Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het is weer zo'n avond...

+4
Jasmine
RiLiJu
Thunder
Makamba
8 plaatsers

Ga naar beneden

Het is weer zo'n avond... Empty Het is weer zo'n avond...

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 10:40

Ik zit hier nog steeds met twee wakkere kinderen. Eentje loopt er te mopperen en eentje ligt luidkeels liedjes te zingen in bed. Ik zie voor mezelf voorlopig nog geen nachtrust in het verschiet.

Hoe is het bij jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer zo'n avond... Empty Re: Het is weer zo'n avond...

Bericht  Makamba do 23 feb 2012 - 10:44

Twellie, wat vervelend! Sad Weet niet goed wat ik er verder op moet zeggen, maar wil je wel een dikke Het is weer zo'n avond... 699888 knuffel geven en hoop voor je dat er snel een einde aan komt zodat je je nachtrust weer snel terug hebt.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer zo'n avond... Empty Re: Het is weer zo'n avond...

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 10:45

Haha, bedankt. Ik vind het niet heel erg hoor, alleen soms is het wel fijn om hier even gal te spuwen. Op de een of andere manier went slaaptekort toch wel, momenteel heb ik aan zes uurtjes slaap wel genoeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer zo'n avond... Empty Re: Het is weer zo'n avond...

Bericht  Thunder do 23 feb 2012 - 10:51

Het is hier nu rustig, maar ik weet niet wat de nacht ons brengt... Het is hier de laatste tijd ook echt hopeloos. En ja, slaap tekort went, maar het begint mij nu echt op te breken.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer zo'n avond... Empty Re: Het is weer zo'n avond...

Bericht  RiLiJu do 23 feb 2012 - 12:01

Ik hoop dat ze op dit moment lekker slapen?Wink

Hier word ik er ook soms even niet goed van. De jongste voelt gewoon wanneer ik de deur uit stap. Ik moest even naar de stad vanavond, en ja hoor, wie zat er weer beneden toen ik thuis kwam? Daarna ben ik minstens een uur bezig om hem weer in slaap te krijgen boven.

En dit is niet de eerste keer, nee echt altijd als ik even weg ga, is hij direct wakker. Bij mijn vriend huilt(lees: krijst) hij alleen maar en die krijgt hem ook echt niet in slaap. Het gevolg is dus dat ik nu al tien maanden nog niet eens twee uurtjes 's avonds weg kan in mijn eentje.

Ik baal daar nu even zo van. Maar goed, morgen weer een dagHet is weer zo'n avond... 394967
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer zo'n avond... Empty Re: Het is weer zo'n avond...

Bericht  Jasmine do 23 feb 2012 - 14:12

Ik herken dit helemaal niet.

We hadden het er toevallig vanavond aan tafel nog over. Ik vraag me echt af, wanneer wij dit soort avonden gaan krijgen. J. eet als ze moet eten en slaapt als ze moet slapen. Meestal is ze even een paar minuutjes aan het mopperen als ze moet slapen, maar na maximaal vijf minuten is dat klaar. Dan slaapt ze door tot minstens 8 uur de volgende morgen. En als ze tussendoor even wakker word, speelt ze wat met haar knuffels, en gaat weer slapen.

Gisteravond werd ze opeens huilend wakker. Stond toen wel meteen naast haar bed. Even vijf minuten knuffelen, instoppen, vijf minuten mopperen en slapen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer zo'n avond... Empty Re: Het is weer zo'n avond...

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 17:48

Twellie schreef:Ik zit hier nog steeds met twee wakkere kinderen. Eentje loopt er te mopperen en eentje ligt luidkeels liedjes te zingen in bed. Ik zie voor mezelf voorlopig nog geen nachtrust in het verschiet.

Hoe is het bij jullie?

Hier moest ik toch wel even om lachen Het is weer zo'n avond... 561177 Ik hoop voor je dat ze snel zijn gaan slapen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer zo'n avond... Empty Re: Het is weer zo'n avond...

Bericht  L!ND@ do 23 feb 2012 - 20:14

Hopelijk heb je nog 6 uurtjes kunnen maken?
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer zo'n avond... Empty Re: Het is weer zo'n avond...

Bericht  maiadebij do 23 feb 2012 - 20:29

met 6 uurtjes zou ik heeeeel blij zijn. Ik denk dat ik hoogop 3 uurtjes geslapen heb, en niet eens aan 1 stuk Sad . J is ziek dus wilde de hele nacht bij mama liggen drinken, hopelijk heb ik nu een rustige dag Het is weer zo'n avond... 394967

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer zo'n avond... Empty Re: Het is weer zo'n avond...

Bericht  Liadan do 23 feb 2012 - 20:34

Zijn je kindjes nog gaan slapen twellie?

Hier is Kian de laatste 1,5 week 's avonds opeens ook weer veel wakker en aan het huilen. Hopelijk komt het door zijn tand die bijna door is. (over 's nachts zal ik het maar niet hebben, want hij wordt al 3 nachten minstens 5 keer wakker en gaat dan ook niet meteen weer slapen).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer zo'n avond... Empty Re: Het is weer zo'n avond...

Bericht  Kat1980 do 23 feb 2012 - 20:57

Dan mag ik niet klagen dat mijn jongste gisteren pas om 21.30 uur sliep en me daarvoor goed heeft beziggehouden.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is weer zo'n avond... Empty Re: Het is weer zo'n avond...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum