DagCafé
+19
Pompoen
Suus
Lejow
FireButterfly
Toet
Jordana
Stuiterbal
May
Mamsie
Lady4
Lotus
Snoes
VeryCherry
Alex
Steep
Ibbeltje
Rush
Erin
ExpressoB
23 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Tip: fiets nooit meer ophalenZusje schreef:Goooodmorning
Serieus, ik wist niet dat mijn banden helemaal leeg waren, ik kwam niet vooruit! Haal hem wel op hoor, anders heb ik niks. Dat stuur moet je gewoon ff aandraaien ergens, zit het weer vast. En banden kun je oppompen natuurlijk.
Ibster ik heb hem van de Kringloop, gister gevonden. Ik ben volgens mij niet zo goed in verven dus dat wordt nog wat .
Oh ja, tien minuten over tijd, I'm off!
Gast- Gast
Oh leuk kast van kringloop, heb ik ook Doeg Zusje!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zusje, 13.00 uur geweest hoor
Ik heb vannacht een plekje gevonden voor het kastje dat ik op wil hangen. Duurde lang tot het een normale tijd was om te boren en is het ook nog eens zondag. Nu zou ik kunnen boren, maar wil toch liever wat stevigere schroeven halen morgen, met een haakje! Bummer, nog een dag wachten!!!!
Ik heb vannacht een plekje gevonden voor het kastje dat ik op wil hangen. Duurde lang tot het een normale tijd was om te boren en is het ook nog eens zondag. Nu zou ik kunnen boren, maar wil toch liever wat stevigere schroeven halen morgen, met een haakje! Bummer, nog een dag wachten!!!!
Gast- Gast
Waar ga je hem hangen Smikk?
In de badkamer, maar op een andere plek dan het eerste idee.Ibbeltje schreef:Waar ga je hem hangen Smikk?
Gast- Gast
Oh oke
Voor een zondag best aardig.Reva schreef:Zo, mooie tijd om mijn bed uit te gaan.
Gast- Gast
Hoezo Zelda?
Reev voor een zondag mag dat
Reev voor een zondag mag dat
Oow dat is minder Zelda. Hopelijk is hij wat bekoeld straks en komt het weer goed.
Zondagen zijn hier ook van die dagen waar niet veel op gedaan wordt haha.
Zondagen zijn hier ook van die dagen waar niet veel op gedaan wordt haha.
Smikkell schreef:Voor een zondag best aardig.Reva schreef:Zo, mooie tijd om mijn bed uit te gaan.
Inderdaad. Net nadat ik dat had gepost belde mijn vader. Of hij even het nieuwe Nespressoapparaat zou komen brengen. Oeps! Dus snel bed uit gesprongen, wat kleding aangeschoten, ramen open gegooid en luxaflex open, afwas van gisteravond in de oven gegooid en tanden gepoetst in 5 minuten
Ow en de oude nespresso schoongemaakt
Gast- Gast
Reva, je bent goeehoeeeed!
HIJ HANGT!
Nu even een kopje thee en dan ga ik beginnen aan de zondagschoonmaak
HIJ HANGT!
Nu even een kopje thee en dan ga ik beginnen aan de zondagschoonmaak
Gast- Gast
Als ik de badkamer heb gesopt en opgeruimd, dan maak ik een foto. Uiteindelijk heel blij met de plek.
Het was nog even een gedoe om in je eentje zo'n zwaar kast boven je hoofd vast te houden, terwijl je op een krukje staat, zorgen dat hij recht hangt (twee handen voor het kastje nodig en dan mis ik een hand voor de waterpas), aftekenen zonder dat het kastje weer verplaatst en dan weer met kast en al van krukje afkomen. En dan als de pluggen in de muur zitten weer het hele circus. Met kastje op krukje en dan boven je hoofd met twee handen het kastje vasthouden en dat twee handen missen voor de schroeven en de schroevendraaien....
Bij alles moet het deurtje ook open blijven staan waardoor het kastje aan een kant zwaarder is
Maar hij hangt en hij hangt recht en hij hangt stevig en alles is nog heel
Het was nog even een gedoe om in je eentje zo'n zwaar kast boven je hoofd vast te houden, terwijl je op een krukje staat, zorgen dat hij recht hangt (twee handen voor het kastje nodig en dan mis ik een hand voor de waterpas), aftekenen zonder dat het kastje weer verplaatst en dan weer met kast en al van krukje afkomen. En dan als de pluggen in de muur zitten weer het hele circus. Met kastje op krukje en dan boven je hoofd met twee handen het kastje vasthouden en dat twee handen missen voor de schroeven en de schroevendraaien....
Bij alles moet het deurtje ook open blijven staan waardoor het kastje aan een kant zwaarder is
Maar hij hangt en hij hangt recht en hij hangt stevig en alles is nog heel
Gast- Gast
Smikkell klusjesvrouw van het forum
Ibbeltje schreef:Smikkell klusjesvrouw van het forum
Ik ben best onhandig hoor. Ik had nu allemaal dingen opgestapeld tot het de juiste hoogte had. Kastje daar opgezet zodat ik mijn handen deels vrij had (allemaal heel gevaarlijk natuurlijk). Toen het kastje hing, kreeg in de spullen er niet meer onder vandaan OEps!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ibbeltje schreef:Smikkell klusjesvrouw van het forum
Ik ben best onhandig hoor. Ik had nu allemaal dingen opgestapeld tot het de juiste hoogte had. Kastje daar opgezet zodat ik mijn handen deels vrij had (allemaal heel gevaarlijk natuurlijk). Toen het kastje hing, kreeg in de spullen er niet meer onder vandaan OEps!
sssst dat moet je niet vertellen. Je komt over als een echt klusjesvrouw
Reva schreef:Zieeeeen.
Door jou wel ik mijn hele huis verbouwenGelukkig geen ruimte voor
Zo +1
Gast- Gast
Het is wel aanstekelijk idd
Krijg het niet goed op de foto..
Hier moeten jullie het maar even mee doen.
*
*
*
*
(Niet quoten)
Hier moeten jullie het maar even mee doen.
*
*
*
*
(Niet quoten)
Laatst aangepast door Smikkell op zo 26 feb 2012 - 5:03; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Hangt het kastje nou ín je douche? Ik vind 'm nog steeds leuk. Misschien de buitenkant lime verven
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: