DagCafé
+19
Pompoen
Suus
Lejow
FireButterfly
Toet
Jordana
Stuiterbal
May
Mamsie
Lady4
Lotus
Snoes
VeryCherry
Alex
Steep
Ibbeltje
Rush
Erin
ExpressoB
23 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb de tafel gezien
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Ik heb de tafel gezien
+1
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Zo groot is mijn tafel nu. En al best krap.
En daar moet deze tafel komen
En daar moet deze tafel komen
Laatst aangepast door Smikkell op vr 24 feb 2012 - 4:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
zes kasten geleden dacht ik al dat het vol was en allemaal nooit meer ging passen. Het houdt een keer op natuurlijk! Ik ga mijn laatste troef inzetten: stapellen
Nu vind ik eigenlijk wel dat ik mijn andere tafel moet verkopen. Ai, moeilijk! 15 euro ga ik er sowieso wel voor krijgen, dus verlies maak ik niet. Ik bewaar alleen alles liever
Nu vind ik eigenlijk wel dat ik mijn andere tafel moet verkopen. Ai, moeilijk! 15 euro ga ik er sowieso wel voor krijgen, dus verlies maak ik niet. Ik bewaar alleen alles liever
Gast- Gast
scheelt toch niet zo veel maar ziet er wel mooi uit hoor. Gaat mooi bij je stoelen passen. Ik dacht alleen dat je een ronde tafel in je hoofd had (maar daar zit ik dus langs)
Gast- Gast
Smikkell schreef:zes kasten geleden dacht ik al dat het vol was en allemaal nooit meer ging passen. Het houdt een keer op natuurlijk! Ik ga mijn laatste troef inzetten: stapellen
Niemand die een plekje over heeft in zijn of haar schuurtje!
Of nogmaals, verhuizen!
Erin- Ratel
Haha, grappig hoe je zelf een beeld gaat vormen he. Heb ik ook heel vaak.Lily schreef:scheelt toch niet zo veel maar ziet er wel mooi uit hoor. Gaat mooi bij je stoelen passen. Ik dacht alleen dat je een ronde tafel in je hoofd had (maar daar zit ik dus langs)
Nee, niet rond. WEL GROOT Scheelt best een stuk..
Gast- Gast
Mooie tafel Smikkell!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Spullen in iemand zijn schuurtje voelt ook als weg. Spullen mogen niet weg..Erin schreef:Smikkell schreef:zes kasten geleden dacht ik al dat het vol was en allemaal nooit meer ging passen. Het houdt een keer op natuurlijk! Ik ga mijn laatste troef inzetten: stapellen
Niemand die een plekje over heeft in zijn of haar schuurtje!
Of nogmaals, verhuizen!
Gast- Gast
maar na een tijdje is het toch een keer vol, je kan niet blijven bewaren (dadelijk zien we je nog een keer terug in mijn leven in puin )
Gast- Gast
Ik ben er ook bang voor. Ik bewaar echt allesLily schreef:maar na een tijdje is het toch een keer vol, je kan niet blijven bewaren (dadelijk zien we je nog een keer terug in mijn leven in puin )
Ik heb het blad op mijn eigen tafel gelegd. In de breedte scheelt het bijna niets en dat is maar goed ook, anders had ik er niet meer aan kunnen zitten. In de lengte scheelt het best een stuk. Kunnen nu wel zes stoelen aan. Helemaal prima, precies wat ik wilde. Ow, zo blij, zo blij!!
Edit: en hij heeft laatjes, dat wilde ik zo graag
Gast- Gast
Ja, ik las het! Ben benieuwd.Lily schreef: Door jou enthousiasme krijg ik nu ook helemaal zin in morgen haha.
Ga je op zoek naar iets speciaals?
Gast- Gast
Lily schreef:maar na een tijdje is het toch een keer vol, je kan niet blijven bewaren (dadelijk zien we je nog een keer terug in mijn leven in puin )
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Als ik een schuur of berging had gehad, dat had ik de afgelopen jaren niets weggedaan. Nu heb ik vorig jaar een paar dingen weg gedaan en laatst wat dingen uitgezocht en verkocht. Nu heel blij mee, maar als er een berging was geweest, had ik die keus nooit gemaakt.Ibbeltje schreef:Lily schreef:maar na een tijdje is het toch een keer vol, je kan niet blijven bewaren (dadelijk zien we je nog een keer terug in mijn leven in puin )
Ik wil binnenkort nog een keer een opruim, verkoop en weggooi rondje maken.
Een berging is nog steeds welkom hoor
Gast- Gast
Lily schreef:helaas kan je niet aan een schuur helpen.
+1 Maar dat wist je al!
Erin- Ratel
VeryCherry schreef:Oh wat gaaf Alex, ik ben echt jaloers op je
Ja, gaaf he! Mijn zusje danst mee en ze heeft een vrijkaartje voor mij geregeld!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Bedoel je Stef stuntpiloot?Alex schreef:Leuk! We hebben een spelletje gedaan, Kamikaze piloot. Dat is zo grappig, ken je het heel toevallig?
Haha nee, die bedoel ik niet. Het is een spel met een aantal woorden: krokodil, broodrooster, piloot, palmboom, olifant, vis, olifant en dikkertje dikkertje dap. Eén iemand staat in het midden en roept één van die woorden naar iemand en diegene moet het vervolgens met degenen die links en rechts naast hem/haar staan uitbeelden. Hilarisch Als diegene het vervolgens niet/verkeerd uitbeeldt moet hij/zij in het midden.
Alex- Ratel
Lily schreef:dat is toch die balletshow?
Klopt!
Laatst aangepast door Alex op vr 24 feb 2012 - 5:56; in totaal 1 keer bewerkt
Alex- Ratel
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: