DagCafé
+19
Pompoen
Suus
Lejow
FireButterfly
Toet
Jordana
Stuiterbal
May
Mamsie
Lady4
Lotus
Snoes
VeryCherry
Alex
Steep
Ibbeltje
Rush
Erin
ExpressoB
23 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Tijdschrift?Ibbeltje schreef:abonnement van woezel en pip
eh ja
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wat is daar leuk aan? Lees je dat zelf? Ik kan me er weinig bij voorstellen namelijk. Ken Woezel en Pip wel, maar verder..Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Tijdschrift?Ibbeltje schreef:abonnement van woezel en pip
eh ja
Gast- Gast
Nee voor het werk...en staan plaatjes in en verhaaltjes en zo.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Mm bagels met avocado en creamcheese! Wat eet je erop?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Goeiesavonds! Ik meld me ook weer eens. Voor degenen die me niet meer herkennen: ik ben Sjaan
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Je werd gister geroepen. Ik vind het persoonlijk wel fijn als je dan ook gewoon even antwoord komt geven.Sjaantje schreef:Goeiesavonds! Ik meld me ook weer eens. Voor degenen die me niet meer herkennen: ik ben Sjaan
Gast- Gast
Oeeeh, lekker! Ik weet wat ik eet als lunch morgenLavendel schreef:Mm bagels met avocado en creamcheese! Wat eet je erop?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Goeiesavonds! Ik meld me ook weer eens. Voor degenen die me niet meer herkennen: ik ben Sjaan
Hoi Sjaan, ik ben Reva. Ik riep je gisteravond nog.
Gast- Gast
Niet hard genoeg geroepen dan want ik heb het niet gehoord (tja, ouderdom komt met doofheid). Had je me even moeten whatsappenSmikkell schreef:Je werd gister geroepen. Ik vind het persoonlijk wel fijn als je dan ook gewoon even antwoord komt geven.Sjaantje schreef:Goeiesavonds! Ik meld me ook weer eens. Voor degenen die me niet meer herkennen: ik ben Sjaan
Hoi Reva, ik las het net. Wat was er aan de hand??? Ik was gisteraaf druk bezig Jeroen te kijken!Reva schreef:Hoi Sjaan, ik ben Reva. Ik riep je gisteravond nog.Sjaantje schreef:Goeiesavonds! Ik meld me ook weer eens. Voor degenen die me niet meer herkennen: ik ben Sjaan
Jij had toch zo'n radar?Sjaantje schreef:Niet hard genoeg geroepen dan want ik heb het niet gehoord (tja, ouderdom komt met doofheid). Had je me even moeten whatsappenSmikkell schreef:Je werd gister geroepen. Ik vind het persoonlijk wel fijn als je dan ook gewoon even antwoord komt geven.Sjaantje schreef:Goeiesavonds! Ik meld me ook weer eens. Voor degenen die me niet meer herkennen: ik ben Sjaan
Gast- Gast
Ja maar die werkt alleen via whatsappSmikkell schreef:Jij had toch zo'n radar?Sjaantje schreef:Niet hard genoeg geroepen dan want ik heb het niet gehoord (tja, ouderdom komt met doofheid). Had je me even moeten whatsappenSmikkell schreef:Je werd gister geroepen. Ik vind het persoonlijk wel fijn als je dan ook gewoon even antwoord komt geven.Sjaantje schreef:Goeiesavonds! Ik meld me ook weer eens. Voor degenen die me niet meer herkennen: ik ben Sjaan
Sjaantje schreef:Hoi Reva, ik las het net. Wat was er aan de hand??? Ik was gisteraaf druk bezig Jeroen te kijken!Reva schreef:Hoi Sjaan, ik ben Reva. Ik riep je gisteravond nog.Sjaantje schreef:Goeiesavonds! Ik meld me ook weer eens. Voor degenen die me niet meer herkennen: ik ben Sjaan
Ja, daar ging het juist over.
Gast- Gast
Ok ik loop even vast. Dit moet ik nog allemaal doen:
Verder opruimen
Avondeten
Leren
Planning maken
What to do first?
Verder opruimen
Avondeten
Leren
Planning maken
What to do first?
Gast- Gast
Ik zou beginnen met avondeten. Anders heet het straks geen avondeten meer maar nachteten.Zusje schreef:Ok ik loop even vast. Dit moet ik nog allemaal doen:
Verder opruimen
Avondeten
Leren
Planning maken
What to do first?
Eten, planning maken en dan alle overgebleven tijd leren. Leren heeft prioriteit, maar dat kan niet zonder goed te eten. Kaarten moeten sowieso gedaan worden en als je dat eerst doet kun je dat afsluiten voor je gaat leren. Verder opruimen heeft geen prioriteit en anders blijft er wel heel weinig tijd over om te leren.Zusje schreef:Ok ik loop even vast. Dit moet ik nog allemaal doen:
Verder opruimen
Avondeten
Leren
Planning maken
What to do first?
Gast- Gast
Als jullie bagel zouden zijn en je was met twee soortgenoten in de fabriek in een zakje verpakt, zou je het dan ook fijner vinden om tegelijk te worden geconsumeerd? Dat je dus niet zoals nu als enige nog in dat zakje zit?
Het voelt voor mij niet goed, dat die derde een aparte behandeling krijgt.
Gast- Gast
Hahaha zo'n vermoeden kreeg ik al ja. Heb je ook lekker zitten kijken?Reva schreef:Sjaantje schreef:Hoi Reva, ik las het net. Wat was er aan de hand??? Ik was gisteraaf druk bezig Jeroen te kijken!Reva schreef:Hoi Sjaan, ik ben Reva. Ik riep je gisteravond nog.Sjaantje schreef:Goeiesavonds! Ik meld me ook weer eens. Voor degenen die me niet meer herkennen: ik ben Sjaan
Ja, daar ging het juist over.
Samen uit, samen thuis. Alles of niets.Reva schreef:Als jullie bagel zouden zijn en je was met twee soortgenoten in de fabriek in een zakje verpakt, zou je het dan ook fijner vinden om tegelijk te worden geconsumeerd? Dat je dus niet zoals nu als enige nog in dat zakje zit?
Ik zou het ook niet leuk vinden als bagel wanneer mijn bagelvriendjes bruut bij me weggehaald worden!
Thanx, het stressen begint weer op te komen hier... Gooi eerst die kachel maar even uit. Fijne avond!
Gast- Gast
Het zou mij verschrikkelijk lijken als twee vrienden gruwelijk worden geslacht en ik dus weet wat me te wachten staan, maar dat moment wordt uitgesteld. Maak me dan maar meteen af!Reva schreef:Als jullie bagel zouden zijn en je was met twee soortgenoten in de fabriek in een zakje verpakt, zou je het dan ook fijner vinden om tegelijk te worden geconsumeerd? Dat je dus niet zoals nu als enige nog in dat zakje zit?
Gast- Gast
Ladies, ik zie al waarom mijn radar gister niet werkte. Jullie riepen mij rond half negen maar ik was pas om 9 uur thuis!!
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: