Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tandarts

4 plaatsers

Ga naar beneden

Tandarts Empty Tandarts

Bericht  Tania do 23 feb 2012 - 8:37

Ik ben nu bijna 38 weken zwanger en er breekt net een stukje van mijn verstandskies af. Ze moesten er sowieso al uit maar mijn tandarts wilde wachten tot ik bevallen was. Het doet best wel zeer nu dus morgen ga ik de tandarts even bellen. Maar heeft er iemand ervaring mee of ze die kies nu eruit gaan trekken? Of wachten ze evengoed tot na de bevalling? En mag ik wel een verdoving? Toen ik twee gaatjes had mocht ik ook geen verdoving toen ik zwanger was (maar dat laat ik nooit met verdoving doen). Alleen een kies trekken zonder verdoving lijkt me niet echt prettig.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandarts Empty Re: Tandarts

Bericht  TukTuk do 23 feb 2012 - 8:39

Volgens mij kan je wel gewoon een verdoving gebruiken, maar niet ieder soort verdoving mag bij een zwangerschap.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandarts Empty Re: Tandarts

Bericht  Susan do 23 feb 2012 - 8:41

Normaal gesproken gebruikt de tandarts volgens mij lidocaïne en ik geloof dat dat wel mag als je zwanger bent, maar als het niet mag dan lijkt het mij dat de tandarts het ook niet doet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandarts Empty Re: Tandarts

Bericht  Tania do 23 feb 2012 - 8:42

Susan schreef:Normaal gesproken gebruikt de tandarts volgens mij lidocaïne en ik geloof dat dat wel mag als je zwanger bent, maar als het niet mag dan lijkt het mij dat de tandarts het ook niet doet.

Nee dat denk ik ook niet, maar ik ben nu bang dat ze m'n kies zonder verdoving gaan trekken ofzo laughcry

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandarts Empty Re: Tandarts

Bericht  Susan do 23 feb 2012 - 8:45

Tania schreef:
Susan schreef:Normaal gesproken gebruikt de tandarts volgens mij lidocaïne en ik geloof dat dat wel mag als je zwanger bent, maar als het niet mag dan lijkt het mij dat de tandarts het ook niet doet.

Nee dat denk ik ook niet, maar ik ben nu bang dat ze m'n kies zonder verdoving gaan trekken ofzo Tandarts 394967

Dat denk ik niet, dan wacht hij gewoon tot na de bevalling. Ik had drie gaatjes, maar ik vind boren echt afschuwelijk (mijn tandarts gebruikt altijd eerst zo'n klein boortje dat dzzzzzzzzz doet, dat vind ik nog wel gaan, maar daarna heeft hij zo'n grote die heel langzaam gaat, die zo'n R-R-R-R geluid maakt en die vind ik zó naar, dus ik wil altijd verdoving, maar dat durfde ik tijdens mijn zwangerschap zelf niet, dus ging hij boren zonder verdoving en ik zat helemaal verkrampt in mijn stoel. Ik dacht, het moet gewoon gedaan worden, maar hij merkte dat ik heel gestrest was en is toen na één gaatje gestopt, de rest heeft hij daarna afgemaakt. Ik denk dus niet dat de tandarts een heel pijnlijke behandeling zonder verdoving gaat doen bij een zwangere vrouw, dat geeft veel teveel stress.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandarts Empty Re: Tandarts

Bericht  Happydobby do 23 feb 2012 - 20:48

Je mag gewoon verdoving, wel vervelend dat je kies net afbreek voor de bevalling.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandarts Empty Re: Tandarts

Bericht  Tania do 23 feb 2012 - 21:09

Ik heb net gebeld en ik kan maandagochtend komen. Eigenlijk moet hij er wel uit zei ze maar omdat ze geen rontgenfoto's hebben wist ze niet of het wel kan. Dus ze gingen even kijken wat ze eraan kunnen doen. Ik verheug me er nu al op Evil or Very Mad .

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandarts Empty Re: Tandarts

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum