buggy in reistas bij gate?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
buggy in reistas bij gate?
Hoi,
Ik wil graag mijn buggy meenemen op vliegvakantie en hem bij de gate in een reistas stoppen. Mag dit? Zijn er hier dames die dit al eerder hebben gedaan? Op de site van Iberia kan ik er niets over vinden, alleen dat je een paraplu buggy mee mag nemen tot de gate en dat hij dan in het ruim wordt geladen.
Ik wil graag mijn buggy meenemen op vliegvakantie en hem bij de gate in een reistas stoppen. Mag dit? Zijn er hier dames die dit al eerder hebben gedaan? Op de site van Iberia kan ik er niets over vinden, alleen dat je een paraplu buggy mee mag nemen tot de gate en dat hij dan in het ruim wordt geladen.
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Re: buggy in reistas bij gate?
Nee, geen ervaring mee.
Dan moet je even met je reisbureau bellen of dat kan.
Maar waarom zou je `m in een reistas willen stoppen?
Dan moet je even met je reisbureau bellen of dat kan.
Maar waarom zou je `m in een reistas willen stoppen?
Gast- Gast
Waarom zou je het ergens in willen doen? Ik vouwde hem gewoon altijd op en legde m weg... Bij landen uitklappen en klaar.
Gast- Gast
hi,
Reisbureau hebben we niet bij geboekt, dus dat kan niet, alhoewel ik natuurlijk altijd even binnen kan stappen en het vragen.
Wil hem graag in een reistas doen om hem te beschermen, heb hem net nieuw en het is algemeen bekend dat ze niet heel zachtzinnig omgaan met bagage.
Reisbureau hebben we niet bij geboekt, dus dat kan niet, alhoewel ik natuurlijk altijd even binnen kan stappen en het vragen.
Wil hem graag in een reistas doen om hem te beschermen, heb hem net nieuw en het is algemeen bekend dat ze niet heel zachtzinnig omgaan met bagage.
Mizzie- Fluisteraar
Maar je kunt ze toch ook laten sealen op het vliegveld?
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Hi Meisje,
Sealen kan, maar dan heb ik de uren dat ik op Schiphol moet wachten niets meer aan de buggy. En de reistas heb ik al gekocht, dus dan zou ik het zonde van mijn centjes vinden
Sealen kan, maar dan heb ik de uren dat ik op Schiphol moet wachten niets meer aan de buggy. En de reistas heb ik al gekocht, dus dan zou ik het zonde van mijn centjes vinden
Mizzie- Fluisteraar
Aha, nu begrijp ik het.
(kan je verder niet helpen met je vraag trouwens)
(kan je verder niet helpen met je vraag trouwens)
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Je wil m als handbagage meenemen of? Dat mag denk ik niet, handbagage moet aan bepaalde eisen voldoen qua formaat etc. Als ze zeggen dat de buggy in het ruim moet dan zal dat wel zo zijn.
Gast- Gast
Naar wat ik weet worden ze idd in het ruim geladen, en bij het landen er weer uitgehaald...
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Meestal mag je een buggy wel afgeven bij de gate of bij het instappen in het vliegtuig (bij de deur dus). Bij aankomst staat 'ie vaak alweer klaar als je het vliegtuig uitstapt. Maar zou het toch even navragen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Volgens mij mag je best de buggy in een beschermhoes doen. Ik zou de hoes/tas wel al aan de buggy hangen (als dat kan) zodat ze bij het inchecken al kunnen zien dat je een extra tas hebt. Maar kan je anders niet even bellen met klantenservice van Iberia?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: