Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede

+4
Julia
May
Parisienne
Nora
8 plaatsers

Ga naar beneden

Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede Empty Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 1:21

Ik ga zaterdag 26 november met mijn neven en nichten plus aanhang uit eten, en ik ben op zoek naar aanraders qua dineren.
Ik ken het centrum van Enschede op zich redelijk, maar ik ben steeds op dezelfde plek wezen eten. Tips anyone? Ik ben zelf ook aan t zoeken maar ik weet niet wat goed is, je kan best een leuke tent online vinden waar het eten niet zo heel erg goed te doen is zeg maar.

We zijn met 10, en evt 2 extra personen. Niet te duur en overdreven, maar ook niet achteraf en te simpel.

Het is een groep met mensen van 18 tot en met 30 jaar ( en die 2 extra zijn een stuk jonger maar als ze meegaan passen we daar wel een mouw aan ).


Jajaja, misschien wel de verkeerde pijler, maar als ik betrapt wordt: verplaats hem dan maar admins.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede Empty Re: Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 1:59

http://www.samsamenschede.nl
http://www.dekater.com/
http://www.pinoccioenschede.nl/
http://www.defusting.nl/


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede Empty Re: Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 2:00

Hey Megara wat geinig, 2 van de vier had ik ook gevonden.

Ik weet waar je woont en had al gehoopt op een reactie van jou Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede Empty Re: Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 2:02

Wellicht heeft Serpentijn ook nog wel tips, maar deze vier zijn wel favoriet hier.
Hopelijk kan je iets vinden wat naar jullie wens is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede Empty Re: Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 2:05

Ik ben er denk ik al uit, het wordt 90% zeker De Kater.

Heb ik wel eens geborreld en dat vond ik toen al heel goed en leuk.

Plus ze hebben een kindermenu mogen de 2 jongsten toch mee komen.

Woont Serpentijn in jouw woonplaats?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede Empty Re: Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede

Bericht  Nora za 29 okt 2011 - 2:06

Ik vind zelf het Atrium het leukst. Gezellig leuke gerechten voor een normale prijs.

Als er vlees eters bij zitten zou ik naar Mi Tesoro gaan, daar hebben ze echt de allerlekkerste spareribs smile
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede Empty Re: Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 2:07

De kater is inderdaad wel heel gezellig en het eten is er goed.



Laatst aangepast door Megara op za 29 okt 2011 - 2:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede Empty Re: Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 2:20

Dan kom ik er zo wel, bedankt lieve meiden!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede Empty Re: Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 2:22

Goed zo! Heb in mijn reactie de woonplaats van Serpentijn weer verwijderd, voor de zekerheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede Empty Re: Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede

Bericht  Parisienne za 29 okt 2011 - 6:47

Megara schreef:De kater is inderdaad wel heel gezellig en het eten is er goed.
+1
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede Empty Re: Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede

Bericht  May za 29 okt 2011 - 7:10

De kater is inderdaad leuk!

Ik ben fan van de mexicaan hier in Enschede!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede Empty Re: Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede

Bericht  Julia za 29 okt 2011 - 9:08

Ik zou zeker weten tapas gaan eten bij Paddy's. Super lekker en het is er erg mooi en sfeervol binnen!
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede Empty Re: Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede

Bericht  Rev3rie za 29 okt 2011 - 9:24

Julia schreef:Ik zou zeker weten tapas gaan eten bij Paddy's. Super lekker en het is er erg mooi en sfeervol binnen!

Het is zeker lekker, maar de vele keren dat ik daar ben geweest was er altijd wel iets mis (let hierbij vooral op de bediening) teveel aangeslagen op de bon, eten een uur(!!) later dan andere gerechten, geen dessert op komen dagen etc. Dus een beetje jammer allemaal. Ik vind het daar wel altijd gezellig.

De Kater is een van mijn favoriet. Ook lekker eten. Als je meer wilt borrelen is Cuvee naast de Kater erg gezellig met grote amusekaart. Inderdaad Samsam is ook goed en Central Park niet te vergeten. Dit alles is allemaal bij elkaar in de buurt.
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede Empty Re: Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede

Bericht  Eliesje za 29 okt 2011 - 9:34

Bij SamSam ben ik ook een keer geweest, heerlijk eten daar!
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede Empty Re: Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede

Bericht  Nora za 29 okt 2011 - 11:16

Ik heb zelf juist niet zulke goede ervaringen met de tapas van de Paddy's, vond het niet warm en niet bijzonder.
Komkommer in strookjes snijden kan ik zeg maar ook wel.
Ja de Mexicanen vind ik ook lekker! Saloon en Los Ponchos, heerlijk!

Alvast veel plezier Tea met je neven en nichten!
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede Empty Re: Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 18:54

Los Ponchos vind ik goed. Bij La Candela kun je ook erg lekker eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede Empty Re: Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede

Bericht  Zininzon zo 30 okt 2011 - 1:11

Mijn favorieten zijn:
Atrium
Los Ponchos
Fellini
De Ouwe Compagnie

SamSam heeft echt heerlijke toetjes (je kunt er verschillende kleine bestellen)

Tapas bij Paddy vond ik echt geen succes (veel frituur)
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede Empty Re: Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede

Bericht  Lenthe zo 30 okt 2011 - 7:25

Central Park vind ik erg goed! En De Kater vind ik ook altijd wel gezellig en goed eten!
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede Empty Re: Goed en leuk eetcafé/restaurant in centrum Enschede

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum