Wat kan er voor dit raam staan?
+5
Zininzon
Raindrop
Eliesje
Monte
Caroow
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat kan er voor dit raam staan?
Beetje vage topic-titel, ik kan het niet duidelijker verzinnnen
Wij hebben een heel groot raam in ons huis, en dat is een beetje kaal. Het is echt groot, en steekt "uit" het huis.
Zo dus:
(Foto nog van de bouw)
Ik zal morgen even een foto van binnen maken, de duidelijkste die ik nu heb is deze:
We hebben er beige gordijnen voor hangen, de muren in ons huis zijn gebroken wit, zand en antraciet.
Wat kan ik toch voor die ramen zetten? Het is nu echt niet mooi, maar ik kan niks bedenken
Wij hebben een heel groot raam in ons huis, en dat is een beetje kaal. Het is echt groot, en steekt "uit" het huis.
Zo dus:
(Foto nog van de bouw)
Ik zal morgen even een foto van binnen maken, de duidelijkste die ik nu heb is deze:
We hebben er beige gordijnen voor hangen, de muren in ons huis zijn gebroken wit, zand en antraciet.
Wat kan ik toch voor die ramen zetten? Het is nu echt niet mooi, maar ik kan niks bedenken
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Wat kan er voor dit raam staan?
- Grote mooie exotische plant
- Zo'n window seat maken
- Stoel met leeshoekje
- Zo'n window seat maken
- Stoel met leeshoekje
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Is wel mooi zo'n grote raam
Je kunt er bijvoorbeeld: Mooie potten neerzetten (1 grote, met 2 kleine ernaast) en een mooie plant erin?
Je kunt er bijvoorbeeld: Mooie potten neerzetten (1 grote, met 2 kleine ernaast) en een mooie plant erin?
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Ik zou er twee vrij grote (bloem)potten neerzetten met bijvoorbeeld planten oid.
Zoiets bijvoorbeeld maar dat kan natuurlijk ook met mooie andere binnenplanten:
Zoiets bijvoorbeeld maar dat kan natuurlijk ook met mooie andere binnenplanten:
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik zou er 2 grote potten neerzetten met een plant op stam...
Als je googlet op 'grote ramen' dan kom je vast wel wat leuks tegen.
Als je googlet op 'grote ramen' dan kom je vast wel wat leuks tegen.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Wat hebben je buren er staan dan??
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
haha dat is ook een goede, gewoon even het rijtje/de buurt aflopenBeachgirl_24 schreef:Wat hebben je buren er staan dan??
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:haha dat is ook een goede, gewoon even het rijtje/de buurt aflopenBeachgirl_24 schreef:Wat hebben je buren er staan dan??
Haha straks heeft iedereen hetzelfde voor het raam staan...
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik rijd er bijna dagelijks langs en het valt me bij niemand op dat er iets voor staat. Ja, volgens mij zie ik wel eens witte inbetweens ofzo.. Je zou zeggen, zulke grote ramen, dat valt op! Klopt, de ramen vallen wel op ja, maar wat er voor hangt/staat/ligt?
Zelf zou ik er ook inbetween-achtige gordijntjes voor hangen (open) en een paar mooie, grote kussens in een hoekje beetje ruig neer leggen/stapelen.
Of een stel grote, hoge potten met witte (want die zie je van buitenaf het best) bloemen/planten er in.
Zelf zou ik er ook inbetween-achtige gordijntjes voor hangen (open) en een paar mooie, grote kussens in een hoekje beetje ruig neer leggen/stapelen.
Of een stel grote, hoge potten met witte (want die zie je van buitenaf het best) bloemen/planten er in.
Gast- Gast
Er zijn een paar mensen die daar de tv in hebben staan, en ik heb er ook wel een box zien staan.. Voorderest hebben mijn buren ook niet zoveel inspiratie
Ik vind kussens wel heel leuk, maar strakke vierkante bloempotten (met plant) ook wel weer heel leuk.. Ik weet niet wat ik wil
Ik vind kussens wel heel leuk, maar strakke vierkante bloempotten (met plant) ook wel weer heel leuk.. Ik weet niet wat ik wil
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
ik zou er een lekkere stoel neerzetten met een mooie leeslamp.En dan is er vast nog wel plek voor een mooie bloempot met .......plant. Lekker wegdromen in een spannend boek of gewoon naar buiten turen..
starrrr- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 14-10-11
Ja het lijkt me ook een lekker plekje om te zitten en naar buiten te kijken! Dus idd een stoel ofzo met klein tafeltje? Of een mooie hoge glazen vaas met (nep) bloemen/takken?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik zou ook kiezen voor een grote plant denk ik. Of een groot beeldje? (lange giraffe of iets dergelijks in een donkere kleur ofzo)
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
Soortgelijke onderwerpen
» wat voor het raam in de kamer?
» Draai/kiep raam, wat heb jij er hangen?
» Kat uit het raam gevallen
» Wat voor het raam in de badkamer?
» Raam buren ingegooid
» Draai/kiep raam, wat heb jij er hangen?
» Kat uit het raam gevallen
» Wat voor het raam in de badkamer?
» Raam buren ingegooid
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: