Het is weer zo'n avond...
+4
Jasmine
RiLiJu
Thunder
Makamba
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Het is weer zo'n avond...
Ik zit hier nog steeds met twee wakkere kinderen. Eentje loopt er te mopperen en eentje ligt luidkeels liedjes te zingen in bed. Ik zie voor mezelf voorlopig nog geen nachtrust in het verschiet.
Hoe is het bij jullie?
Hoe is het bij jullie?
Gast- Gast
Re: Het is weer zo'n avond...
Twellie, wat vervelend! Weet niet goed wat ik er verder op moet zeggen, maar wil je wel een dikke knuffel geven en hoop voor je dat er snel een einde aan komt zodat je je nachtrust weer snel terug hebt.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, bedankt. Ik vind het niet heel erg hoor, alleen soms is het wel fijn om hier even gal te spuwen. Op de een of andere manier went slaaptekort toch wel, momenteel heb ik aan zes uurtjes slaap wel genoeg.
Gast- Gast
Het is hier nu rustig, maar ik weet niet wat de nacht ons brengt... Het is hier de laatste tijd ook echt hopeloos. En ja, slaap tekort went, maar het begint mij nu echt op te breken.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik hoop dat ze op dit moment lekker slapen?
Hier word ik er ook soms even niet goed van. De jongste voelt gewoon wanneer ik de deur uit stap. Ik moest even naar de stad vanavond, en ja hoor, wie zat er weer beneden toen ik thuis kwam? Daarna ben ik minstens een uur bezig om hem weer in slaap te krijgen boven.
En dit is niet de eerste keer, nee echt altijd als ik even weg ga, is hij direct wakker. Bij mijn vriend huilt(lees: krijst) hij alleen maar en die krijgt hem ook echt niet in slaap. Het gevolg is dus dat ik nu al tien maanden nog niet eens twee uurtjes 's avonds weg kan in mijn eentje.
Ik baal daar nu even zo van. Maar goed, morgen weer een dag
Hier word ik er ook soms even niet goed van. De jongste voelt gewoon wanneer ik de deur uit stap. Ik moest even naar de stad vanavond, en ja hoor, wie zat er weer beneden toen ik thuis kwam? Daarna ben ik minstens een uur bezig om hem weer in slaap te krijgen boven.
En dit is niet de eerste keer, nee echt altijd als ik even weg ga, is hij direct wakker. Bij mijn vriend huilt(lees: krijst) hij alleen maar en die krijgt hem ook echt niet in slaap. Het gevolg is dus dat ik nu al tien maanden nog niet eens twee uurtjes 's avonds weg kan in mijn eentje.
Ik baal daar nu even zo van. Maar goed, morgen weer een dag
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Ik herken dit helemaal niet.
We hadden het er toevallig vanavond aan tafel nog over. Ik vraag me echt af, wanneer wij dit soort avonden gaan krijgen. J. eet als ze moet eten en slaapt als ze moet slapen. Meestal is ze even een paar minuutjes aan het mopperen als ze moet slapen, maar na maximaal vijf minuten is dat klaar. Dan slaapt ze door tot minstens 8 uur de volgende morgen. En als ze tussendoor even wakker word, speelt ze wat met haar knuffels, en gaat weer slapen.
Gisteravond werd ze opeens huilend wakker. Stond toen wel meteen naast haar bed. Even vijf minuten knuffelen, instoppen, vijf minuten mopperen en slapen.
We hadden het er toevallig vanavond aan tafel nog over. Ik vraag me echt af, wanneer wij dit soort avonden gaan krijgen. J. eet als ze moet eten en slaapt als ze moet slapen. Meestal is ze even een paar minuutjes aan het mopperen als ze moet slapen, maar na maximaal vijf minuten is dat klaar. Dan slaapt ze door tot minstens 8 uur de volgende morgen. En als ze tussendoor even wakker word, speelt ze wat met haar knuffels, en gaat weer slapen.
Gisteravond werd ze opeens huilend wakker. Stond toen wel meteen naast haar bed. Even vijf minuten knuffelen, instoppen, vijf minuten mopperen en slapen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Twellie schreef:Ik zit hier nog steeds met twee wakkere kinderen. Eentje loopt er te mopperen en eentje ligt luidkeels liedjes te zingen in bed. Ik zie voor mezelf voorlopig nog geen nachtrust in het verschiet.
Hoe is het bij jullie?
Hier moest ik toch wel even om lachen Ik hoop voor je dat ze snel zijn gaan slapen!
Gast- Gast
Hopelijk heb je nog 6 uurtjes kunnen maken?
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
met 6 uurtjes zou ik heeeeel blij zijn. Ik denk dat ik hoogop 3 uurtjes geslapen heb, en niet eens aan 1 stuk . J is ziek dus wilde de hele nacht bij mama liggen drinken, hopelijk heb ik nu een rustige dag
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Zijn je kindjes nog gaan slapen twellie?
Hier is Kian de laatste 1,5 week 's avonds opeens ook weer veel wakker en aan het huilen. Hopelijk komt het door zijn tand die bijna door is. (over 's nachts zal ik het maar niet hebben, want hij wordt al 3 nachten minstens 5 keer wakker en gaat dan ook niet meteen weer slapen).
Hier is Kian de laatste 1,5 week 's avonds opeens ook weer veel wakker en aan het huilen. Hopelijk komt het door zijn tand die bijna door is. (over 's nachts zal ik het maar niet hebben, want hij wordt al 3 nachten minstens 5 keer wakker en gaat dan ook niet meteen weer slapen).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Dan mag ik niet klagen dat mijn jongste gisteren pas om 21.30 uur sliep en me daarvoor goed heeft beziggehouden.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» avond eten
» Hoe was je avond?
» wat een avond.....schrik van m'n ...
» Mexicaanse avond
» avond eten
» Hoe was je avond?
» wat een avond.....schrik van m'n ...
» Mexicaanse avond
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: