speelhuis
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
speelhuis
Ik ben aan het kijken voor een cadeau voor D zn verjaardag en zit te denken aan een speelhuisje voor in de tuin (al ben ik nog niet zeker aangezien het speeltuintje nabij ons huis ook en speelhuisje heeft)
Wie heeft er een speelhuis voor de kinderen in de tuin?
Is het van huis of kunststof?
Wat zijn de voor of nadelen van dit huis?
Spelen ze er veel mee?
Wie heeft er een speelhuis voor de kinderen in de tuin?
Is het van huis of kunststof?
Spelen ze er veel mee?
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Re: speelhuis
Wennes schreef:Ik ben aan het kijken voor een cadeau voor D zn verjaardag en zit te denken aan een speelhuisje voor in de tuin (al ben ik nog niet zeker aangezien het speeltuintje nabij ons huis ook en speelhuisje heeft)
Wie heeft er een speelhuis voor de kinderen in de tuin? Ikke dus, zie mijn fb eventueel.
Is het van huis of kunststof? Van kunststof
Voordelen;
Groot en hoog
Veel accessoires
Echte ( harde) bel
Brievenbus in deur.
Nadelen, geen
Spelen ze er veel mee?
Ja heel erg veel
Hij heet floralie het huisje
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Wennes schreef:Ik ben aan het kijken voor een cadeau voor D zn verjaardag en zit te denken aan een speelhuisje voor in de tuin (al ben ik nog niet zeker aangezien het speeltuintje nabij ons huis ook en speelhuisje heeft)
Wie heeft er een speelhuis voor de kinderen in de tuin? Ikke dus, zie mijn fb eventueel.
Is het van huis of kunststof? Van kunststof
Voordelen;
Groot en hoog
Veel accessoires
Echte ( harde) bel
Brievenbus in deur.
Nadelen, geen
Spelen ze er veel mee?
Ja heel erg veel
Hij heet floralie het huisje
Ja, ik weet nog dat je dit huis had gekocht. Hij is wel prijzig he.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Wie heeft er een speelhuis voor de kinderen in de tuin? Wij hebben er 1 met glijbaan, schommels en picknicktafeltje eronder.
Is het van huis of kunststof? Van hout
Wat zijn de voor of nadelen van dit huis? Ik kan geen nadeel opnoemen, ja misschien dat het veel plaats inneemt door de glijbaan en schommel, maar ik denk uit je openingspost te lezen dat jij sowieso gewoon alleen een huisje wilt?
Spelen ze er veel mee? Heel erg veel, als het mooi weer is klimmen ze meteen naar boven in het speelhuis. Ze verzinnen hele fantasieverhalen, dan is het weer een winkeltje, dan weer een piratenschip. Ook gaan ze er vaak in picknicken.
Is het van huis of kunststof? Van hout
Wat zijn de voor of nadelen van dit huis? Ik kan geen nadeel opnoemen, ja misschien dat het veel plaats inneemt door de glijbaan en schommel, maar ik denk uit je openingspost te lezen dat jij sowieso gewoon alleen een huisje wilt?
Spelen ze er veel mee? Heel erg veel, als het mooi weer is klimmen ze meteen naar boven in het speelhuis. Ze verzinnen hele fantasieverhalen, dan is het weer een winkeltje, dan weer een piratenschip. Ook gaan ze er vaak in picknicken.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Wij hebben ook het Floralie huis en het is een groot succes. Ze spelen er allebei altijd wel mee als ze buiten zijn.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Klopt Wennes, al zag ik hem bij de ToysXL? volgens mij al wat goedkoper staan, scheelde niet veel maar een paar tientjes maar toch. Hij was idd eigenlijk te duur maar doordat opa's en oma's mee deden en we hem toch wel erg leuk vonden toch gedaan en hij is zijn geld zeker waard. Omdat hij hoger is kunnen ze er veel langer in staan zeg maar.
We hebben nu ook plantjes in zijn plantenbakjes gedaan en daar is hij helemaal blij mee.
We hebben nu ook plantjes in zijn plantenbakjes gedaan en daar is hij helemaal blij mee.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
S heeft deze ooit van mijn ouders gekregen
S speelt heel veel in haar huisje en ook de kinderen in de buurt vinden het erg leuk
Er past een tafeltje met een stoeltje in, was fijner geweest als hij iets groter was geweest.
Voordeel vind ik dat de deur tot boven dicht kan en de raampjes dicht kunnen, zodat het niet in kan regenen.
S speelt heel veel in haar huisje en ook de kinderen in de buurt vinden het erg leuk
Er past een tafeltje met een stoeltje in, was fijner geweest als hij iets groter was geweest.
Voordeel vind ik dat de deur tot boven dicht kan en de raampjes dicht kunnen, zodat het niet in kan regenen.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: