DagCafé
+19
Pompoen
Suus
Lejow
FireButterfly
Toet
Jordana
Stuiterbal
May
Mamsie
Lady4
Lotus
Snoes
VeryCherry
Alex
Steep
Ibbeltje
Rush
Erin
ExpressoB
23 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Jammer! Het kan namelijk ook best ontspannen werken. Al maak ik zelf nogal een troep als ik ergens aan begin. Zeker als er verf aan te pas komt.Zelda schreef:Het kost me momenteel te veel energie en moeite. Ik moet me er écht toe zetten, ik ben kapot 's avonds.Smikkell schreef:Maar het lijkt je dus wel leuk. Wat houdt je dan tegen?Zelda schreef:Ik wou dat ik de tijd en discipline had om dingen op te knappen/te maken. Ik kom niet eens toe aan schilderen en dan is toch echt mijn hobby.
Jammer dat het schilderen je momenteel ook niet lukt. Is het niet een idee om het gewoon te doen. Spullen pakken en beginnen, ook al ben je uitgeput?
Gast- Gast
Ik weet niet of het kan of niet. Ik doe het zelf welIbbeltje schreef:Als het idd 1x dekt is het wel voordeliger waarschijnlijk uiteindelijk. En als het mooier is is het ook wel een reden om voor de Histor te kiezen. Kan Histor ook voor in de badkamer?
Neem aan dat het niet onder de douche zelf staat. Denk eigenlijk dat alle verf prima kan! Op de muren gebruiken ze wel eens speciale badkamerverf.
Gast- Gast
Nee precies het wordt verder niet nat van de douche of zo. Oke dank je voor het advies. En ik denk dat een roller en een gewone kwast beide wel handig is?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja, vind ik wel. Ik gebruik voor kastjes vaak zo'n kleine roller. Misschien dat die van de action wel prima zijn net als zo'n bak om de verf in te doen. Met kwasten van action geen ervaring. Heb er eentje liggen maar nog niet gebruikt.Ibbeltje schreef:Nee precies het wordt verder niet nat van de douche of zo. Oke dank je voor het advies. En ik denk dat een roller en een gewone kwast beide wel handig is?
Hebben ze bij de action geen schuurpapier?
Gast- Gast
Geen idee of ze dat hebben daar.
Ik ook niet. Algemeen bekend inmiddels dat ik een grafhekel heb aan de actionIbbeltje schreef:Geen idee of ze dat hebben daar.
Maar die dingen kosten bij de bouwmarkt eigenlijk ook niet zoveel.
Gast- Gast
Ik heb vanavond een kledingruil bij een vriendin maar ik denk niet dat er veel te ruilen valt
Gast- Gast
Ik vind de action wel leuk, alleen het is altijd veel te druk en het volk wat er rondloopt is ook niet je van het....Smikkell schreef:Ik ook niet. Algemeen bekend inmiddels dat ik een grafhekel heb aan de actionIbbeltje schreef:Geen idee of ze dat hebben daar.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik vind de action wel leuk, alleen het is altijd veel te druk en het volk wat er rondloopt is ook niet je van het....Smikkell schreef:Ik ook niet. Algemeen bekend inmiddels dat ik een grafhekel heb aan de actionIbbeltje schreef:Geen idee of ze dat hebben daar.
Bij ons valt het wel mee. Vind wel leuk om er binnen te gaan.
Stofzuiger schreef:Mannen snappen ook geen hint he? Je moet dingen echt spellen voor ze
Dat is algemeen bekend toch maar vertel wat snapt hij niet?
Nee, misschien als ik er mocht winkelen als het volk en personeel er niet zou zijn, dat het al beter bevalt. Ik heb er ook wel eens iets gekocht hoor, maar het meeste wat ze verkopen vind ik ook niet geweldig. Ik heb een heel fijne sprei van de action waar ik verliefd op ben.Zelda schreef:Ik vind de action wel leuk, alleen het is altijd veel te druk en het volk wat er rondloopt is ook niet je van het....Smikkell schreef:Ik ook niet. Algemeen bekend inmiddels dat ik een grafhekel heb aan de actionIbbeltje schreef:Geen idee of ze dat hebben daar.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Mannen snappen ook geen hint he? Je moet dingen echt spellen voor ze
Wat snapt hij nou weer niet?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ze zijn nog heel klein, denk dat ze daarom nog niet alles snappenStofzuiger schreef:Mannen snappen ook geen hint he? Je moet dingen echt spellen voor ze
Of heb je het over je grote man?
Gast- Gast
Ik WA: de kinderen zijn erg moe en huilerig, dus wil ze zo eten geven. Zal ik even op je wachten? Krijg ik terug: hoeft niet hoor, geef maar gewoon.
Half uur later WA weer: de kinderen zijn versleten en niet te temmen, als je over een kwartier niet thuis ben leg ik ze gewoon op bed. Krijg ik terug: Is goed hoor schatje.
...
Snapt hij dan niet dat de boodschap 2x was: kom naar huis en help me even?
Half uur later WA weer: de kinderen zijn versleten en niet te temmen, als je over een kwartier niet thuis ben leg ik ze gewoon op bed. Krijg ik terug: Is goed hoor schatje.
...
Gast- Gast
Haha, de volwassen... Euh... Oudere versie.Smikkell schreef:Ze zijn nog heel klein, denk dat ze daarom nog niet alles snappenStofzuiger schreef:Mannen snappen ook geen hint he? Je moet dingen echt spellen voor ze
Of heb je het over je grote man?
Gast- Gast
Moet zeggen dat het niet echt zo over kwam als help mij
Als ik eerlijk ben haal ik dat er ook niet uit.Stofzuiger schreef:Ik WA: de kinderen zijn erg moe en huilerig, dus wil ze zo eten geven. Zal ik even op je wachten? Krijg ik terug: hoeft niet hoor, geef maar gewoon.
...
Gast- Gast
Whahahaha, dan geef ik blijkbaar geen goede hints.
Maar als ik het zelf wel red ga ik niet WAppen dan ze moeten eten etc, dat moeten ze namelijk iedere dag rond die tijd...
Maar als ik het zelf wel red ga ik niet WAppen dan ze moeten eten etc, dat moeten ze namelijk iedere dag rond die tijd...
Gast- Gast
Ik ook niet....Smikkell schreef:Als ik eerlijk ben haal ik dat er ook niet uit.Stofzuiger schreef:Ik WA: de kinderen zijn erg moe en huilerig, dus wil ze zo eten geven. Zal ik even op je wachten? Krijg ik terug: hoeft niet hoor, geef maar gewoon.
...
Gast- Gast
Helaas kan je man geen gedachten lezenStofzuiger schreef:
Gast- Gast
Hahahaha, als mijn soortgenoten het niet snappen zal ik het hem zeker maar niet kwalijk nemen!
Gast- Gast
Zelda schreef:Helaas kan je man geen gedachten lezenStofzuiger schreef:
Precies. Waarom zeg je niet gewoon duidelijk dat je zijn hulp kan gebruiken op dat moment?
Nee, wel klokkijkenZelda schreef:Helaas kan je man geen gedachten lezenStofzuiger schreef:
Maar goed, blijkbaar ben ik gewoon vager als ik dacht...
Gast- Gast
Ik haal uit de berichten alleen of je rekening met hem moet houden en hij zegt heel lief dat het niet hoeft. Waarom sms je niet dat je graag hulp wilt omdat de mannen over hun toeren zijn, moeten eten en beter snel hun bed in kunnen?Stofzuiger schreef:Hahahaha, als mijn soortgenoten het niet snappen zal ik het hem zeker maar niet kwalijk nemen!
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: