wat een avond.....schrik van m'n ...
+7
Polly
Ella
Zwerver
Lejow
Chocolate Cookie
Qiara
ExpressoB
11 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
wat een avond.....schrik van m'n ...
Gisteren reden we op de snelweg, reden netjes volgens de aangegeven snelheid, reden er zelfs nog iets onder.
We reden op de middelste baan en achter ons kwam een kerel hard aanrijden! volgens onze getuige reed hij wel iets van 160km.
Die kerel ging ons inhalen en ging dus veelste vroeg naar rechts! en ramde ons keihard!!! Wij gingen tollen op de snelweg en behoorlijke klap gemaakt en schuin op de snelweg tot stilstand gekomen.
Nog nooit zo geschrokken, alles ging zo snel, ik begon te gillen, mijn vriend zei rustig! tijdens het tollen van de auto
z'n auto is natuurlijk naar de kl.te of hij nog gemaakt kan worden is maar de vraag.
die kerel die ons heeft aangereden, had ook gedronken, moest mee met politie en reed dus te hard, zijn auto zat nog veel meer in elkaar, maar dat boeit me geen ene piep.
en wat ik belachelijk vind! Is dat we ongelofelijk lang moesten wachten totdat er politie ter plaatse was, mijn vriend belde en ze hadden gewoon opgehangen! Moesten maar wachten tot rijkswaterstaat ons terug zou bellen. Toevallig kwam er een agent die net was uitgewerkt en die was gebleven, toen kwam er even later nog een agent die ook niet aan het werk was. De sleepwagen was er nog eerder! Als laatste kwamen dus 2 agenten in burgerauto, pfff.
We reden op de middelste baan en achter ons kwam een kerel hard aanrijden! volgens onze getuige reed hij wel iets van 160km.
Die kerel ging ons inhalen en ging dus veelste vroeg naar rechts! en ramde ons keihard!!! Wij gingen tollen op de snelweg en behoorlijke klap gemaakt en schuin op de snelweg tot stilstand gekomen.
Nog nooit zo geschrokken, alles ging zo snel, ik begon te gillen, mijn vriend zei rustig! tijdens het tollen van de auto
z'n auto is natuurlijk naar de kl.te of hij nog gemaakt kan worden is maar de vraag.
die kerel die ons heeft aangereden, had ook gedronken, moest mee met politie en reed dus te hard, zijn auto zat nog veel meer in elkaar, maar dat boeit me geen ene piep.
en wat ik belachelijk vind! Is dat we ongelofelijk lang moesten wachten totdat er politie ter plaatse was, mijn vriend belde en ze hadden gewoon opgehangen! Moesten maar wachten tot rijkswaterstaat ons terug zou bellen. Toevallig kwam er een agent die net was uitgewerkt en die was gebleven, toen kwam er even later nog een agent die ook niet aan het werk was. De sleepwagen was er nog eerder! Als laatste kwamen dus 2 agenten in burgerauto, pfff.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Re: wat een avond.....schrik van m'n ...
Oh meid, dat is wel heel erg schrikken! Lijkt mij ook wel doodeng. Wat raar dat ze ophingen, maar wel een geluk dat die andere agenten erbij waren. Mensen moeten niet zo vreselijk veel te hard rijden !
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Pf dat is schrikken ja !!.. en belachelijk dat je zo lang op de politie hebt moeten wachten.
Gast- Gast
jeetje wat schrikken zeg!!
Gaat het lichamelijke verder goed met jullie?
Gast- Gast
jah he
Nu maar afwachten hoe dit gaat aflopen, politie handelt alles af, want ze moeten eerst de testen van die kerel hebben, hoeveel die gedronken had
Nu maar afwachten hoe dit gaat aflopen, politie handelt alles af, want ze moeten eerst de testen van die kerel hebben, hoeveel die gedronken had
Ohh wat is dat schrikken zeg! Hoe is het met jullie zelf verder?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Oh wat heftig! Ik zou ook gillen hoor.
En wat stom dat je zo lang moest wachten zeg
Wel fijn dat die te hardrijder niet door heeft kunnen rijden na de aanrijding en hij gelijk gepakt is.
De schrik zal er wel goed in zitten. Ik hoop dat je toch wel weer in de auto durft te stappen.
Wel fijn dat die te hardrijder niet door heeft kunnen rijden na de aanrijding en hij gelijk gepakt is.
De schrik zal er wel goed in zitten. Ik hoop dat je toch wel weer in de auto durft te stappen.
Gast- Gast
Jade schreef:jeetje wat schrikken zeg!!
we zijn gelukkig ongedeerd, ik zag de vangrail zo dicht op me af komen, toen we gingen tollen op de snelweg, dacht dit word een klap opvangen, ging van alles door me heen, gelukkig heeft mijn vriend zijn auto op de weg zeg maar kunnen houden.
Theedoosje schreef:Oh wat heftig! Ik zou ook gillen hoor.
nou inderdaad, zijn auto was totalloss, je hebt van die mensen die doorrijden!!
ExpressoB schreef:Jade schreef:jeetje wat schrikken zeg!!
we zijn gelukkig ongedeerd, ik zag de vangrail zo dicht op me af komen, toen we gingen tollen op de snelweg, dacht dit word een klap opvangen, ging van alles door me heen, gelukkig heeft mijn vriend zijn auto op de weg zeg maar kunnen houden.
Gelukkig maar hou toch eventuele nek/rugklachten in de gaten!
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Theedoosje schreef:Oh wat heftig! Ik zou ook gillen hoor.
nou inderdaad, zijn auto was totalloss, je hebt van die mensen die doorrijden!!
Ja daarom joh. Dus goed dat zijn auto total loss is.
Gast- Gast
Gelukkig zijn jullie ongedeerd! Eens met Jade, wel even in de gaten houden.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Pff wat moet dat schrikken zijn geweest.
Ik weet niet wat dat is de laatste tijd, mensen die de auto gewoon veel te vroeg opzij gooien zonder te kijken of er al wat rijdt.
Ik heb zelf vorige maand net zon idioot kunnen ontwijken, we reden met z'n 3en naast elkaar op een tweebaans weg!
Ik hoop zo voor jullie dat de auto nog te maken is. Het is onwijs frustrerend als je auto, door andermans toedoen, kapot is!!!
Hou je je lichamelijk wel in de gaten?
Ik weet niet wat dat is de laatste tijd, mensen die de auto gewoon veel te vroeg opzij gooien zonder te kijken of er al wat rijdt.
Ik heb zelf vorige maand net zon idioot kunnen ontwijken, we reden met z'n 3en naast elkaar op een tweebaans weg!
Ik hoop zo voor jullie dat de auto nog te maken is. Het is onwijs frustrerend als je auto, door andermans toedoen, kapot is!!!
Hou je je lichamelijk wel in de gaten?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
ja mijn vriend is er 'ziek' van dat zijn auto naar zn mallemoer is!! hij had net een nieuwe bumper eronder, want laatst had hij een flink brok ijs tegen zijn bumper gekregen, die van een vrachtwagen viel, kon hij ook net zijn auto op de weg houden
net zijn auto laten bestickeren voor a.s. feest
hij heeft elke dag zijn auto nodig voor zijn werk, dus echt ....
ja, ff in de gaten houden of we echt klachten krijgen, politie in burger kwam wel aan ons vragen of we klachten hadden anders had hij een ambulance gebeld
ja, ff in de gaten houden of we echt klachten krijgen, politie in burger kwam wel aan ons vragen of we klachten hadden anders had hij een ambulance gebeld
Dat is inderdaad schrikken zeg! En het is heel vervelend, maar ik denk dat je blij moet zijn dat je zelf vrijwel ongedeerd bent en dat alleen de auto naar de knoppen is. Die auto is vervangbaar, jullie niet.
Verder eens met de rest, even in de gaten houden of je nog klachten krijgt. Vriendin van mij heeft vorig jaar auto-ongeluk gehad. Eerst niet veel klachten, maar geleidelijk aan toch gekregen en nu is ze er nog steeds niet van af.
Verder eens met de rest, even in de gaten houden of je nog klachten krijgt. Vriendin van mij heeft vorig jaar auto-ongeluk gehad. Eerst niet veel klachten, maar geleidelijk aan toch gekregen en nu is ze er nog steeds niet van af.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:ja mijn vriend is er 'ziek' van dat zijn auto naar zn mallemoer is!! hij had net een nieuwe bumper eronder, want laatst had hij een flink brok ijs tegen zijn bumper gekregen, die van een vrachtwagen viel, kon hij ook net zijn auto op de weg houden
Je kunt op verzekering van de ander voor 2 weken een leen auto krijgen als het goed is!
Heb ik toen ook gehad..
Het zou 'gelijkwaardig' moeten zijn, maar wij hadden een citroen xantia en ik kreeg een suzuki swift mee.. Maar het reed
Lejow- Lady Post-a-lot
Auxo schreef:Dat is inderdaad schrikken zeg! En het is heel vervelend, maar ik denk dat je blij moet zijn dat je zelf vrijwel ongedeerd bent en dat alleen de auto naar de knoppen is. Die auto is vervangbaar, jullie niet.
nee is ook zo, had ook heel anders kunnen aflopen! hadden ook nog mensen achterop kunnen klappen! was best druk op de snelweg
ja mijn vriendin heeft ook een ongeluk gehad, ze werd aangereden tijdens het fietsen door een auto en haar schouder is helemaal naar de ...en nu al aantal jaren geleden
Wow jeetje dat is heftig zeg! Gelukkig is met jullie alles goed!
Toch veel sterkte, zal wel flink schrikken zijn
Toch veel sterkte, zal wel flink schrikken zijn
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ja precies, ik denk dat je wel geluk hebt gehad.
Al snap ik je vriend wel hoor. Als je net vanalles aan je auto hebt laten doen en er is dan een gek die met alcohol op + een te hoge snelheid tegen je auto knalt, dan is dat ook niet leuk natuurlijk.
Al snap ik je vriend wel hoor. Als je net vanalles aan je auto hebt laten doen en er is dan een gek die met alcohol op + een te hoge snelheid tegen je auto knalt, dan is dat ook niet leuk natuurlijk.
Gast- Gast
Lejow schreef:ExpressoB schreef:ja mijn vriend is er 'ziek' van dat zijn auto naar zn mallemoer is!! hij had net een nieuwe bumper eronder, want laatst had hij een flink brok ijs tegen zijn bumper gekregen, die van een vrachtwagen viel, kon hij ook net zijn auto op de weg houden
Je kunt op verzekering van de ander voor 2 weken een leen auto krijgen als het goed is!
Heb ik toen ook gehad..Het zou 'gelijkwaardig' moeten zijn, maar wij hadden een citroen xantia en ik kreeg een suzuki swift mee.. Maar het reed
hmm oke, zal het eens doorgeven, ben ook benieuwd hoelang dit gaat duren, deze 'zaak'.
ExpressoB schreef:Lejow schreef:ExpressoB schreef:ja mijn vriend is er 'ziek' van dat zijn auto naar zn mallemoer is!! hij had net een nieuwe bumper eronder, want laatst had hij een flink brok ijs tegen zijn bumper gekregen, die van een vrachtwagen viel, kon hij ook net zijn auto op de weg houden
Heb ik toen ook gehad..Het zou 'gelijkwaardig' moeten zijn, maar wij hadden een citroen xantia en ik kreeg een suzuki swift mee.. Maar het reed
hmm oke, zal het eens doorgeven, ben ook benieuwd hoelang dit gaat duren, deze 'zaak'.
Hoe was/ben jij verzekerd dan?! denk dat dat ook meespeelt
Jeetje dat was schrikken zeg. Wat een gekken heb je toch op de weg. Maar goed dat hij niet verder kon rijden. En balchelijk dat de politie zolaat pas komt
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Wat naar! Ellendig dat je de dupe bent van iemand anders stomme gedrag.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:ExpressoB schreef:Lejow schreef:ExpressoB schreef:ja mijn vriend is er 'ziek' van dat zijn auto naar zn mallemoer is!! hij had net een nieuwe bumper eronder, want laatst had hij een flink brok ijs tegen zijn bumper gekregen, die van een vrachtwagen viel, kon hij ook net zijn auto op de weg houden
Hoe was/ben jij verzekerd dan?! denk dat dat ook meespeelt
Auto was van schoonvader. We hadden WA plus geloof ik en rechtsbijstand.
Maar volgens mij heeft dit niet met jou verzekering te maken, maar met die van de schuldige!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat is zeker schrikken!! Gelukkig zijn jullie ongedeerd!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Dan schrik je wel!
» Schrik me de *(*#$&#
» Pfff... dan schrik je even...
» Ik schrik me dood
» Jezus, schrik me wezenloos.
» Schrik me de *(*#$&#