Realityserie SEH, VU Medisch Centrum
+10
TukTuk
_Femme
May
Lejow
Sarah1985
silly_85
Clapperdie
Shadowfax
Gigi_
Lady4
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Realityserie SEH, VU Medisch Centrum
Allereerst moet ik zeggen dat ik het echt van den zotte vind dat een ziekenhuis zo'n serie opneemt, zonder van te voren toestemming de vragen of patiënten en familieleden gefilmd mogen worden.
Anderszijds, ik ben wel nieuwsgierig en wil het programma graag zien. Ik begreep dat het vanavond uitgezonden wordt maar ik vind het nergens terug op tvgids.nl. Wie weet hoe laat en op welke zender het uitgezonden wordt? Ik moet zo weg en wil het graag even opnemen!
Anderszijds, ik ben wel nieuwsgierig en wil het programma graag zien. Ik begreep dat het vanavond uitgezonden wordt maar ik vind het nergens terug op tvgids.nl. Wie weet hoe laat en op welke zender het uitgezonden wordt? Ik moet zo weg en wil het graag even opnemen!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Realityserie SEH, VU Medisch Centrum
Geen idee. Kan het even opzoeken, maar vast iemand die het wel weet.
Ik weet alleen wel dat ik woest zou zijn!
Ik weet alleen wel dat ik woest zou zijn!
Gast- Gast
Ik dacht dat ze net bij boulevard RTL4, 20.30 uur zeiden..
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Dat zie ik ook op internet, maar op teletekst staat wat anders. Het zal er snel tussen zijn gepropt!Gigi_ schreef:Ik dacht dat ze net bij boulevard RTL4, 20.30 uur zeiden..
Gast- Gast
Lady4- Ratel
Ik vond dit nog op internet:
Het programma wordt, in plaats van woensdag 7 maart, vanavond om 20.30 uur bij RTL 4 uitgezonden.
Het programma wordt, in plaats van woensdag 7 maart, vanavond om 20.30 uur bij RTL 4 uitgezonden.
Shadowfax- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 132
Registratiedatum : 19-11-10
RTL 4 20:30 uur wordt de 1e uitzending uitgezonden om te laten zien hoe het programma in elkaar zit en dat de mensen daarna hun mening kunnen geven.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Lady4- Ratel
Ik denk dat een deel verzonnen is en een deel waar.
Mijn man was ook op de seh en ze hebben netjes vermeld dat er opnames werden gemaakt, en of hij het erg vond dat het opgenomen werdt.
Dus gewoon netjes toestemming gevraagd, denk dus echt dat het behoorlijk opgeblazen wordt.
Mijn man was ook op de seh en ze hebben netjes vermeld dat er opnames werden gemaakt, en of hij het erg vond dat het opgenomen werdt.
Dus gewoon netjes toestemming gevraagd, denk dus echt dat het behoorlijk opgeblazen wordt.
silly_85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 150
Het lijkt me wel interessant, maar wel vreemd dat het zonder toestemming gegaan is. Moet er niet aan denken om gefilmd te worden toen ik op de spoed was toen mijn vader daar lag.
Ga denk ik wel opnemen
Ga denk ik wel opnemen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga het ook kijken, hou altijd wel van dat soort programma's.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Iedereen die voorkomt in de eerste uitzending was op de hoogte van het filmen en hebben toestemming gegeven voor het uitzenden.
Alleen die ene man waar alle ophef om is, die wist het niet. Is ook toegegeven.
Alleen die ene man waar alle ophef om is, die wist het niet. Is ook toegegeven.
Gigi_- Fluisteraar
Wat ik net begreep is er wel toestemming gevraagd aan de mensen of het gefilmd mocht worden. Ook medewerkers mochten aangeven of ze wel of niet gefilmd wilden worden. Echter in een bepaald geval is het op de één of andere manier mis gegaan en is er geen toestemming gevraagd.
Ik ga het vanavond ook wel kijken, ik vind dit soort programma's vaak wel leuk/interessant.
Ik ga het vanavond ook wel kijken, ik vind dit soort programma's vaak wel leuk/interessant.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Typisch dat de mensen die het afkeuren wel gaan kijken
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Wie keurt het af dan?
Gigi_- Fluisteraar
Zojuist was Reinout (Eyeworks) in de uitzending bij RTL Boulevard en deze gaf aan dat er in het ziekenhuis werd geadverteerd voor het programma en mensen daaruit moesten kunnen opmaken dat ze konden worden gefilmd en voor welke doeleinde dit was. Hij gaf ook aan dat er fouten zijn gemaakt, vooral met deze specifieke man en dochter. Omdat deze man en dochter iets bespraken dat niet voor de buitenwereld bestemd was. Maar goed, ze schijnen de patienten vandaag ook weer benaderd te hebben met de vraag of ze zeker wisten of het mocht worden uitgezonden. (Wel een beetje mosterd na de maaltijd, maar ach. Het is televisie. )
Ik hou niet van ziekenhuizen, ziekenhuisprogramma's en leed in deze mate. Dus ik denk dat ik om 20.30u zap naar een andere zender.
Ik hou niet van ziekenhuizen, ziekenhuisprogramma's en leed in deze mate. Dus ik denk dat ik om 20.30u zap naar een andere zender.
Gast- Gast
_Femme schreef:Typisch dat de mensen die het afkeuren wel gaan kijken
Dus omdat iemand het afkeurt dat het zonder toestemming is opgenomen, betekend dat die persoon het programma ook maar helemaal niet moet kijken?
Inmiddels hebben de mensen die er in komen vanavond toestemming gegeven..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Om echt een mening te kunnen vormen, moet je het natuurijk ook gezien hebben.AngelNyn schreef:_Femme schreef:Typisch dat de mensen die het afkeuren wel gaan kijken
Dus omdat iemand het afkeurt dat het zonder toestemming is opgenomen, betekend dat die persoon het programma ook maar helemaal niet moet kijken?
Gast- Gast
AngelNyn schreef:_Femme schreef:Typisch dat de mensen die het afkeuren wel gaan kijken
Nouja ik zeg niet dat je niet mag kijken maar ik vind het apart dat als je van een programma weet dat er dingen gebeurd zijn die je tegenstaan je er toch naar gaat kijken.
Laatst aangepast door _Femme op do 23 feb 2012 - 8:13; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : typfoutje)
_Femme- Prater
Smikkell schreef:Om echt een mening te kunnen vormen, moet je het natuurijk ook gezien hebben.AngelNyn schreef:_Femme schreef:Typisch dat de mensen die het afkeuren wel gaan kijken
Ja daar heb je gelijk in maar in principe heb je al een vooroordeel gevormd. En ik vind het nogal tegenstrijdig om tegen iets te zijn maar er wel in mee te gaan.
_Femme- Prater
_Femme schreef:AngelNyn schreef:_Femme schreef:Typisch dat de mensen die het afkeuren wel gaan kijken
Nouja ik zeg niet dat je niet mag kijken maar ik vind het apart dat als je van een programma weet dat er dingen gebeurd zijn die je tegenstaan je er toch naar gaat kijken.
Maar werkt TS niet zelf ook op de SEH? of ben ik in de war met een andere forummer? Want dan snap ik opzich ook wel dat ze er naar wilt kijken omdat het haar interesseert.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Hoor net van mijn vriend dat ze het in Maart gaan uitzenden. Ik ben stiekem ook wel benieuwd.
Gast- Gast
Het is nu bezig hoor
Gigi_- Fluisteraar
Cimic schreef:Hoor net van mijn vriend dat ze het in Maart gaan uitzenden. Ik ben stiekem ook wel benieuwd.
In Maart? Het is nu op rtl4.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
het zou eerst in maart worden uitgezonden maar dat is veranderd naar vanavondCaroow schreef:Cimic schreef:Hoor net van mijn vriend dat ze het in Maart gaan uitzenden. Ik ben stiekem ook wel benieuwd.
In Maart? Het is nu op rtl4.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Audiologisch centrum, wat kan ik verwachten?
» morgen naar het audiologisch centrum.
» Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede
» medisch dossier
» Medisch secretaresse
» morgen naar het audiologisch centrum.
» Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede
» medisch dossier
» Medisch secretaresse
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: