DagCafé
+19
Pompoen
Suus
Lejow
FireButterfly
Toet
Jordana
Stuiterbal
May
Mamsie
Lady4
Lotus
Snoes
VeryCherry
Alex
Steep
Ibbeltje
Rush
Erin
ExpressoB
23 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Gast- Gast
Re: DagCafé
Ik zou er anders ook niet heen gaan, hoor. Het is dat mijn zusje mee danst
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
het lijkt mij anders best leuk, Alex. Zou zelf inderdaad niet zo snel die keus maken, maar zou het ook niet erg vinden om er naar toe te gaan.
Gast- Gast
Staat goed die tafel Smikkell.
Wil nog steeds mijn tafel en stoelen schilderen. Plus nog een kast van de badkamer die niet mooi is haha.
Wil nog steeds mijn tafel en stoelen schilderen. Plus nog een kast van de badkamer die niet mooi is haha.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Nou, doen zou ik zeggenIbbeltje schreef:Staat goed die tafel Smikkell.
Welke kleur wil je ze verven en hoe zijn ze nu? Heb je al wat met dat kastje gedaan en een plekje gevonden?
Gast- Gast
Waar is Sjaan??
Smikkell schreef:Nou, doen zou ik zeggenIbbeltje schreef:Staat goed die tafel Smikkell.
Welke kleur wil je ze verven en hoe zijn ze nu? Heb je al wat met dat kastje gedaan en een plekje gevonden?
Wil ze beide wit. En de tafel en stoelen heb ik wel eens geplaatst hier...die zijn bruin, licht eiken. En dat kastje staat in de badkamer en die is gebroken wit. Maar past niet bij de witte muur, witte tegels, witte wasmachine, witte wasbak en zo
Maar moet verf halen en mij even goed gaan inlichten welke verf goed is en zo.
Ow, ik denk dat ik inderdaad de foto al eens heb gezien. Waarom begin je niet gewoon?Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Nou, doen zou ik zeggenIbbeltje schreef:Staat goed die tafel Smikkell.
Wil ze beide wit. En de tafel en stoelen heb ik wel eens geplaatst hier...die zijn bruin, licht eiken. En dat kastje staat in de badkamer en die is gebroken wit. Maar past niet bij de witte muur, witte tegels, witte wasmachine, witte wasbak en zo
Maar moet verf halen en mij even goed gaan inlichten welke verf goed is en zo.
Ik vind het heerlijk om spullen op te knappen maar moet zeggen dat ik het ook wel fijn vind dat de stoelen, tafel en lijsten die ik afgelopen dagen heb gekocht gewoon al in de perfecte kleur waren
Gast- Gast
Ik wou dat ik de tijd en discipline had om dingen op te knappen/te maken. Ik kom niet eens toe aan schilderen en dan is toch echt mijn hobby.
Gast- Gast
Omdat ik laatste tijd geen geld voor verf had. En nu moet ik ook even kijken hoe duur het precies is en of het gaat lukken. En moet schuurpapier halen, kwasten...ik heb niks haha.
Lily schreef:danst ze gewoon of op hoog niveau?
Hoog genoeg om mee te doen aan het Zwanenmeer. Ze zit niet op het conservatorium ofzo, ze is amateur.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
ow ibbeltje, schuurpapier hebben we hier geloof ik nog genoeg liggen En kwasten moet je bji de bouwmarkt halen. Wij hebben goedkope van de action maar die haren laten continu los.
Zo ik ben klaar met werken, heb weekend. Fijne dag morgen
Zo ik ben klaar met werken, heb weekend. Fijne dag morgen
Gast- Gast
Ik wilde net vragen of action goede kwasten heeft maar niet dus hahah.
Maar als ik ga wel eens kijken wat het allemaal kost en wat ik het beste kan halen. Of van pap kan lenen
Maar als ik ga wel eens kijken wat het allemaal kost en wat ik het beste kan halen. Of van pap kan lenen
Hmm, dat is ook zo. Als je eenmaal spullen in huis hebt, dan gaat het makkelijker en goedkoper. Ik neem ook wel eens restjes verf mee bij anderen. Misschien heeft er iemand nog wel een halve pot witte verf staan, of bijvoorbeeld hier op het forum.Ibbeltje schreef:Omdat ik laatste tijd geen geld voor verf had. En nu moet ik ook even kijken hoe duur het precies is en of het gaat lukken. En moet schuurpapier halen, kwasten...ik heb niks haha.
Ik vind verf relatief duur. Bij de action wel betaalbaar, maar die raad ik je niet aan. Toen de Hubo hier vertrok was ik ook aan het asen op goedkope blikjes verf.
Nu is de wol en stoffenwinkel ook al weg. Er komt een ' Marookaans feestkledin' winkel. Zo staat het op een stuk karton
Gast- Gast
BahahaSmikkell schreef:
Nu is de wol en stoffenwinkel ook al weg. Er komt een ' Marookaans feestkledin' winkel. Zo staat het op een stuk karton
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hmm, dat is ook zo. Als je eenmaal spullen in huis hebt, dan gaat het makkelijker en goedkoper. Ik neem ook wel eens restjes verf mee bij anderen. Misschien heeft er iemand nog wel een halve pot witte verf staan, of bijvoorbeeld hier op het forum.Ibbeltje schreef:Omdat ik laatste tijd geen geld voor verf had. En nu moet ik ook even kijken hoe duur het precies is en of het gaat lukken. En moet schuurpapier halen, kwasten...ik heb niks haha.
Ik vind verf relatief duur. Bij de action wel betaalbaar, maar die raad ik je niet aan. Toen de Hubo hier vertrok was ik ook aan het asen op goedkope blikjes verf.
Ja precies ik las het hier over die actionverf dus die durf ik niet te kopen voor ik alles nog een keer kan verven met nieuwe verf.
Ga denk ik eens aanbiedingen in de gaten houden.
Heb jij tips voor goede verf?
Ik heb een plaatje gevonden van hoe ik de muur wil maken met planken. Ik vraag me alleen af of schuttingplanken wel werken. Die zijn het best betaalbaar, maar trekken die niet krom enzo bij warmte?
(niet quoten)
**
(niet quoten)
**
Laatst aangepast door Smikkell op vr 24 feb 2012 - 7:10; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Leuk Smikk ! heb geen idee.
Witte verf, dan koop ik het goedkoopste blik in de bouwmarkt. Ik heb nu een blik dat wit met rood is (merk zal ik zo even kijken) en goedkoper dan eigen merk. Ik ben heel tevreden. Wat kleur betreft voor meubels etc. heb ik gemerkt dat histor wel veeeeel mooier is dan bijv. praxisverf. Het is duurder, maar dekt ook veel beter en geeft mooi, egaal resultaat. Het blauwe kastje was in een laag klaar en dus in verhouding gezien was Histor goedkoper dan eigen merk.\Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Hmm, dat is ook zo. Als je eenmaal spullen in huis hebt, dan gaat het makkelijker en goedkoper. Ik neem ook wel eens restjes verf mee bij anderen. Misschien heeft er iemand nog wel een halve pot witte verf staan, of bijvoorbeeld hier op het forum.Ibbeltje schreef:Omdat ik laatste tijd geen geld voor verf had. En nu moet ik ook even kijken hoe duur het precies is en of het gaat lukken. En moet schuurpapier halen, kwasten...ik heb niks haha.
Ja precies ik las het hier over die actionverf dus die durf ik niet te kopen voor ik alles nog een keer kan verven met nieuwe verf.
Ga denk ik eens aanbiedingen in de gaten houden.
Heb jij tips voor goede verf?
Gast- Gast
Maar het lijkt je dus wel leuk. Wat houdt je dan tegen?Zelda schreef:Ik wou dat ik de tijd en discipline had om dingen op te knappen/te maken. Ik kom niet eens toe aan schilderen en dan is toch echt mijn hobby.
Gast- Gast
Als het idd 1x dekt is het wel voordeliger waarschijnlijk uiteindelijk. En als het mooier is is het ook wel een reden om voor de Histor te kiezen. Kan Histor ook voor in de badkamer?
Het kost me momenteel te veel energie en moeite. Ik moet me er écht toe zetten, ik ben kapot 's avonds.Smikkell schreef:Maar het lijkt je dus wel leuk. Wat houdt je dan tegen?Zelda schreef:Ik wou dat ik de tijd en discipline had om dingen op te knappen/te maken. Ik kom niet eens toe aan schilderen en dan is toch echt mijn hobby.
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: