Show je huis!
+49
VeryCherry
Ooh La La!
Lady1984
slaatje
Zeester
Puggle
Floor
vlinder-19
TGR
Pinklady
NoName88
ellibre
Stuiterbal
Laced
Snoes
Mees
Sweety
Error
Barbabella
Dennenappel
Paper Crown
CCC
luna86
TNMN
Moonlight
PapillonRose
*Noosa
Rush
Marin
smurfie
Ella
Oasis
Belle1985
Mida4you
ekiaam87
Zonnetje
Jeanette
Aziraphale
Monte
Guus
Biancos
Chocolate Cookie
Arwyn
Femmem
Marsy28
Sarah1985
Rumble
Shisha
Ibbeltje
53 plaatsers
Pagina 6 van 10
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Show je huis!
Dat van het asiel kan heel goed kloppen. Wij hadden vroeger een asiel hond die erg dominant was vooral tegenover mij ( ik was een jaar of 10) Op advies van de dierenarts zouden we hem laten castreren, dat mocht niet van het asiel dus moest hij terug..
Succes met het vinden van een baasje in ieder geval Marin.
Succes met het vinden van een baasje in ieder geval Marin.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb even een rondje huis gemaakt! We zitten nog in de verbouwing. Maaaar...we zijn weer een flink stuk opgeschoten....vloeren gelegd in de gangen, trappenhuis geschilderd, trappen en alle deuren nieuw gelakt.
We wonen in een drive in, dus je komt beneden binnen zo:
Door deze deur:
Die deur rechts leidt naar de grote (!) garage en wasruimte:
Als je de trappen op gaat kom je in de gang boven:
Daar is het toilet:
Woonkamer:
Overdag:
En de keuken: (moeten we nog mee beginnen)
Dan weer de trappen op zijn 3 slaapkamer en de badkamer. Alleen onze slaapkamer daarvan is op de plinten na af:
Dan zijn er weer trappen, en kom je op de zolder:
We wonen in een drive in, dus je komt beneden binnen zo:
Door deze deur:
Die deur rechts leidt naar de grote (!) garage en wasruimte:
Als je de trappen op gaat kom je in de gang boven:
Daar is het toilet:
Woonkamer:
Overdag:
En de keuken: (moeten we nog mee beginnen)
Dan weer de trappen op zijn 3 slaapkamer en de badkamer. Alleen onze slaapkamer daarvan is op de plinten na af:
Dan zijn er weer trappen, en kom je op de zolder:
Gast- Gast
Oooh heel leuk, dat behang op zolder
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik vind je letterbak zo leuk! Ik wil er zelf ook eentje, maar mag ik vragen wat de afmetingen zijn van jouw letterbak?*Michelle schreef:Bedankt voor de berichten over mijn huisje, altijd leuk om te horen
Luna, ik heb hem idd zelf gemaakt (nouja, mijn vader dan en ik heb een beetje geholpen). Tekening gemaakt, hout gehaald, in elkaar gezet (ca 5 uur bezig geweest), en daarna nog grijze wash er overheen.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Tuurlijk! Die van mij is 80x120 cm (en 9 cm diep).
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Ik hoop binnenkort ons nieuwe huis te kunnen laten zien .
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Niet quoten aub
Deze foto's zijn genomen toen we hier net woonden. We gaan dit weekend starten met renoveringswerken in ons huis (beneden) dus binnen een paar maanden ziet het er weer helemaal anders uit .
Ons huis:
Benedenverdieping:
Toilet
Berging
Douche
Woonkamer:
Keuken:
Veranda:
Tweede woonkamer:
Bovenverdieping
Onze slaapkamer:
Badkamer:
Slaapkamer 2:
Slaapkamer 3:
Dressing:
Garage:
Tuin:
Deze foto's zijn genomen toen we hier net woonden. We gaan dit weekend starten met renoveringswerken in ons huis (beneden) dus binnen een paar maanden ziet het er weer helemaal anders uit .
Ons huis:
Benedenverdieping:
Toilet
Berging
Douche
Woonkamer:
Keuken:
Veranda:
Tweede woonkamer:
Bovenverdieping
Onze slaapkamer:
Badkamer:
Slaapkamer 2:
Slaapkamer 3:
Dressing:
Garage:
Tuin:
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes, wat leuk! Het is, hoe het nu is, totaal niet mijn smaak, maar het is wel een huis waar je wat mee kan. Je moet alleen wel zin hebben om het dan helemaal te verbouwen. Ben benieuwd wat jullie er van gaan maken. Wat een ruimte!
Gast- Gast
Wauw, wat een ruimte snoes!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook een drive inn woning charlie maar is toch heel anders met de indeling. Van jouw is volgens mij veeel groter een mooier.
Gast- Gast
Paraplu schreef:Oooh heel leuk, dat behang op zolder
+1.
Probeer het hier er nog steeds te drukken voor ons nieuwe huis, maar ik vrees dat dat niet zomaar gaat..
Gast- Gast
Dankjewel Smikkel. Het is ook niet onze smaak, vandaar ook dat we niet kunnen wachten met te renoveren. Maar dat zal ook maar stukje bij beetje gaan, want wat kost dat handen vol geld.Smikkell schreef:Snoes, wat leuk! Het is, hoe het nu is, totaal niet mijn smaak, maar het is wel een huis waar je wat mee kan. Je moet alleen wel zin hebben om het dan helemaal te verbouwen. Ben benieuwd wat jullie er van gaan maken. Wat een ruimte!
De meubels zijn ook niet echt onze smaak, maar toen we nog ons appartement huurden, konden we die hele inboedel overkopen voor een hele lage prijs, dus dit is het resultaat. Dat is ons volgende project in ieder geval, als de benedenverdieping gerenoveerd is, sparen voor andere meubels.
We hopen eind juli klaar te zijn met de renovatie, dus dan komen er wel nieuwe foto's .
Snoes- Lady Post-a-lot
Tussendoor foto's zijn ook goed hoor..Snoes schreef:Dankjewel Smikkel. Het is ook niet onze smaak, vandaar ook dat we niet kunnen wachten met te renoveren. Maar dat zal ook maar stukje bij beetje gaan, want wat kost dat handen vol geld.Smikkell schreef:Snoes, wat leuk! Het is, hoe het nu is, totaal niet mijn smaak, maar het is wel een huis waar je wat mee kan. Je moet alleen wel zin hebben om het dan helemaal te verbouwen. Ben benieuwd wat jullie er van gaan maken. Wat een ruimte!
De meubels zijn ook niet echt onze smaak, maar toen we nog ons appartement huurden, konden we die hele inboedel overkopen voor een hele lage prijs, dus dit is het resultaat. Dat is ons volgende project in ieder geval, als de benedenverdieping gerenoveerd is, sparen voor andere meubels.
We hopen eind juli klaar te zijn met de renovatie, dus dan komen er wel nieuwe foto's .
Ooit koop ik ook zo'n huis. Een oud boerderijtje en dan gewoon jaren lang opknappen tot het helemaal mijn ding is
Gast- Gast
Haha, is goed hoor, ik zal tussendoor ook wel wat foto's maken .Smikkell schreef:Tussendoor foto's zijn ook goed hoor..
Ooit koop ik ook zo'n huis. Een oud boerderijtje en dan gewoon jaren lang opknappen tot het helemaal mijn ding is
Op de bovenverdieping hebben we overigens alle plafonds al geschilderd, vlak voor we in het huis trokken vorig jaar. Die plafonds waren echt niet mooi:
Voor
*
Na
*
Laatst aangepast door Snoes op ma 12 maa 2012 - 4:57; in totaal 1 keer bewerkt
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik heb alleen de woonkamer op foto nu; dit is van afgelopen week, we hebben de inrichting omgegooid.
Gast- Gast
Pippa ik had tot voor kort precies die vaas en takkenbos in het raam staan .
Gast- Gast
Charlie schreef:Pippa ik had tot voor kort precies die vaas en takkenbos in het raam staan .
Haha, maar, jij hebt hem gedumpt? Ik heb hem nu paar weken staan pas, van IKEA & Action, vond het wel leuk staan.
Gast- Gast
Top dank je wel!!*Michelle schreef:Tuurlijk! Die van mij is 80x120 cm (en 9 cm diep).
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pippa schreef:Charlie schreef:Pippa ik had tot voor kort precies die vaas en takkenbos in het raam staan .
Haha, maar, jij hebt hem gedumpt? Ik heb hem nu paar weken staan pas, van IKEA & Action, vond het wel leuk staan.
Wat komt waar vandaan? Want ik moet nog iets in mijn vaas doen en vind dat van jou wel mooi.
Gast- Gast
Maura schreef:Pippa schreef:Charlie schreef:Pippa ik had tot voor kort precies die vaas en takkenbos in het raam staan .
Wat komt waar vandaan? Want ik moet nog iets in mijn vaas doen en vind dat van jou wel mooi.
De takken komen van de IKEA vandaan, waren €6,99 of zoiets. Je hebt ze ook in het zwart.
Gast- Gast
Pippa schreef:Maura schreef:Pippa schreef:Charlie schreef:Pippa ik had tot voor kort precies die vaas en takkenbos in het raam staan .
De takken komen van de IKEA vandaan, waren €6,99 of zoiets. Je hebt ze ook in het zwart.
Dan moet ik binnenkort eens een date maken met IKEA. Thanks voor het antwoord!
Gast- Gast
Mijn huis is helemaal niet gezellig. Ik kan dit op de 1 of andere manier echt niet heb totaal geen smaak en dingen bij elkaar zoeken kan ik al helemaal niet. Ik probeer het vaak wel maar het is zooo saai.
Gast- Gast
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Show je huis #575
» Show het lelijkste in je huis!
» Show Je Huis - Vol Troep!
» Show je huis - Topic!
» Show je woonkamer/ je huis!
» Show het lelijkste in je huis!
» Show Je Huis - Vol Troep!
» Show je huis - Topic!
» Show je woonkamer/ je huis!