wie heeft er een speelhuis in de tuin?
+2
Susan
Darius
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
wie heeft er een speelhuis in de tuin?
Heeft iemand een speelhuis in de tuin? Ik bedoel zoiets:
http://www.ekiddies.nl/speelgoed/30-Speelhuisje/4096-Smoby-Floralie-Speelhuis-met-tuin/
Van Smoby, of Little Tikes, of weten jullie nog een ander goed merk?
Wij willen er waarschijnlijk een kopen voor L en P samen, als ze in mei jarig zijn. Zijn ze een beetje stevig, en ook 'winterhard'?
http://www.ekiddies.nl/speelgoed/30-Speelhuisje/4096-Smoby-Floralie-Speelhuis-met-tuin/
Van Smoby, of Little Tikes, of weten jullie nog een ander goed merk?
Wij willen er waarschijnlijk een kopen voor L en P samen, als ze in mei jarig zijn. Zijn ze een beetje stevig, en ook 'winterhard'?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Re: wie heeft er een speelhuis in de tuin?
Wij hebben hier een houten speelhuis met echte dakpannen en op de camping zo'n plastic speelhuis, ik weet niet uit mijn hoofd van welk merk. Ik geloof Feber.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Hout blijft trouwens wel veel mooier. Ik vind dat die plastic speelhuizen vaak zo gaan verkleuren.
Susan- Lady Post-a-lot
O, bedankt voor de tip! Wij hebben hier wel zo'n glijbaantje van hetzelfde 'plastic', maar dat blijft tot heden nog wel mooi.
Van welk merk is het houten speelhuis?
Van welk merk is het houten speelhuis?
Darius- Ratel
Wat gaaf! Hadden we maar een tuin.. dan had ik het wel geweten!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Het speelhuisje is gemaakt door een bouwbedrijf, ik weet niet meer precies hoe het heette. Mijn ouders hebben het destijds voor Ezra gekocht. Het was wel flink duur, meer dan 300 euro volgens mij.
Susan- Lady Post-a-lot
300, dat valt nog mee, haha! Ik zie nu ook hele gave speelhuisjes van hout voorbij komen van 900 euro en meer!
Darius- Ratel
van plastic worden je kinderen ook enorm statisch hè! Ik zou ook voor hout gaan, als je bang bent voor het verweren, kun je 'm ook altijd nog in de buitenverf zetten.
Gast- Gast
Darius schreef:300, dat valt nog mee, haha! Ik zie nu ook hele gave speelhuisjes van hout voorbij komen van 900 euro en meer!
Die zijn vaak ook heel groot, ik heb ze wel eens zien met twee verdiepingen.
Susan- Lady Post-a-lot
Wij hebben er 1.... ben er zelf niet echt fan van.. maar goed de meiden hebben er veel mee gespeeld.
Dit jaar zetten we hem denk ik niet op, we willen graag wat anders voor in de tuin :-)
liefs
Dit jaar zetten we hem denk ik niet op, we willen graag wat anders voor in de tuin :-)
liefs
Gast- Gast
Dit speelhuis bijvoorbeeld, daar kan je zowat in wonen.
http://www.pals-speeltoestellen.info/p290.html
Als ik rijk was en een heel grote tuin zou hebben zou ik 'm best willen trouwens. Voor mezelf zou ik ook nog wel zoiets willen, als werkplek.
Als ik rijk was en een heel grote tuin zou hebben zou ik 'm best willen trouwens. Voor mezelf zou ik ook nog wel zoiets willen, als werkplek.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Dit speelhuis bijvoorbeeld, daar kan je zowat in wonen.
Die is gaaaaaaf!!!!!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben deze staan:
http://www.argos.co.uk/static/Product/partNumber/3891175.htm
Wij hebben hem 2 jaar geleden bij marktplaats gekocht en hij staat nu dus al 2 jaar buiten het hele jaar door. Hij is uiteraard wel iets verkleurd maar verder is er niets mis mee. Little tikes is een ontzettend goed merk voor buitenspeelgoed en statisch is het absoluut niet.
Het is overigens superleuk speelgoed voor de kinderen, hier hebben ze er al heel erg veel plezier van gehad. Maar ik zou dus marktplaats in de gaten houden. Staan vaak hele leuke huisjes op voor een zacht prijsje en dé tijd komt er nu weer aan.
http://www.argos.co.uk/static/Product/partNumber/3891175.htm
Wij hebben hem 2 jaar geleden bij marktplaats gekocht en hij staat nu dus al 2 jaar buiten het hele jaar door. Hij is uiteraard wel iets verkleurd maar verder is er niets mis mee. Little tikes is een ontzettend goed merk voor buitenspeelgoed en statisch is het absoluut niet.
Het is overigens superleuk speelgoed voor de kinderen, hier hebben ze er al heel erg veel plezier van gehad. Maar ik zou dus marktplaats in de gaten houden. Staan vaak hele leuke huisjes op voor een zacht prijsje en dé tijd komt er nu weer aan.
Gast- Gast
Ons zoontje krijgt een houten huisje met verdieping en glijbaan.
Ik vind persoonlijk die plastic huisjes niet zo, en ze verkleuren op den duur.
Gast- Gast
Onze kinderen krijgen die ook.Snoepy87 schreef:Ons zoontje krijgt een houten huisje met verdieping en glijbaan.
Op mijn werk hebben we wel een plastic huisje staan, nu een paar jaar. Staat het hele jaar door buiten en blijft mooi, is geloof ik van little tikes. Het huisje is wel een beetje verkleurd, maar valt nog mee, de kinderen spelen er heel veel in.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
M heeft deze gekregen voor haar 2de verjaardag van de opa's en oma's, ooms en tantes:
Hij is va little tikes. Staat nu ongeveer een jaar buiten en nog niet verkleurd.
Ze speelt er wel echt heel veel mee! Weer of geen weer. Er zit ook een klin keukentje, en een telefoon in.
Hier een groot succes! We hebben specefiek gekeken naar een huisje waarvan de ramen luikjes hadden die open/dicht kunnen, en een hele deur die ze open en dicht kan doen. En merk ook dat ze dat idd erg leuk vind!
Hij is va little tikes. Staat nu ongeveer een jaar buiten en nog niet verkleurd.
Ze speelt er wel echt heel veel mee! Weer of geen weer. Er zit ook een klin keukentje, en een telefoon in.
Hier een groot succes! We hebben specefiek gekeken naar een huisje waarvan de ramen luikjes hadden die open/dicht kunnen, en een hele deur die ze open en dicht kan doen. En merk ook dat ze dat idd erg leuk vind!
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Soortgelijke onderwerpen
» Wat heeft jou tuin gekost?
» Wie heeft een idee voor mijn tuin?
» speelhuis
» Tuin...
» Kat de tuin uit krijgen
» Wie heeft een idee voor mijn tuin?
» speelhuis