Hoe was je avond?
+19
Mari
Kowalski
ExpressoB
Mizz_S
Ilovethe90s
Bliss
Toet
SoGood
Lady Starstruck
_Lacey_
vliegeraar
Sneeuwvlok
Flippin' Bitch
Snirp
Aziraphale
Blond
Shisha
Sam
Poubelle
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe was je avond?
Wat heb je gisteravond gedaan? Heb je een leuke avond gehad?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Re: Hoe was je avond?
Wij hebben het met goede vrienden en hun ouders gevierd, onverwachts heeft mijn moeder ook meegedaan. Was echt een super avond.
Tapas gegeten, tv gekeken, een spel gedaan, gekletst en vuurwerk gekeken. Erg naar mijn zin gehad.
En jij, Poubelle?
Tapas gegeten, tv gekeken, een spel gedaan, gekletst en vuurwerk gekeken. Erg naar mijn zin gehad.
En jij, Poubelle?
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Wij hebben gister gegourmet bij ons thuis met vrienden. Verder op de bank gehangen, spelletjes gedaan en cabaret gekeken tot 00.00u. Erg gezellig en we hebben veel lol gehad.
Alleen jammer dat ik erg moe was. Ik moest gister werken van 07.00u - 13.00u. Snel naar huis om te douchen en om alles klaar te maken. Ik had door het werk al wat last van mijn bekken en later op de avond ook nog veel last van mijn buik. Dus ik lag om 00.30u al in bed. Mijn man en zijn vrienden gingen volgend mij pas rond 04.00u naar bed.
En vandaag nog gezellig met z'n allen gebruncht.
Alleen jammer dat ik erg moe was. Ik moest gister werken van 07.00u - 13.00u. Snel naar huis om te douchen en om alles klaar te maken. Ik had door het werk al wat last van mijn bekken en later op de avond ook nog veel last van mijn buik. Dus ik lag om 00.30u al in bed. Mijn man en zijn vrienden gingen volgend mij pas rond 04.00u naar bed.
En vandaag nog gezellig met z'n allen gebruncht.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Mijn vriend en ik zijn naar mijn schoonvader geweest, we hebben een hoop lekkere hapjes gemaakt en de top2000 gekeken. Mijn schoonvader zit de laatste tijd niet zo lekker in zijn vel, maar wat vond hij (en wij ook ) het gezellig!
Rond 01:00 zijn vriend en ik naar de kroeg gegaan, het was er niet super druk, maar de juiste mensen waren er en ook daar was het ontzettend gezellig. Rond 07:00 waren we weer bij mijn schoonvader om te gaan slapen, rond 13:00 waren we weer uit bed
Rond 01:00 zijn vriend en ik naar de kroeg gegaan, het was er niet super druk, maar de juiste mensen waren er en ook daar was het ontzettend gezellig. Rond 07:00 waren we weer bij mijn schoonvader om te gaan slapen, rond 13:00 waren we weer uit bed
Gast- Gast
Ik ben naar de Efteling geweest, was erg leuk! Jammer alleen dat ik aan het einde door en door koud was vanwege de regen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend en ik zijn rond 15:00 u in de auto gestapt naar vrienden in Groningen. We hebben daar zelf pizzadeeg gemaakt en even geholpen om alle groentes etc te snijden en om tomatensausjes zelf te maken. Ze hebben speciale pizzastenen gekocht die je in de oven legt zodat je een soort steenoven krijgt. Terwijl ik groentes aan het snijden was, werd de salontafel schoongemaakt en werd er bloem overheen gestrooid.. iedereen ging toen zelf een bodem kneden enzo. Was echt superleuk. Kan wel merken dat het echt een mannenhuis en mannen gezelschap was, ik was het enige meisje van de 10. Overal bloem, deeg, en om en om gingen we onze pizza beleggen en 15 min afbakken. Zijn we dus aardig lang mee bezig geweest Als er dan een pizza klaar was, aten we allemaal een slice om te proeven.
Rond 22:00 u twee verdiepingen lager naar het appartement van een andere vriend gegaan, nadat we de pizzabende wat aan kant hadden. Met z'n allen op onze sokken in de lift met kratjes bier etc Daar guitarhero gespeeld en rond 1:00 u vier potjes Weerwolven van Wakkerdam gespeeld. Om 6:15 waren we pas thuis. Het was echt super gezellig! Soms voelde het wel even alsof ik in the Big Bang Theory was beland maar dat maakte het ook weer zo ontzettend leuk
Rond 22:00 u twee verdiepingen lager naar het appartement van een andere vriend gegaan, nadat we de pizzabende wat aan kant hadden. Met z'n allen op onze sokken in de lift met kratjes bier etc Daar guitarhero gespeeld en rond 1:00 u vier potjes Weerwolven van Wakkerdam gespeeld. Om 6:15 waren we pas thuis. Het was echt super gezellig! Soms voelde het wel even alsof ik in the Big Bang Theory was beland maar dat maakte het ook weer zo ontzettend leuk
Laatst aangepast door Aziraphale op di 1 jan 2013 - 4:44; in totaal 3 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben het bij vrienden gevierd!
Een boel lekkere hapjes, een leuke in elkaar gedraaide 2012-quiz van vrienden en veeeel champagne!
Het was een superleuke avond, een mooie voorbode van een super 2013!
Een boel lekkere hapjes, een leuke in elkaar gedraaide 2012-quiz van vrienden en veeeel champagne!
Het was een superleuke avond, een mooie voorbode van een super 2013!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Het was een beetje een rare avond. Mijn relatie is sinds de kerst over, maar we hadden al bij een vriendin afgesproken voor oud&nieuw. Dat feestje ging uiteindelijk niet door. Ik ben het eerste deel van de avond bij mijn moeder + opa en oma geweest. Daarna naar mijn (ex)schoonzus geweest, waar mijn ex ook was. Het was een gezellige avond, veel gelachen, maar toch ook moeilijk. Ik kreeg halverwege de avond last van mijn buik, dus na het vuurwerk & vuur stoken ben ik om 1.00 naar huis gereden. Echt vervelend om ziekig te zijn op oudjaarsavond en nieuwjaarsdag.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Wow, aziraphale, dat klinkt echt als een heel gezellige avond!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Het was heel gezellig! We zouden het eigenlijk met zn 4en gaan vieren, maar uiteindelijk waren we met een groep van 9. Verschillende mensen hadden nog wat andere vrienden meegenomen, en dat ging gelukkig goed samen! We hadden allemaal hapjes gemaakt dus die een voor een opgediend, later hadden we ook nog worteltjestaart en oliebollen dus aan het einde van de avond zaten we echt bomvol. Na het 12 uur moment naar het dakterras gegaan van de flat waarin we waren, vuurwerk gekeken. Rond 1 uur zijn we naar de stad gegaan, ook heel gezellig
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Het was ongelofelijk saai, haha. Ik vierde het samen met mijn vader en zijn vrouw.
Om half negen wilde mijn vader absoluut het Duitse muziek zien. Het was alsof ik in één klap 15 jaar terug in de tijd ging. Dat is toch geen muziek, is het wel? Toen zijn vrouw en ik buiten even gingen roken, mijn vader was zo lief geweest om het terras te verwarmen en het was er 15 graden, wat echt heel lekker was, besloot mijn vader dat het tijd werd voor Candy Crush Saga op zijn telefoon. Zijn vrouw pakte de tablet er maar bij, dus toen heb ik mijn telefoon ook maar even gepakt. Toen ze de hapjes op tafel gingen zetten, heb ik het Duitse gejodel maar even gelaten voor wat het was en heb ik hem op Amstel Live gezet. Daarna werd het gelukkig nog wel ietwat gezellig, maar de tablet en telefoons waren steeds in de hand.
Om 00.00u hebben we geproost en gezoend en toen was het tijd om op bed te gaan. Mijn vader is nog wel even blijven zitten met mij en we hebben nog even met elkaar gepraat. Net toen pap naar boven wilde gaan, ging de bel. Hij wilde niet open doen, maar ik zei dat hij de deurbel niet kon laten gaan. Dus ik ben maar even naar de deur gelopen. Het was de buurman met een vriend en ze waren al aardig dronken. Hij had ons willen uitnodigen bij hen. Maar ik heb gezegd dat ze beiden al ziek naar bed waren gegaan. Niet compleet een leugen, want ze waren beiden nog ietwat ziek, maar pap zat natuurlijk nog gewoon in de woonkamer. Om 02.00u exact lag ik op bed.
Om 07.00u was ik er weer uit en dacht beneden even rustig televisie te kunnen kijken. Toen trof ik mijn stiefmoeder op de bank aan. Ze dacht dat ze ons wakker hield met haar gehoest en is maar op de bank gaan liggen. Ik zei dat ze wel gewoon op het tweede bed kon, omdat ik er nu toch uit was en niet meer terug ging. Maar nee, dat wilde ze niet. We hebben koffie gedronken, ontbeten, gedoucht en pap met de grote mond gisteren dat wij uitslapers waren, maar wakker gemaakt, want we moesten om 10.15u bij oma en opa zijn. Dus vanochtend nog even nieuwjaarswensen gedaan en toen weer terug naar huis.
Mijn broertje maakte vannacht nog één fout; I.p.v. hetzelfde bericht sturen naar alle personen in zijn lijst, maakte hij een groep aan met alle personen in zijn telefoon op wa. Iedereen was op slag populair. En dat stuurde ik ook naar hem, krijg ik terug:"Dan weten ze nu ook eens hoe ik mij altijd voel" Aan zelfvertrouwen/ego ontbreekt het hem gelukkig niet.
Nog een lang verhaal voor een saai geheel.
Om half negen wilde mijn vader absoluut het Duitse muziek zien. Het was alsof ik in één klap 15 jaar terug in de tijd ging. Dat is toch geen muziek, is het wel? Toen zijn vrouw en ik buiten even gingen roken, mijn vader was zo lief geweest om het terras te verwarmen en het was er 15 graden, wat echt heel lekker was, besloot mijn vader dat het tijd werd voor Candy Crush Saga op zijn telefoon. Zijn vrouw pakte de tablet er maar bij, dus toen heb ik mijn telefoon ook maar even gepakt. Toen ze de hapjes op tafel gingen zetten, heb ik het Duitse gejodel maar even gelaten voor wat het was en heb ik hem op Amstel Live gezet. Daarna werd het gelukkig nog wel ietwat gezellig, maar de tablet en telefoons waren steeds in de hand.
Om 00.00u hebben we geproost en gezoend en toen was het tijd om op bed te gaan. Mijn vader is nog wel even blijven zitten met mij en we hebben nog even met elkaar gepraat. Net toen pap naar boven wilde gaan, ging de bel. Hij wilde niet open doen, maar ik zei dat hij de deurbel niet kon laten gaan. Dus ik ben maar even naar de deur gelopen. Het was de buurman met een vriend en ze waren al aardig dronken. Hij had ons willen uitnodigen bij hen. Maar ik heb gezegd dat ze beiden al ziek naar bed waren gegaan. Niet compleet een leugen, want ze waren beiden nog ietwat ziek, maar pap zat natuurlijk nog gewoon in de woonkamer. Om 02.00u exact lag ik op bed.
Om 07.00u was ik er weer uit en dacht beneden even rustig televisie te kunnen kijken. Toen trof ik mijn stiefmoeder op de bank aan. Ze dacht dat ze ons wakker hield met haar gehoest en is maar op de bank gaan liggen. Ik zei dat ze wel gewoon op het tweede bed kon, omdat ik er nu toch uit was en niet meer terug ging. Maar nee, dat wilde ze niet. We hebben koffie gedronken, ontbeten, gedoucht en pap met de grote mond gisteren dat wij uitslapers waren, maar wakker gemaakt, want we moesten om 10.15u bij oma en opa zijn. Dus vanochtend nog even nieuwjaarswensen gedaan en toen weer terug naar huis.
Mijn broertje maakte vannacht nog één fout; I.p.v. hetzelfde bericht sturen naar alle personen in zijn lijst, maakte hij een groep aan met alle personen in zijn telefoon op wa. Iedereen was op slag populair. En dat stuurde ik ook naar hem, krijg ik terug:"Dan weten ze nu ook eens hoe ik mij altijd voel" Aan zelfvertrouwen/ego ontbreekt het hem gelukkig niet.
Nog een lang verhaal voor een saai geheel.
Gast- Gast
Flippin' Bitch schreef:Het was een beetje een rare avond. Mijn relatie is sinds de kerst over, maar we hadden al bij een vriendin afgesproken voor oud&nieuw. Dat feestje ging uiteindelijk niet door. Ik ben het eerste deel van de avond bij mijn moeder + opa en oma geweest. Daarna naar mijn (ex)schoonzus geweest, waar mijn ex ook was. Het was een gezellige avond, veel gelachen, maar toch ook moeilijk. Ik kreeg halverwege de avond last van mijn buik, dus na het vuurwerk & vuur stoken ben ik om 1.00 naar huis gereden. Echt vervelend om ziekig te zijn op oudjaarsavond en nieuwjaarsdag.
Wow, wat vervelend dat jouw relatie over is. Jullie waren al heel lang bij elkaar toch? Wat enorm vervelend
vliegeraar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 54
Punten : 58
Registratiedatum : 20-12-10
Niet zo heel bijzonder. Ik was alleen met mijn ouders (broertje zat bij zijn schoonfamilie).
We hebben een Oudejaarsconference gekeken en om 12 uur elkaar Gelukkig Nieuwjaar gewenst en toen ben ik in bed gedoken.
We hebben een Oudejaarsconference gekeken en om 12 uur elkaar Gelukkig Nieuwjaar gewenst en toen ben ik in bed gedoken.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Niet heel spetterend. Ik ben met mijn vriend bij mijn moeder geweest. Daar was haar vriend ook. We hebben TV gekeken. Hapjes gegeten. En om 0:00 uur nieuwjaar gewenst en vuurwerk gekeken. Om 4:00 uur zijn we naar bed gegaan.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Onwijs gezellig, teveel gedronken, gaten in mijn geheugen, ik herinner me nog dat ik ergens zo hard om moest lachen en echt niet meer bij kwam maar ik heb geen idee waar dat over ging. Mijn vriend had ook teveel gedronken, daar wil ik het niet eens over hebben. Wat een drama, die ligt nog op bed terwijl ik vannacht een half uurtje heb geslapen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Aziraphale dat klinkt als een hele gezellige avond!
Blond, was er iets speciaals in de Efteling?
Sogood, ahw dat is een kort nachtje dan!
Ik heb gisteren eerst van 10 tot 9 gewerkt in de kroeg, daarna met z'n allen gegeten en toen snel naar huis om te douchen en om te kleden. Ik ben naar een vriendin gegaan, heb daar wat gedronken en toen zijn we met een groepje naar de kroeg gegaan. Het was er knetterdruk en heel gezellig. Ik heb te veel gedronken, veel en gek gedanst (ik danste met m'n handen in de lucht, er liep net een meisje langs met een (leeg) bord waar hapjes op hadden gelegen. Ik sloeg het bord uit d'r hand en het landde op m'n gezicht, onder m'n oog . Ik ben té lomp) en daarna nog met een vriend bij mij wat gedronken. Hij ging me instoppen in bed en me voorlezen, ik had 50 tinten grijs naast m'n bed liggen, haha!
Nu ben ik brakkig.
Ik heb gisteren eerst van 10 tot 9 gewerkt in de kroeg, daarna met z'n allen gegeten en toen snel naar huis om te douchen en om te kleden. Ik ben naar een vriendin gegaan, heb daar wat gedronken en toen zijn we met een groepje naar de kroeg gegaan. Het was er knetterdruk en heel gezellig. Ik heb te veel gedronken, veel en gek gedanst (ik danste met m'n handen in de lucht, er liep net een meisje langs met een (leeg) bord waar hapjes op hadden gelegen. Ik sloeg het bord uit d'r hand en het landde op m'n gezicht, onder m'n oog . Ik ben té lomp) en daarna nog met een vriend bij mij wat gedronken. Hij ging me instoppen in bed en me voorlezen, ik had 50 tinten grijs naast m'n bed liggen, haha!
Nu ben ik brakkig.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik was vanaf half 10 bij een vriendin thuis, vond dat eigenlijk niet zo. Het was wel gezellig (gewoon veel drank) maar anders dan ik gewend ben, ik wil gewoon suffe tv programma's kijken haha. Vuurwerk heb ik niks van gezien en daarna zijn we naar een feestje gegaan, was super ver lopen en het regende heel hard dus dat was kut maar het feest was uiteindelijk top! Dus al met al best een prima avond gehad.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Wow FB, jouw relatie ook al over? Hoe is dat zo gekomen? Schrik ervan, hoe voel je je nu?
Ik heb een oud&nieuw-meeting bij Caro gehad met Kiekeboe en Vino. Was erg gezellig! We hebben gekookt, wijn gedronken, alle negatieve dingen van 2012 ritueel verbrand, sterretjes afgestoken en gedanst in de keuken. Was leuk!
Ik heb een oud&nieuw-meeting bij Caro gehad met Kiekeboe en Vino. Was erg gezellig! We hebben gekookt, wijn gedronken, alle negatieve dingen van 2012 ritueel verbrand, sterretjes afgestoken en gedanst in de keuken. Was leuk!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Wij hebben het bij vrienden gevierd, eerst gegourmet en daarna de hele avond spelletjes gedaan.
@Blond: was je vorig jaar ook in de Efteling? Zoja, was het net zo druk of viel het nu in combinatie met het weer misschien wel mee?
@Blond: was je vorig jaar ook in de Efteling? Zoja, was het net zo druk of viel het nu in combinatie met het weer misschien wel mee?
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Gezellig! We zijn bij mijn ouders wezen gourmetten en daar kwamen ook nog vrienden. Voor mijn gevoel was het snel middernacht.
Gast- Gast
Erg gezellig! We zijn bij vrienden geweest, we waren met 9 in totaal. We hebben gewoon gezellig gekletst, gegeten en gedronken. Niets bijzonders maar t was toch erg leuk!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
verhaal weg
Laatst aangepast door ExpressoB op wo 2 jan 2013 - 6:43; in totaal 1 keer bewerkt
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Poubelle schreef:Aziraphale dat klinkt als een hele gezellige avond!
Nu ben ik brakkig.
Jouw avond klinkt heel geslaagd!! Ik houd ook wel van stappen met O&N maar mijn vriendinnen niet..
Efteling had een speciale O&N opening. Met super mooi vuurwerk en allemaal optredens!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Mijn avond was echt top! Ik was erg moe, maar had geen tijd meer voor een powernap. Uiteindelijk was ik door die vermoeidheid ontzettend melig, dus dat was wel leuk
Ik ben vroegavond naar mijn beste vriendin gegaan, daar even gekletst en gegeind. Toen naar een vriend thuis, waar we met een man of 10 gezellig hebben geborreld, hapjes gegeten, champagne gedronken en karaoke gedaan, geweldig! Om 1 uur was er blijkbaar een soort van bitchfight (ik stond er tussenin maar heb er niks van meegekregen) en wilde vriendin naar de stad. We hadden eigenlijk afgesproken dit jaar 'thuis' te blijven, dus had niet zoveel zin, maar ik dacht, ach, dan gaan we maar even. En dat was me toch gezellig! Nog meer gedronken, heerlijk gedanst, gek gedaan, op m'n bek gegaan, geflirt, het was echt top! Tegen de ochtend nogal dronken in bed gedoken en ZONDER koppijn wakker geworden! Nice
Toen ik goed en wel wakker was kwam het slechtere nieuws, maar de start van 2013 was mooi, gezellig en fijn met lieve vrienden om me heen. En dat gaat hopelijk de voorbode worden voor het komende jaar
Ik ben vroegavond naar mijn beste vriendin gegaan, daar even gekletst en gegeind. Toen naar een vriend thuis, waar we met een man of 10 gezellig hebben geborreld, hapjes gegeten, champagne gedronken en karaoke gedaan, geweldig! Om 1 uur was er blijkbaar een soort van bitchfight (ik stond er tussenin maar heb er niks van meegekregen) en wilde vriendin naar de stad. We hadden eigenlijk afgesproken dit jaar 'thuis' te blijven, dus had niet zoveel zin, maar ik dacht, ach, dan gaan we maar even. En dat was me toch gezellig! Nog meer gedronken, heerlijk gedanst, gek gedaan, op m'n bek gegaan, geflirt, het was echt top! Tegen de ochtend nogal dronken in bed gedoken en ZONDER koppijn wakker geworden! Nice
Toen ik goed en wel wakker was kwam het slechtere nieuws, maar de start van 2013 was mooi, gezellig en fijn met lieve vrienden om me heen. En dat gaat hopelijk de voorbode worden voor het komende jaar
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Wat vervelend dat je relatie over is flippin bitch. Hoe is dat zo gekomen?
Mijn oud en nieuw was super leuk! Ik moest gewoon werken. Om 7 uur kwamen er 2 goede vrienden (een stelletje) bij mijn vriend en mij. Lekker aan de kaasjes en prosecco. Feline en haar lover kwamen nog langs met een flesje wijn echt super gezellig!
Was een leuke avond, lekker gegeten, teveel gedronken, leuke spelletjes gespeeld en veel goede gesprekken. Ja het was geslaagd! Lag om 5 uur in bed dus viel mee.
Mijn oud en nieuw was super leuk! Ik moest gewoon werken. Om 7 uur kwamen er 2 goede vrienden (een stelletje) bij mijn vriend en mij. Lekker aan de kaasjes en prosecco. Feline en haar lover kwamen nog langs met een flesje wijn echt super gezellig!
Was een leuke avond, lekker gegeten, teveel gedronken, leuke spelletjes gespeeld en veel goede gesprekken. Ja het was geslaagd! Lag om 5 uur in bed dus viel mee.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat doe jij zoal in de avond?
» Bonte avond
» Dinsdag avond op de tv
» Het is weer zo'n avond...
» Mexicaanse avond
» Bonte avond
» Dinsdag avond op de tv
» Het is weer zo'n avond...
» Mexicaanse avond