DagCafé
+19
Pompoen
Suus
Lejow
FireButterfly
Toet
Jordana
Stuiterbal
May
Mamsie
Lady4
Lotus
Snoes
VeryCherry
Alex
Steep
Ibbeltje
Rush
Erin
ExpressoB
23 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
ExpressoB schreef:Alex schreef:Hebben jullie trouwens nog een leuk idee voor mijn afscheid morgen?
van therapie?
Yep.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
O had je niet dat klavertje 4 of zo gehaald wat je liet zien of een van de andere dingen?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Jawel, Ibb, maar ik bedoel meer de manier van afscheid nemen. Cadeautjes heb ik al.
Alex- Ratel
Alex schreef:Jawel, Ibb, maar ik bedoel meer de manier van afscheid nemen. Cadeautjes heb ik al.
oow zo op die manier. Hoe hebben voorgangers dat gedaan bijvoorbeeld?
Die gingen gewoon het rondje langs en zeiden bij elk groepslid iets aardigs. Dat is nu al 3 of 4 keer geweest en ik wil eigenlijk iets originelers.
Alex- Ratel
Oh ja dat snap ik wel idd.
Ben alleen even niet zo creatief met bedenken vanavond.
Ben alleen even niet zo creatief met bedenken vanavond.
Oh jammer. Ik ben nooit creatief, dus dan weet ik het ook niet meer
Alex- Ratel
kun je niet een spelletje verzinnen?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Alex schreef:Die gingen gewoon het rondje langs en zeiden bij elk groepslid iets aardigs. Dat is nu al 3 of 4 keer geweest en ik wil eigenlijk iets originelers.
Misschien bij iedereen iets onaardigs zeggen?
Gast- Gast
ExpressoB schreef:kun je niet een spelletje verzinnen?
Ik kwam ook niet verder dan die gedachten of iets lekkers maken samen maar dat is niet echt handig denk ik
Reva schreef:Alex schreef:Die gingen gewoon het rondje langs en zeiden bij elk groepslid iets aardigs. Dat is nu al 3 of 4 keer geweest en ik wil eigenlijk iets originelers.
iets met een dobbelspel ofzo of van die notitie blaadjes op je voorhoofd plakken met daarop iets geschreven, dat is echt grappig, iedereen zit voor lul... wij deden een keer, met dan het spel; wie ben ik '
Reva schreef:Alex schreef:Die gingen gewoon het rondje langs en zeiden bij elk groepslid iets aardigs. Dat is nu al 3 of 4 keer geweest en ik wil eigenlijk iets originelers.
Bwhaha, jij en Smik zijn wel origineel
Alex- Ratel
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Die gingen gewoon het rondje langs en zeiden bij elk groepslid iets aardigs. Dat is nu al 3 of 4 keer geweest en ik wil eigenlijk iets originelers.
maar je hebt niks aan die flauwe opmerkingen
ExpressoB schreef:Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Die gingen gewoon het rondje langs en zeiden bij elk groepslid iets aardigs. Dat is nu al 3 of 4 keer geweest en ik wil eigenlijk iets originelers.
Klopt, maar ik vind het wel grappig!
Alex- Ratel
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Die gingen gewoon het rondje langs en zeiden bij elk groepslid iets aardigs. Dat is nu al 3 of 4 keer geweest en ik wil eigenlijk iets originelers.
Weet je waar je wel iets aan hebt? Interpunctie.
Gast- Gast
Gast- Gast
Ik hou zo van zingen en wil blèren als een gek maar dat kan niet. De kids slapen dus ja dan gil ik ze wakker en overdag moet ik mijn mond houden. (dankjewel dagboek dat ik het even kwijt mocht)
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Lex, ik denk/vrees dat het toch altijd wel uitkomt op iets over elkaar zeggen. Plak anders op iedereen inclusief jezelf op de rug een a4tje, geef lederen een pen of stift en dan kan je rondlopen en wat liefs, een wens, wat dan ook op elkaars rug schrijven. Daarna haal je ze eraf bij een ander, oprollen, elastiekje, thuis pas lezen.
Gast- Gast
Reva schreef:Lex, ik denk/vrees dat het toch altijd wel uitkomt op iets over elkaar zeggen. Plak anders op iedereen inclusief jezelf op de rug een a4tje, geef lederen een pen of stift en dan kan je rondlopen en wat liefs, een wens, wat dan ook op elkaars rug schrijven. Daarna haal je ze eraf bij een ander, oprollen, elastiekje, thuis pas lezen.
Dat is een leuke !
Vooral die van de zeester die moeite had met loslaten
En hij zonk steeds dieper en het werd steeds donkerder en kouder in de zee. Eigenlijk had hij al veel eerder moeten loslaten, dan had hij nog naar boven kunnen zwemmen. Maar nu was hij al zo diep gezonden en nu was alles om hem heen al zo eng en onbekend, dat vasthouden de enige optie leek. Wat hij vasthield, dat was het enige dat hij kende en dus hield hij vast en dus dreef hij steeds verder af..
Leuk ook dat de halve zaal naar mij keek..
Ik weet alleen even niet meer wat hij nou vast hield..
En hij zonk steeds dieper en het werd steeds donkerder en kouder in de zee. Eigenlijk had hij al veel eerder moeten loslaten, dan had hij nog naar boven kunnen zwemmen. Maar nu was hij al zo diep gezonden en nu was alles om hem heen al zo eng en onbekend, dat vasthouden de enige optie leek. Wat hij vasthield, dat was het enige dat hij kende en dus hield hij vast en dus dreef hij steeds verder af..
Leuk ook dat de halve zaal naar mij keek..
Ik weet alleen even niet meer wat hij nou vast hield..
Gast- Gast
Maar dan begeef je je alweer in een therapeutische opdracht. Qua therapie hebben ze vaak zelf al een (heel doordacht) programma. Afscheid is vaak ook terugkijken naar hoe je binnen kwam, stilstaan bij je proces en kijken waar je nu staan en afscheid is jouw kennis overdragen naar hen die nog in de groep zitten en/of net binnenkomen.Ibbeltje schreef:Reva schreef:Lex, ik denk/vrees dat het toch altijd wel uitkomt op iets over elkaar zeggen. Plak anders op iedereen inclusief jezelf op de rug een a4tje, geef lederen een pen of stift en dan kan je rondlopen en wat liefs, een wens, wat dan ook op elkaars rug schrijven. Daarna haal je ze eraf bij een ander, oprollen, elastiekje, thuis pas lezen.
Dat is een leuke !
Gast- Gast
Dat is ook waar, Smikkie. Hmm, lastig.
Alex- Ratel
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: