Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schouder ellende.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Schouder ellende. Empty Schouder ellende.

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 21:48

Al jaren lang heb ik schouderklachten. Mijn schouderbanden zijn te lang waardoor mijn schouder altijd maar uit de kom vliegt. Niet alleen mijn schouder trouwens hoor, ook mijn duimen, knie, heup, kaak .. Maar van mijn schouder heb ik klachten.
Ik heb hiervoor veel fysiotherapie gehad en dit heeft niet geholpen. Ik heb mezelf aangeleerd hoe ik mijn schouder redelijk kan bewegen zonder dat hij constant uit de kom vliegt. Dit was alleen een verkeerde manier van bewegen met als resultaat dat mijn schouderblad nu vast zit. Hiervoor krijg ik nu Dry Needling behandelingen die me wel helpen!
Ik kreeg toen we met de behandelingen begonnen te horen dat ik rustig aan moest gaan doen. Ik heb dit op mijn werk aangegeven (ik ben kok) en ik dacht dat ik ook rustig aan deed, had mijn arm in een sling zodat ik hem minimaal gebruikte. Maar constante pijn en frustraties slopen je. Dus heb ik me afgelopen zaterdag ziek moeten melden, ik was echt op. Sliep hele dagen, nergens geen puf voor.
Nu moet ik in overleg met de fysio en bedrijfs arts een paar weken thuis blijven. Eventueel mag ik wat administratief werk gaan doen in het hotel maar dat moet ik nog even horen.
Nu zit ik dus thuis en verveel me echt rot! Ik kan niets, ik mag niets .. Het is zo frustrerend!
En dan ook het vooruitzicht dat er waarschijnlijk nog een operatie aan zit te komen om mijn kapsel in te korten, en dat ik daarna nog een half jaar thuis zal zitten maakt me moedeloos ..

Ik weet niet zo goed wat ik met dit topic wil. Even van me afschrijven denk ik. En misschien heeft iemand een idee hoe ik mijn tijd een beetje door kan komen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schouder ellende. Empty Re: Schouder ellende.

Bericht  Angela_1986 vr 11 mei 2012 - 21:06

Ik kan me heel goed voorstellen dat je er moedeloos van wordt en dat het uitzicht op een operatie met 'n half jaar herstel dat niet beter maakt... hug

Probeer in ieder geval voor ogen te houden dat het voor 'een goed doel' is, zeker wanneer je geopereerd zou worden! Wanneer heb je uitsluitsel over de operatie?

In hoeverre mag je je schouder nu belasten? Welke activiteiten mag je wel en niet? Lezen, forummen, dvd's kijken enzovoorts zul je zelf al wel bedacht hebben. Misschien puzzelen, legpuzzels of van die boekjes? Regelmatig 'n stukje lopen, ga desnoods iedere dag 'n paar boodschappen halen als de winkel op loopafstand is.
De meeste mensen werken natuurlijk ook overdag dus afspreken wordt lastig...

Overigens herken ik je klachten ook, mijn banden/kapsels zijn ook niet in orde maar ik heb 'alleen' maar last van subluxaties dus mijn gewrichten blijven (meestal) wel in de kom maar verschuiven wel binnen de kom.

Sterkte!!!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Schouder ellende. Empty Re: Schouder ellende.

Bericht  Krullebol vr 11 mei 2012 - 22:12

Gatsie wat naar zeg! Ik kan me voorstellen dat je daar van baalt en het frustrerend is! Sterkte!
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schouder ellende. Empty Re: Schouder ellende.

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 23:25

Pas over een aantal weken zal er zekerheid zijn of ik geopereerd moet worden. Ik gok zelf eigenlijk van wel, die banden zijn namelijk zo los dat ik iedere nacht met mijn schouder uit de kom slaap (voel ik niets van op dat moment) maar daardoor blijf ik wel de pijn overdag houden.

Wandelen lukt me gelukkig wel, woon midden in het bos dus ik trek er dagelijks op uit! Naar het dorp wandelen is alleen nog te ver voor mij, dan ben ik 45 minuten onderweg maar heb ik geen puf meer voor de 45 minuten terug Wink

Ook zo stom trouwens: Ik ben kok en heb dus in de loop der jaren ontzettend veel recepturen verzameld. Een paar maanden geleden ben ik begonnen deze allemaal uit te typen en in een map te doen zodat ik alles bij elkaar heb. Maar daar kan ik nu geen zin in krijgen, bij ieder recept denk ik: Kak, dat kan ik nu niet koken Schouder ellende. 394967
Ik ga mezelf maar een schop onder m'n kont geven en het toch doen!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schouder ellende. Empty Re: Schouder ellende.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum