Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn vader is ongeneeslijk ziek

+12
Koffieleut
Macelka
Caribbeanlover
Oasis
mauwmauw
Lady4
Lejow
loura
L!ND@
Ella
Monte
Penélope
16 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Mijn vader is ongeneeslijk ziek  - Pagina 3 Empty Re: Mijn vader is ongeneeslijk ziek

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 10:57

CBL, vind je deze discussie nu echt gepast in dit topic?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vader is ongeneeslijk ziek  - Pagina 3 Empty Re: Mijn vader is ongeneeslijk ziek

Bericht  Lejow zo 11 maa 2012 - 11:28

Zusje schreef:CBL, vind je deze discussie nu echt gepast in dit topic?

+1

Serieus weer het inlevingsvermogen van een garnaal. Is het nou werkelijk zo moeilijk om een keer rekening te houden met de wensen van een ander? Ipv ikke ikke ikke?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 17:31

Lejow schreef:
Zusje schreef:CBL, vind je deze discussie nu echt gepast in dit topic?

+1

Serieus weer het inlevingsvermogen van een garnaal. Is het nou werkelijk zo moeilijk om een keer rekening te houden met de wensen van een ander? Ipv ikke ikke ikke?

Eens.

Penelope, heel veel sterkte en wat een rotsituatie met dat trouwen Mijn vader is ongeneeslijk ziek  - Pagina 3 699888

Gast
Gast

Bericht  Minx zo 11 maa 2012 - 23:55

Heel veel sterkte kan me voorstellen dat je er geen goed gevoel bij hebt. Dat zou ik ook niet hebben als ik in jou schoenen stond.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ibbeltje ma 12 maa 2012 - 0:20

Pff heftig Penelope. En dat meisje 20 :O Kan mij voorstellen dat je de relatie niet serieus neemt. hug
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Penélope ma 12 maa 2012 - 6:13

CBL, heb jij geen gevoel? Ik vind echt triest dat je hierover een discussie met mij wil voeren, ik ga er dan ook verder niet op in!!!
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 8:55

Wat een nare situatie meid! Jeetje... het zou toch wat zijn dat je vader trouwt met een vrouw die zijn dochter had kunnen zijn qua leeftijd.

Ik zou echt even met je vader alleen gaan zitten en alles goed vastleggen, zoals hier al gezegd werd. Laat deze laatste momenten niet beheersen door een derde partij..

Gast
Gast

Bericht  Penélope ma 12 maa 2012 - 9:03

Vandaag een heel fijn gesprek met mijn vader gehad. Hij begrijpt veel dingen van mijn kant wel en is ook wel met mij eens.
We gaan nu alles op papier vast leggen en dan hopen dat ik niet voor verrassingen met haar kom te staan want ze is dan toch zijn vrouw.

Bedankt voor jullie steun, doet me erg goed! I love you
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 1:45

Hoe gaat het nu?

Gast
Gast

Bericht  Penélope ma 26 maa 2012 - 8:31

Lief dat je er heen vraagt!smile
Het gaat opzicht wel redelijk. Eind deze week gesprek bij zijn arts en dan ga ik mee dan horen we of er toch een eventueel behandelplan is.
Vorige week ben ik ook bij de uitvaartverzekering geweest om eens over verschillende te praten.
Hun trouwplannen gaan helaas nog steeds door Mijn vader is ongeneeslijk ziek  - Pagina 3 394967
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 6:40

Haha oh ik kan me echt zo voorstellen dat je daar niet op zit te wachten... Tja, wat doe je eraan... Goed dat je meegaat. Dit is zo'n belangrijk iets in je leven... Ik denk aan je. hug

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 7:41

Caribbeanlover schreef:Penelope, dus jij wilt dat niemand iets quote? Dat kan je niet verwachten/vragen vind ik, het is nou eenmaal openbaar. Je bent toch anoniem hier dus wat is het probleem?!

Ik wilde dat ene dus quoten waarin jij tegen mij zegt geen reden hoeft te geven, maar je verwacht wel van mij en anderen niet te quoten. Sorry, maar als het eens gebeurd is dat nou eenmaal zo en ik blijf het niet weghalen.

confused Doe eens gepast jij.

Penelope, heel erg veel sterkte.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: