, Istanbul, Athene, Venetië
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: