Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tandarts en GTST ;)

4 plaatsers

Ga naar beneden

Tandarts en GTST ;) Empty Tandarts en GTST ;)

Bericht  SparklingEyes wo 15 dec 2010 - 4:10

Zo, dat was met het middagje wel weer. Ik moest vandaag naar de tandarts en *stom stom stom* ik heb het e.e.a. laten verwaarlozen, door een conflict met mijn tandarts. Ik heb nogal moeite met foto's maken en dus stuurde hij me 1,5 jaar terug naar de kaakchirurg om a) daar een foto te laten maken en b) mijn verstandkiezen er uit te laten halen.

De keer er op dat we terug kwamen, beweerde hij de foto gezien te hebben en dat het nodig was nieuwe foto's te maken. Vervolgens was het eind van het liedje dat hij de foto niet gezien had. FOUTE ACTIE... en ik (onder invloed van Clomid.... --> = hormonen) knalde volledig uit m'n plaat. Nou ja, paar weken later bleek ik zwanger te zijn en ben ik niet meer terug geweest.

Ik zou in oktober weer gaan ( weet het, N is in maart geboren, ik had ééérder moeten gaan... ), maar dat ging door ziekenhuis bezoek niet door... Nu vandaag dus wel.

Gevolg: minimaal 3 behandelingen, waarvan twee wortelkanaalbehandelingen (waarvan één spoed, dus mag 5 januari de stoel al in) en één keer voor 'normale' gaatjes.

TJAKKA... aangezien ik voor €400 per jaar verzekerd ben, mag ik tussen de €900 en €1100 zelf gaan betalen. Is niet erg, eigen schuld, maar toch blijft even slikken. Gelukkig is mijn man er niet kwaad om, hij begrijpt het heel goed. Niet dat hij het leuk vindt, maar ok! Hij heeft alles meegekregen van de laatste keer en begrijpt waarom ik zo boos was (hoewel ik toen wel érg boos was, eigenlijk onredelijk).

En ach.. geld is ook maar geld en natuurlijk was ik er liever iets leuks mee gaan doen, maar ik weet waarom het zo gelopen is en heb er vooralsnog vrede mee. Foto's maken is vandaag gelukt (YEAH..... ) en hij nam echt de tijd, wat ik er kon waarderen. Goed gesprek gehad en dingen uit gesproken...


Dat was dus de mindere kant van de middag. Leuke was dat er gewoon opnames voor GTST waren, bij de tandarts voor de deur. Dus ruimschoots blik op Charlie en Rik en ik herkende in de opname crew ook iemand uit ONM (kom alleen niet op zijn naam).

Dat was wel weer een ontspannen noot daar zo bij die tandarts... smile

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandarts en GTST ;) Empty Re: Tandarts en GTST ;)

Bericht  Lejow wo 15 dec 2010 - 4:51

Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh... dat gebeurd bij mijn tandarts nou nooit Sad Sad

Ik heb wel een ortho met een Engels accent? Die alleen maar zegt: 'Oowpen, dikt baijten!!!! Oooooooowpen, weer dikt baijten!!'

angel
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandarts en GTST ;) Empty Re: Tandarts en GTST ;)

Bericht  Lavendel wo 15 dec 2010 - 4:56

Dat was dus de mindere kant van de middag. Leuke was dat er gewoon opnames voor GTST waren, bij de tandarts voor de deur. Dus ruimschoots blik op Charlie en Rik en ik herkende in de opname crew ook iemand uit ONM (kom alleen niet op zijn naam).

Dat was wel weer een ontspannen noot daar zo bij die tandarts... smile


Tof, ga jij in Meerdijk naar de tandarts? Cool
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandarts en GTST ;) Empty Re: Tandarts en GTST ;)

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 5:39

Maar als je pas in januari in de stoel moet, kun je toch nog snel voor 31 december je tandartsverzekering uitbreiden?

Ik heb nu geen tandartsverzekering, maar door al het spugen en een behandeling die tijdens mijn zwangerschap niet kon zou ik ook een flinke duit moeten betalen. Dus mijn tandarts vond dat als ik er zelf geen problemen mee had, dat ik dat pas voor het nieuwe jaar een afspraak moest maken, zodat ik eerst mijn pakket kon uitbreiden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tandarts en GTST ;) Empty Re: Tandarts en GTST ;)

Bericht  Lejow wo 15 dec 2010 - 5:56

Lavendel schreef:Dat was dus de mindere kant van de middag. Leuke was dat er gewoon opnames voor GTST waren, bij de tandarts voor de deur. Dus ruimschoots blik op Charlie en Rik en ik herkende in de opname crew ook iemand uit ONM (kom alleen niet op zijn naam).

Dat was wel weer een ontspannen noot daar zo bij die tandarts... smile


Tof, ga jij in Meerdijk naar de tandarts? Cool

Whahahahahahaha ok nu heb ik lol cheers
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandarts en GTST ;) Empty Re: Tandarts en GTST ;)

Bericht  SparklingEyes wo 15 dec 2010 - 6:36

Lavendel schreef:Dat was dus de mindere kant van de middag. Leuke was dat er gewoon opnames voor GTST waren, bij de tandarts voor de deur. Dus ruimschoots blik op Charlie en Rik en ik herkende in de opname crew ook iemand uit ONM (kom alleen niet op zijn naam).

Dat was wel weer een ontspannen noot daar zo bij die tandarts... smile


Tof, ga jij in Meerdijk naar de tandarts? Cool

Very Happy ik zal maar niet zeggen waar het is, want ze zijn nog bezig hoorde ik net ;P
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandarts en GTST ;) Empty Re: Tandarts en GTST ;)

Bericht  SparklingEyes wo 15 dec 2010 - 6:38

Coco schreef:Maar als je pas in januari in de stoel moet, kun je toch nog snel voor 31 december je tandartsverzekering uitbreiden?

Ik heb nu geen tandartsverzekering, maar door al het spugen en een behandeling die tijdens mijn zwangerschap niet kon zou ik ook een flinke duit moeten betalen. Dus mijn tandarts vond dat als ik er zelf geen problemen mee had, dat ik dat pas voor het nieuwe jaar een afspraak moest maken, zodat ik eerst mijn pakket kon uitbreiden.

Nee, dat heeft geen nut. Na een ophoging, heb je een half jaar wachttijd Sad .. heb 't al nagekeken....

Maar goed.
Zij zo... Maar 't moet echt gebeuren hoor.. had van die ene plek ook best last... Maar goed.
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandarts en GTST ;) Empty Re: Tandarts en GTST ;)

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 6:46

SparklingEyes schreef:
Coco schreef:Maar als je pas in januari in de stoel moet, kun je toch nog snel voor 31 december je tandartsverzekering uitbreiden?

Ik heb nu geen tandartsverzekering, maar door al het spugen en een behandeling die tijdens mijn zwangerschap niet kon zou ik ook een flinke duit moeten betalen. Dus mijn tandarts vond dat als ik er zelf geen problemen mee had, dat ik dat pas voor het nieuwe jaar een afspraak moest maken, zodat ik eerst mijn pakket kon uitbreiden.

Nee, dat heeft geen nut. Na een ophoging, heb je een half jaar wachttijd Sad .. heb 't al nagekeken....

Maar goed.
Zij zo... Maar 't moet echt gebeuren hoor.. had van die ene plek ook best last... Maar goed.

Huh? Als je je pakket verhoogt heb je volgens mij gewoon meteen op alles recht binnen dat pakket.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tandarts en GTST ;) Empty Re: Tandarts en GTST ;)

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 6:59

Twixx schreef:
Huh? Als je je pakket verhoogt heb je volgens mij gewoon meteen op alles recht binnen dat pakket.

Idd, ik heb een tandartspakket voor aankomend jaar van 30 euro per maand en kan daar direct vanaf 1 januari gebruik van maken. Weet niet of het per hoogte van het pakket verschilt, maar het heeft toch weinig zin om wachttijden van een half jaar te doen lijkt mij.
Dan zou meer dan de helft ook niet verhogen denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tandarts en GTST ;) Empty Re: Tandarts en GTST ;)

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 8:09

Coco schreef:
Twixx schreef:
Huh? Als je je pakket verhoogt heb je volgens mij gewoon meteen op alles recht binnen dat pakket.

Idd, ik heb een tandartspakket voor aankomend jaar van 30 euro per maand en kan daar direct vanaf 1 januari gebruik van maken. Weet niet of het per hoogte van het pakket verschilt, maar het heeft toch weinig zin om wachttijden van een half jaar te doen lijkt mij.
Dan zou meer dan de helft ook niet verhogen denk ik.

Wij kregen afgelopen week juist van de tandarts het advies om een pakket hoger te kiezen voor mijn man, omdat hij vanaf januari ook behoorlijk wat moet laten doen aan zijn gebit. Heb dit direct geregeld, en volgens mij is het dan per 1 januari ook in orde hoor. Heb ook nog nooit gehoord van een half jaar wachttijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tandarts en GTST ;) Empty Re: Tandarts en GTST ;)

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 8:13

_MamaRosa_ schreef:
Coco schreef:
Twixx schreef:
Huh? Als je je pakket verhoogt heb je volgens mij gewoon meteen op alles recht binnen dat pakket.

Idd, ik heb een tandartspakket voor aankomend jaar van 30 euro per maand en kan daar direct vanaf 1 januari gebruik van maken. Weet niet of het per hoogte van het pakket verschilt, maar het heeft toch weinig zin om wachttijden van een half jaar te doen lijkt mij.
Dan zou meer dan de helft ook niet verhogen denk ik.

Wij kregen afgelopen week juist van de tandarts het advies om een pakket hoger te kiezen voor mijn man, omdat hij vanaf januari ook behoorlijk wat moet laten doen aan zijn gebit. Heb dit direct geregeld, en volgens mij is het dan per 1 januari ook in orde hoor. Heb ook nog nooit gehoord van een half jaar wachttijd.

Bij de zorgverzekeraar waar ik heb gewerkt was dat ook gewoon zo. En ik mag aannemen dat dat overal idd het geval is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tandarts en GTST ;) Empty Re: Tandarts en GTST ;)

Bericht  Earane wo 15 dec 2010 - 8:17

Mijn vriend moet ook 2 wortelkanaalbehandelingen hebben en het wordt uitgesteld tot januari, zodat we de tandartsverzekering goed kunnen regelen. Een paar dagen geleden alles geregeld en hij is nu verzekerd bij PMA, meest uitgebreid en de wortelkanaalbehandeling wordt daar 100% vergoed. Ze stellen daar geen vragen over de aanvullende (tandarts)verzekeringen. Misschien een idee voor jou? Het is ook niet duur trouwens, mijn vriend gaat 120 euro per maand betalen.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tandarts en GTST ;) Empty Re: Tandarts en GTST ;)

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 10:41

Naar mijn weten kun je voor 31 dec. gewoon je verzekering aanpassen. Ik zou er even naar informeren, zou mooi zijn als er meer vergoed wordt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tandarts en GTST ;) Empty Re: Tandarts en GTST ;)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum