DagCafé
+19
Pompoen
Suus
Lejow
FireButterfly
Toet
Jordana
Stuiterbal
May
Mamsie
Lady4
Lotus
Snoes
VeryCherry
Alex
Steep
Ibbeltje
Rush
Erin
ExpressoB
23 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Uhm.. niet in de douche, wel in de badkamer. Lime gaat het natuurlijk niet worden. Hij blijft zoals hij is.June schreef:Hangt het kastje nou ín je douche? Ik vind 'm nog steeds leuk. Misschien de buitenkant lime verven
Gast- Gast
Zo past hij wel prima idd.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Smikkell schreef:Uhm.. niet in de douche, wel in de badkamer. Lime gaat het natuurlijk niet worden. Hij blijft zoals hij is.June schreef:Hangt het kastje nou ín je douche? Ik vind 'm nog steeds leuk. Misschien de buitenkant lime verven
Niet verwacht Ik kom wel een keer kijken waar hij hangt!
Gast- Gast
Willen jullie ook mijn slinger zien?
**
**
Laatst aangepast door Smikkell op zo 26 feb 2012 - 6:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jaa die is leuk die slinger!
Ik heb geen eens planken hangen, maar wil er wel een of 2 kleintjes boven de bank of zo.
Ik heb geen eens planken hangen, maar wil er wel een of 2 kleintjes boven de bank of zo.
Mooie dingen maken van kostenloos materiaal is altijd leuk! Ik heb nog best veel hartjes over en ook nog wel wat verfstaaltjes, dus komen nog meer dingenIbbeltje schreef:Jaa die is leuk die slinger!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mooie dingen maken van kostenloos materiaal is altijd leuk! Ik heb nog best veel hartjes over en ook nog wel wat verfstaaltjes, dus komen nog meer dingenIbbeltje schreef:Jaa die is leuk die slinger!
Echt leuk! Hou daar wel van hahah.
Wat een vrolijke hartjesslinger!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Kunnen ja hoor jij kan dat ...mogen haha geen idee
Nee, dat moet je niet doen Smikkell... Zo gaan ze toch langer mee dan dat jij ze afknipt en een week in huis hebt staan?
Gast- Gast
Ja, ik merk dat ik het zelf ook niet helemaal vind kunnen..Zusje schreef:Nee, dat moet je niet doen Smikkell... Zo gaan ze toch langer mee dan dat jij ze afknipt en een week in huis hebt staan?
Gast- Gast
Ik zou het wel jammer vinden als buren van mij dat zouden doen, ik geniet wel van de sneeuwklokjes voor mijn huis
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ooeee leuk Zus
Oeh, leuk Smik!
Ik zit er over te denken om de lades en deuren uit mijn kasten hoogglans wit te verven, wat denken jullie? Het is nu gewoon eiken en wil net ff iets anders...
Ik zit er over te denken om de lades en deuren uit mijn kasten hoogglans wit te verven, wat denken jullie? Het is nu gewoon eiken en wil net ff iets anders...
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Oeh, leuk Smik!
heb je een foto?
Ja nou ja, dat wil zeggen dat ik voornamelijk alles verschoven heb, de puinzooi wordt er alleen maar erger van helaas
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik heb eindelijk mijn kerstpakket ingewisseld: een abbo op de Viva
leuk!!
Ik net die van het werk (was er een over zo'n bon) voor woezel en pip. Zou ik al tijdje terug doen maar vergat het telkens.
Wat van Woezel en Pip?Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Ik heb eindelijk mijn kerstpakket ingewisseld: een abbo op de Viva
leuk!!
Ik net die van het werk (was er een over zo'n bon) voor woezel en pip. Zou ik al tijdje terug doen maar vergat het telkens.
Gast- Gast
abonnement van woezel en pip
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: