Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schouder ellende.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Schouder ellende. Empty Schouder ellende.

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 21:48

Al jaren lang heb ik schouderklachten. Mijn schouderbanden zijn te lang waardoor mijn schouder altijd maar uit de kom vliegt. Niet alleen mijn schouder trouwens hoor, ook mijn duimen, knie, heup, kaak .. Maar van mijn schouder heb ik klachten.
Ik heb hiervoor veel fysiotherapie gehad en dit heeft niet geholpen. Ik heb mezelf aangeleerd hoe ik mijn schouder redelijk kan bewegen zonder dat hij constant uit de kom vliegt. Dit was alleen een verkeerde manier van bewegen met als resultaat dat mijn schouderblad nu vast zit. Hiervoor krijg ik nu Dry Needling behandelingen die me wel helpen!
Ik kreeg toen we met de behandelingen begonnen te horen dat ik rustig aan moest gaan doen. Ik heb dit op mijn werk aangegeven (ik ben kok) en ik dacht dat ik ook rustig aan deed, had mijn arm in een sling zodat ik hem minimaal gebruikte. Maar constante pijn en frustraties slopen je. Dus heb ik me afgelopen zaterdag ziek moeten melden, ik was echt op. Sliep hele dagen, nergens geen puf voor.
Nu moet ik in overleg met de fysio en bedrijfs arts een paar weken thuis blijven. Eventueel mag ik wat administratief werk gaan doen in het hotel maar dat moet ik nog even horen.
Nu zit ik dus thuis en verveel me echt rot! Ik kan niets, ik mag niets .. Het is zo frustrerend!
En dan ook het vooruitzicht dat er waarschijnlijk nog een operatie aan zit te komen om mijn kapsel in te korten, en dat ik daarna nog een half jaar thuis zal zitten maakt me moedeloos ..

Ik weet niet zo goed wat ik met dit topic wil. Even van me afschrijven denk ik. En misschien heeft iemand een idee hoe ik mijn tijd een beetje door kan komen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schouder ellende. Empty Re: Schouder ellende.

Bericht  Angela_1986 vr 11 mei 2012 - 21:06