Mijn vader is ongeneeslijk ziek
+12
Koffieleut
Macelka
Caribbeanlover
Oasis
mauwmauw
Lady4
Lejow
loura
L!ND@
Ella
Monte
Penélope
16 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Mijn vader is ongeneeslijk ziek
Ik weet het, het breekt je hart. Fijn om te lezen dat hij inderdaad pijnstillers krijgt. Zijn jullie nog een paar weken weggeweest? Of is dat niet meer gelukt? Kun je nog goed praten met je vader?
Gast- Gast
Nee zijn we nog niet geweest. Het is toch wel flink prijzig om met zijn alle weg te gaan en dat geld is er op dit moment niet. We zijn wel vakantieveilingen in de gaten het houden.
Ja we kunnen opzicht wel praten maar hij heeft een vriendin waar ik niet zo blij mee ben. Ze wil alles op haar manier, bijvoorbeeld nummers van de crematie die hij had uitgezocht vind zij niks en wil ze nummers die zij mooi vind. Ik kan me zo aan haar ergeren!
Ik vind het fijn dat mijn vader het nog zelf kan regelen zodat het ook echt wordt zoals hij was.
Ja we kunnen opzicht wel praten maar hij heeft een vriendin waar ik niet zo blij mee ben. Ze wil alles op haar manier, bijvoorbeeld nummers van de crematie die hij had uitgezocht vind zij niks en wil ze nummers die zij mooi vind. Ik kan me zo aan haar ergeren!
Ik vind het fijn dat mijn vader het nog zelf kan regelen zodat het ook echt wordt zoals hij was.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Dat is ook zeker mooi ja. Mijn oom heeft het ook zelf geregeld allemaal, het maakt het zo bijzonder. Wat rot dat zijn vriendin daarin doordraaft. Gelukkig heeft je vader nu nog een vinger in de pap, zorg dat het op papier staat, hoe hij het wil. Onder dat soort omstandigheden wil je er niet ook nog eens een ruzie bij...
Gast- Gast
Ik heb maandagavond alleen met hem een gesprek en dan gaan we het bespreken.
Het mooiste is dat zij perse wil trouwen en dat gaan ze dan ook doen in mei om haar een plezier te doen.
Ik wil alles op papier laten vast leggen wat met zijn as gebeurd want ook daar verschillen zij en ik van mening over en over de crematie.
Ik heb geen zin in ook nog eens ruzie erbij maar ik wil wel dat het gaat zoals mijn vader dat gewild zou hebben.
Fijn dat je oom het ook nog allemaal zelf heeft kunnen regelen. Is hij ook overleden aan kanker?
Het mooiste is dat zij perse wil trouwen en dat gaan ze dan ook doen in mei om haar een plezier te doen.
Ik wil alles op papier laten vast leggen wat met zijn as gebeurd want ook daar verschillen zij en ik van mening over en over de crematie.
Ik heb geen zin in ook nog eens ruzie erbij maar ik wil wel dat het gaat zoals mijn vader dat gewild zou hebben.
Fijn dat je oom het ook nog allemaal zelf heeft kunnen regelen. Is hij ook overleden aan kanker?
Penélope- Prater
Heel verstandig van jullie omdat zo aan te pakken. Dat ze alsnog willen trouwen is wel erg mooi natuurlijk. Ik neem aan dat je vader gek is op zijn vriendin.
Mijn oom is inderdaad overleden, ook aan kanker (lymfeklier).
Mijn oom is inderdaad overleden, ook aan kanker (lymfeklier).
Gast- Gast
Tja, dat weet ik nog niet zo! Hij zegt te gaan trouwen omdat zij dat zo graag wil, voor hem hoeft het niet zegt die. Ze hebben 2 jaar iets.
Bah wat is het toch ook een rot ziekte! Mijn vader heeft uitzaaiingen in de lymfe.
Bah wat is het toch ook een rot ziekte! Mijn vader heeft uitzaaiingen in de lymfe.
Penélope- Prater
Weg
Laatst aangepast door Caribbeanlover op zo 11 maa 2012 - 9:23; in totaal 2 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover, wil je aub niet quoten!!
Tja, maar ik ken hem beter als haar! Ik vind dat gewoon moet gaan zoals hij is en zoals HIJ het wil.
Tja, maar ik ken hem beter als haar! Ik vind dat gewoon moet gaan zoals hij is en zoals HIJ het wil.
Penélope- Prater
Waarom niet quoten, haal je alles na een tijdje weg?
Caribbeanlover- Ratel
Je hebt het verkeerde weggehaald CBL, nu staat nog steeds haar stuk tekst erin.
En waarom ze niet wil dat er gequote wordt is aan haar toch? De reden doet er niet toe.
Penelope:
En waarom ze niet wil dat er gequote wordt is aan haar toch? De reden doet er niet toe.
Penelope:
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Het hoeft hier niet altijd te blijven staan. Ik bedoelde inderdaad om mijn tekst weg te halen niet die van jou;)
Dankje lejow! Ik las van de week het topic over jou moeder, jij hebt het ook niet makkelijk.
Dankje lejow! Ik las van de week het topic over jou moeder, jij hebt het ook niet makkelijk.
Penélope- Prater
Dat quoten is toch weg! Wat is het probleem? Ik krijg het niet weg.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Dat quoten is toch weg! Wat is het probleem? Ik krijg het niet weg.
Het probleem is dat mijn tekst nog steeds quote door jou is! Plaats bij mijn tekst dan even een * ofzo.
Penélope- Prater
Lejow schreef:Je hebt het verkeerde weggehaald CBL, nu staat nog steeds haar stuk tekst erin.
Penelope: :hug:
Ik vind toch wel dat ik de reden waarom mag weten aangezien zij vraagt het weg te halen, maar nu weet ik het.
Penelope, waarom ga je alles op den duur weghalen?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Lejow schreef:Je hebt het verkeerde weggehaald CBL, nu staat nog steeds haar stuk tekst erin.
Penelope:
Ik vind toch wel dat ik de reden waarom mag weten aangezien zij vraagt het weg te halen, maar nu weet ik het.
Penelope, waarom ga je alles op den duur weghalen?
Nou, ik vind niet dat ik je de reden verplicht ben te vertellen hoor. Maar ik vind gewoon niet fijn om het voor altijd hier te hebben staan.
Penélope- Prater
CBL, mensen halen over het algemeen dingen weg omdat ze het niet op internet willen laten staan, lijkt me duidelijk toch?
Dat hij wil trouwen omdat zij dat graag wilt... Tja... Ik snap dat op zich wel. Hij is niet voor niets samen met haar neem ik aan, zal gek op haar zijn en haar gelukkig willen zien. Als dit het laatste is wat hij kan doen? Ik hoop dat je in ieder geval alles goed vast weet te leggen. Misschien is het nog een idee om zo'n 'Pap, vertel eens-boek' te kopen. Dat hij dat voor jou schrijft. Is toch een fijne herinnering. Misschien kunnen jullie het samen invullen.
Dat hij wil trouwen omdat zij dat graag wilt... Tja... Ik snap dat op zich wel. Hij is niet voor niets samen met haar neem ik aan, zal gek op haar zijn en haar gelukkig willen zien. Als dit het laatste is wat hij kan doen? Ik hoop dat je in ieder geval alles goed vast weet te leggen. Misschien is het nog een idee om zo'n 'Pap, vertel eens-boek' te kopen. Dat hij dat voor jou schrijft. Is toch een fijne herinnering. Misschien kunnen jullie het samen invullen.
Gast- Gast
Tja, dat is misschien wel zo. Maar aan de andere kant ze is 20 jaar, ik neem haar gewoon niet echt serieus
Dat is wel een goed idee! Die heb ik ooit eens voor mijn moeder gekocht, dat ik daar niet zelf aan heb gedacht.
Dat is wel een goed idee! Die heb ik ooit eens voor mijn moeder gekocht, dat ik daar niet zelf aan heb gedacht.
Penélope- Prater
Ze is 20??? Ja, dat boek lijkt me mooi om te hebben. Mijn vader heeft er ook een liggen voor mij en mijn zusje krijgt hem dan van mijn moeder. Hebben we samen een mooi aandenken. In jouw geval lijkt het me dan wel bijzonder om het samen in te vullen. Dat hij je ook de dingen vertelt zeg maar... Is toch weer anders en creëert volgens mij wel een ontzettend speciale, mooie herinnering.
Gast- Gast
Penélope, wat een ontzettend verdrietig nieuws dat het nu zo snel gaat ineens... Ik kan me helemaal voorstellen dat je al het gedoe met zijn vriendin er niet ook nog eens bij wilt hebben, er gebeurt al zó veel op dit moment. Hopelijk kunnen jullie er nog een goede tijd van maken, die laatste tijd die je samen hebt en de beste tip die ik je kan geven, is al gegeven: zet zijn wensen op papier zodat straks ook duidelijk is wat hij zélf graag gewild had.
Veel sterkte
Veel sterkte
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Zusje, ja ze is 20
Lijkt me inderdaad ook mooi, deze week maar op zoek gaan naar zo'n boek.
Sjaantje, ja het gaat inderdaad snel, hij gaat echt met de dag achteruit.
We hebben deze week een gesprek samen en dan wil ik ook graag met hem bespreken om het op papier vast te laten leggen.
Lijkt me inderdaad ook mooi, deze week maar op zoek gaan naar zo'n boek.
Sjaantje, ja het gaat inderdaad snel, hij gaat echt met de dag achteruit.
We hebben deze week een gesprek samen en dan wil ik ook graag met hem bespreken om het op papier vast te laten leggen.
Penélope- Prater
Sorry ik was even in shock zeg... Ik kan me voorstellen dat je haar niet zo serieus neemt, ze is jonger dan jij of niet? Heftig zeg... Toch zijn ze wel bij elkaar omdat ze elkaar blijkbaar leuk vinden. Kan dus zeker geen kwaad dat je het aanpakt op de manier waarop je dat nu doet.
Gast- Gast
Penélope, ben je bang dat haar intenties om te willen trouwen niet helemaal zuiver zijn?
Ik vertel het nooit iemand want iedereen is altijd in shock!
We zijn even oud of ja ik wordt deze maand 20.
Sjaantje, ja ik denk niet dat ze het doet om de reden waarom andere mensen trouwen....
We zijn even oud of ja ik wordt deze maand 20.
Sjaantje, ja ik denk niet dat ze het doet om de reden waarom andere mensen trouwen....
Penélope- Prater
Dan is het helemaal een naar gevoel, lijkt me. Niet alleen vanwege de leeftijd, maar ook vooral vanwege de redenen. En dan mag je je er eigenlijk weer niet teveel mee bemoeien want het is tenslotte hún leven. Maar toch... het doet pijn...
Penelope, dus jij wilt dat niemand iets quote? Dat kan je niet verwachten/vragen vind ik, het is nou eenmaal openbaar. Je bent toch anoniem hier dus wat is het probleem?!
Ik wilde dat ene dus quoten waarin jij tegen mij zegt geen reden hoeft te geven, maar je verwacht wel van mij en anderen niet te quoten. Sorry, maar als het eens gebeurd is dat nou eenmaal zo en ik blijf het niet weghalen.
Ik wilde dat ene dus quoten waarin jij tegen mij zegt geen reden hoeft te geven, maar je verwacht wel van mij en anderen niet te quoten. Sorry, maar als het eens gebeurd is dat nou eenmaal zo en ik blijf het niet weghalen.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn vader is zo ziek
» vader vriendin is ernstig ziek
» Pff mijn verhaal (mijn vader)
» Mijn vader...
» Mijn vader is overleden
» vader vriendin is ernstig ziek