reistas/transporttas bugaboo
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
reistas/transporttas bugaboo
heeft iemand een reistas voor de bugaboo toevallig? en hoe bevalt die? is ie een beetje stevig? en vocht/weer bestendig?
Laatst aangepast door duckie op ma 4 jun 2012 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: reistas/transporttas bugaboo
Ik had hem in eerste instantie genomen, maar er toch weer vanaf gezien. De band is erg breed waardoor hij niet fijn om de duwstang hangt vind ik. Ik heb er nu een waar aan de band drukkers zitten zodat je die aan de duwstang kan klikken.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik heb hem... en ik vind hem erg fijn. Inderdaad van die band weet ik, maar je kan op je wagen van die speciale haken doen waar je je tas aan kan hangen. Is zeker een aanrader.
Gast- Gast
deze bedoel ik eigenlijk, om je bugaboo in op te bergen...
duckie- Ratel
Hahaha de transsporttas....
Nee die heb ik niet. Maar ik heb er goede verhalen over gehoord. Via MP kan je ze soms huren bij particulieren. Voor €25,- per vakantie.
Nee die heb ik niet. Maar ik heb er goede verhalen over gehoord. Via MP kan je ze soms huren bij particulieren. Voor €25,- per vakantie.
Gast- Gast
ja maar ik wil hem om de bugaboo in huis op te bergen omdat ie in de kamer moet staan en dan zou ie wat minder ruimte innemen.... maar hij is nog al aan de prijs om zo te kopen en ik vraag me dan af of het makkelijk is om hem telkens in en uit te halen
k denk dat ik de bugaboo toch niet meeneem op vakantie maar gewoon een goedkope buggy
k denk dat ik de bugaboo toch niet meeneem op vakantie maar gewoon een goedkope buggy
duckie- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: