Show je huis!
+49
VeryCherry
Ooh La La!
Lady1984
slaatje
Zeester
Puggle
Floor
vlinder-19
TGR
Pinklady
NoName88
ellibre
Stuiterbal
Laced
Snoes
Mees
Sweety
Error
Barbabella
Dennenappel
Paper Crown
CCC
luna86
TNMN
Moonlight
PapillonRose
*Noosa
Rush
Marin
smurfie
Ella
Oasis
Belle1985
Mida4you
ekiaam87
Zonnetje
Jeanette
Aziraphale
Monte
Guus
Biancos
Chocolate Cookie
Arwyn
Femmem
Marsy28
Sarah1985
Rumble
Shisha
Ibbeltje
53 plaatsers
Pagina 8 van 10
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Show je huis!
Puggle schreef:Pinklady, mooiiii ik heb een vraag over je gordijnen. Dat zijn inbetweens denk ik toch? Kun je daar van buitenaf nou heek goed doorheen kijken?
Dankjewel!! Dat zijn inderdaad inbetweens. Volgens mij valt het wel aardig mee met de doorkijk, woon zelf in een appartement en moet je eerlijk zeggen dat ik daar nog nooit echt op gelet heb:shock: Ben nu niet thuis, maar ga morgens eens voor je kijken vanaf mn balkon...
Pinklady- Fluisteraar
- Aantal berichten : 46
Punten : 47
Registratiedatum : 17-07-11
Jolicious schreef:Chipp, dat zijn Ikea eetstoelen of niet? Zo ja, heb jij er ook zo'n last van dat ze doorzakken?
Ik heb deze ook, nu zo een twee jaar ongeveer. Zelf heb ik hier nog geen last van!
Ik raad je aan om een andere kleurhoes dan wit te nemen, helemaal met kinderen. Echt een ramp, plus de kat ziet het als krabpaal als ze haar zin niet direct krijgt. Het voordeel vind ik dat je de hoezen kan wassen, dat is ideaal.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
@chipp, bedankt!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ons huis. We wonen hier nu een dikke maand. Er moet nog veel gebeuren. Deze zomer gaan we de woonkamer grondig aanpakken. Sommige foto's konden beter in het 'show je huis met rommel' topic. Maar we zijn nog aan het klussen, dus dan mag dat. Haha!
De woonkamer. De vloer gaat er nog uit.
De keuken
De hal
De badkamer (op benedenverdieping)
Het toilet
De trap en vide
Bovenverdieping
Het toilet boven in aanbouw
Slaapkamer
kastenwand
Boven zijn nog 3 slaapkamers. 1 wordt gebruikt als rommelkamer vol klusspullen.
De andere 2 zijn in gebruik als studiekamer en schilderkamer
Beneden is nog een grote achter entree. Een bijkeuken met plaats voor een grote voorraadkast, vriezer, wasmachine en droger. Er is een grote schuur en een aangebouwde garage. Die is momenteel in gebruik al rommelhok.
De woonkamer. De vloer gaat er nog uit.
De keuken
De hal
De badkamer (op benedenverdieping)
Het toilet
De trap en vide
Bovenverdieping
Het toilet boven in aanbouw
Slaapkamer
kastenwand
Boven zijn nog 3 slaapkamers. 1 wordt gebruikt als rommelkamer vol klusspullen.
De andere 2 zijn in gebruik als studiekamer en schilderkamer
Beneden is nog een grote achter entree. Een bijkeuken met plaats voor een grote voorraadkast, vriezer, wasmachine en droger. Er is een grote schuur en een aangebouwde garage. Die is momenteel in gebruik al rommelhok.
Zeester- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 105
Registratiedatum : 25-11-10
Hier weer wat foto's van mijn huisje. Niet quoten ajb. Eettafel vervang ik in mei/juni omdat het niet mijn smaak is. En voor de rest nog erg bezig met mijn huisje "aankleden"
Woonkamer/Keuken
De gang (hoofd even naar rechts krijg die foto niet staand ), en daar recht tegenover als je de voordeur doorloopt zit de badkamer.
Slaapkamer
Badkamer & WC
Woonkamer/Keuken
De gang (hoofd even naar rechts krijg die foto niet staand ), en daar recht tegenover als je de voordeur doorloopt zit de badkamer.
Slaapkamer
Badkamer & WC
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Heel mooi Moonlight. Mooi uitzicht heb je ook, lekker landelijk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Moonlight, waar komt jouw salontafel vandaan? En waar heb je dat ehmz, 'rek', vandaan gehaald. Daar waar je je ook achter kunt verkleden. Sjees, hoe noemen ze dat toch?
Gast- Gast
Maura schreef:Moonlight, waar komt jouw salontafel vandaan? En waar heb je dat ehmz, 'rek', vandaan gehaald. Daar waar je je ook achter kunt verkleden. Sjees, hoe noemen ze dat toch?
Room divider, maar weet niet hoe 't in 't Nederlands heet..Kamerscherm?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Thanks Marin
Mijn salontafel komt bij Karwei vandaan en kamerscherm bij de Kwantum...
Hij staat daar niet op zijn plek, maar ik weet ff niet waar ik hem wil hebben waar hij tot zijn recht komt
Hij staat daar niet op zijn plek, maar ik weet ff niet waar ik hem wil hebben waar hij tot zijn recht komt
Moonlight- Prater
Kamerscherm geloof ik Maura?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dennenappel schreef:Jolicious schreef:Chipp, dat zijn Ikea eetstoelen of niet? Zo ja, heb jij er ook zo'n last van dat ze doorzakken?
Ik heb deze ook, nu zo een twee jaar ongeveer. Zelf heb ik hier nog geen last van!
Ik raad je aan om een andere kleurhoes dan wit te nemen, helemaal met kinderen. Echt een ramp, plus de kat ziet het als krabpaal als ze haar zin niet direct krijgt. Het voordeel vind ik dat je de hoezen kan wassen, dat is ideaal.
Ik heb ze al, in het grijs. Nu een jaar of 2 en zit er veel op (studeren enzo). Maar ze zakken enorm door. Hoor het ook altijd van visite. Op 1 stoel ligt nu zelfs een kussen om het idee te geven dat je wat steviger zit, maar het gevoel van doorzakken komt zelfs bij die stoel. Dus we gaan maar even verder sparen voor goede stoelen, dit is echt prut..
Gast- Gast
Moonlight schreef:Thanks Marin
Dank je wel!
Marin en Ibbel, dat bedoelde ik inderdaad. Kon er gewoon niet opkomen. Wist alleen waar ik hem wilde plaatsen.
Gast- Gast
Maura schreef:Moonlight schreef:Thanks Marin
Dank je wel!Kun je me toevallig ook nog vertellen wat de prijzen waren?
Marin en Ibbel, dat bedoelde ik inderdaad. Kon er gewoon niet opkomen. Wist alleen waar ik hem wilde plaatsen.
Haha ik heb die luxe niet dat ik weet waar ik hem wil Maar Kamerscherm was 60 en salontafel 129. Heb beiden van mijn vader gekregen dus ik hoor te prijzen eigenlijk niet te weten
Was wel al een tijd geleden dus weet niet of ze ze nu nog hebben.
Moonlight- Prater
Moonlight schreef:Maura schreef:Moonlight schreef:Thanks Marin
Haha ik heb die luxe niet dat ik weet waar ik hem wil Maar Kamerscherm was 60 en salontafel 129. Heb beiden van mijn vader gekregen dus ik hoor te prijzen eigenlijk niet te weten
Haha, nee eigenlijk hoor je het dan niet te weten. Ik zet het kamerscherm op mijn wishlist + dat hij van de kwantum was. Ik kom serieus nooit bij de Kwantum, dus vandaar dat ik niet kon vinden wat ik zocht.
Gast- Gast
Maura schreef:Moonlight schreef:Maura schreef:Moonlight schreef:Thanks Marin
Haha, nee eigenlijk hoor je het dan niet te weten. Ik zet het kamerscherm op mijn wishlist + dat hij van de kwantum was. Ik kom serieus nooit bij de Kwantum, dus vandaar dat ik niet kon vinden wat ik zocht.
Ik kom vaak bij Kwantum en Leen Bakker ik hou van die winkels. Xenos heeft ze ook weleens had ik laatst gezien.
Moonlight- Prater
Moonlight schreef:Ik kom vaak bij Kwantum en Leen Bakker ik hou van die winkels. Xenos heeft ze ook weleens had ik laatst gezien.
Het is echt al jaren geleden dat ik bij de Kwantum ben geweest. Toch even wat vaker weer naar binnen gaan. Ik ben gisteren nog bij de Xenos geweest en ze hebben wel ontzettend veel leuke spullen, maar dat scherm hadden ze niet.
Je hebt trouwens een leuk huis. Dat had ik nog helemaal niet gezegd.
Gast- Gast
Dank je Maura
Moonlight- Prater
Ook maar eens foto's gemaakt van mijn huisje:
als je binnenkomt kleine kamer links:
Gang: ( moet nog geverfd worden )
Als je binnenkomt rechts is de keuken:
De achterste deur van de gang is die van de badkamer:
Woonkamer;
Slaapkamer: ( ik sta nu met mijn rug tegen de balkondeur aan )
En dan nog mijn balkon:
als je binnenkomt kleine kamer links:
Gang: ( moet nog geverfd worden )
Als je binnenkomt rechts is de keuken:
De achterste deur van de gang is die van de badkamer:
Woonkamer;
Slaapkamer: ( ik sta nu met mijn rug tegen de balkondeur aan )
En dan nog mijn balkon:
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety Wat heb jij je huisje leuk en gezellig ingericht. Ziet er knusjes uit
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Dank je wel!slaatje schreef:Sweety Wat heb jij je huisje leuk en gezellig ingericht. Ziet er knusjes uit
Sweety- Ratel
slaatje schreef:Sweety Wat heb jij je huisje leuk en gezellig ingericht. Ziet er knusjes uit
+1, heel knus!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk huisje Sweety, zo zie je maar weer dat je van een klein huisje iets moois kunt maken.
Waar heb je je spiegel in de badkamer vandaan? Zitten die plankjes eraan vast? En hoe duur was 'ie?
Waar heb je je spiegel in de badkamer vandaan? Zitten die plankjes eraan vast? En hoe duur was 'ie?
Lady1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 255
Dank jullie wel!
Ik heb die spiegel bij de Ikea vandaan. De serie Lillangen en de prijs was €35,-. Planken zitten er inderdaad al bij, die heb je makkelijk vastgemaakt. Ik ben er erg blij mee, heb ook nog een spiegelkastje maar die moet ik nog ophangen.
Ik heb die spiegel bij de Ikea vandaan. De serie Lillangen en de prijs was €35,-. Planken zitten er inderdaad al bij, die heb je makkelijk vastgemaakt. Ik ben er erg blij mee, heb ook nog een spiegelkastje maar die moet ik nog ophangen.
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Dank jullie wel!
Thanx voor je antwoord. Toevallig net vorig weekend naar Ikea geweest helaas. En die zit op ongeveer een uur rijden. Dus das een beetje jammer, want hij zou ideaal zijn in mijn woning. Maar nogmaals bedankt.
Lady1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 255
Woonkamer
Eethoek
Eettafel
Keuken
Slaapkamer
Badkamer
Eethoek
Eettafel
Keuken
Slaapkamer
Badkamer
Laatst aangepast door Ooh La La! op zo 10 feb 2013 - 5:21; in totaal 2 keer bewerkt
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Show je huis #575
» Show het lelijkste in je huis!
» Show Je Huis - Vol Troep!
» Show je huis - Topic!
» Show je woonkamer/ je huis!
» Show het lelijkste in je huis!