Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft iemand het 'oei ik groei' boek ?

Ga naar beneden

Heeft iemand het 'oei ik groei' boek ?  Empty Heeft iemand het 'oei ik groei' boek ?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 23:23

En zou je daar even voor mij in kunnen kijken of baby's rond de 9 maanden een sprong hebben en wat die sprong dan inhoud.

M.ara is de laatste 5 dagen ontzettend onrustig, ze wil niet slapen, niet overdag en ook niet in de nacht, ze gaat huilen zodra ze in bed wordt gelegd en al helemaal als ik weg loop, ze wil niet spelen in de box hooguit 10 minuten terwijl ze voorheen weleens tot een uur zelf kon spelen, ze wil bijna geen eten en ze drinkt erg gek uit de fles, ze lijkt er alleen op te smakken en ze drinkt er bijna niet uit, zodra ze toch slaapt wordt ze erg snel wakker en gaat ze meteen gillen, niet huilen maar echt gillen.

Nu zocht ik op google er vond ik wel wat dingen over een 9 maanden sprong met kenmerken die vrij hetzelfde zijn maar niets concreets. Ik moet eerlijk zeggen dat ik normaal niet zo in die sprongen geloof en dat alle baby's weleens hun mindere dagen hebben en dat is natuurlijk ook heel normaal maar ik ben ook bang dat het bij M.ara de epilespie kan zijn die haar onrust veroorzaakt ? Daarintegen vind ik het dan wel vreemd dat ze meteen stopt met huilen zodra ze bij mij ligt, wel is ze dan nog onrustig en zit ze op schoot te wringen.

Iemd met het boek die even voor me wil kijken ?

Laatst aangepast door Mama_van2 op ma 10 jan 2011 - 23:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand het 'oei ik groei' boek ?  Empty Re: Heeft iemand het 'oei ik groei' boek ?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 23:23

Ik ga m even voor je pakken en het opzoeken Wink

Gast
Gast

Heeft iemand het 'oei ik groei' boek ?  Empty Re: Heeft iemand het 'oei ik groei' boek ?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 23:24

Arden schreef:Ik ga m even voor je pakken en het opzoeken Wink

Dank je !

Gast
Gast

Bericht  Nijntje ma 10 jan 2011 - 23:27

oei ik groei heeft ook een eigen site waar alles op staat, heb je dus geen boek nodig Wink

volgens mij gewoon oeiikgroei.nl anders ff googlen
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 23:29

Er is een sprong rond 37 weken ofwel 8,5 maand. Het zwarte balkje begint met 33,5 week en eindigt met 37,5 week met het donderwolkje bij 36 weken. Dit gaat volgens mij wel over uitgerekende datum en niet de geboortedatum.

Wat er staat is dat ze beseffen dat mama weg kan gaan en daardoor graag bij mama willen blijven, en onzeker zijn, ongedurig, onrustig en lastig. Elke stap van jou kan paniek voor haar betekenen. Kan eenkennig zijn, niet willen dat je lichaamscontaxct verbreekt, beziggehouden worden, minder slapen, nachtmerries, baby-achtiger gedragen, stiller, knuffeliger.
Ik vind zelf de omschrijving van die symptomen altijd heel irritant en die lees ik nooit, maar de periodes dat de kinderen hier allebei vervelend waren kloppen wel grotendeels met die tijden die hij noemt als sprong. Maar als je het niet vertrouwd zou ik sowieso nog even bellen, ik weet niet precies hoe wetenschappelijk onderbouwd het boek is, volgens mij niet zo heel onderbouwd nl.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 23:30

Nijntje schreef:oei ik groei heeft ook een eigen site waar alles op staat, heb je dus geen boek nodig Wink

volgens mij gewoon oeiikgroei.nl anders ff googlen

Dat wist ik niet, zal er straks eens op kijken.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 23:33

Arden schreef:Er is een sprong rond 37 weken ofwel 8,5 maand. Het zwarte balkje begint met 33,5 week en eindigt met 37,5 week met het donderwolkje bij 36 weken. Dit gaat volgens mij wel over uitgerekende datum en niet de geboortedatum.

Wat er staat is dat ze beseffen dat mama weg kan gaan en daardoor graag bij mama willen blijven, en onzeker zijn, ongedurig, onrustig en lastig. Elke stap van jou kan paniek voor haar betekenen. Kan eenkennig zijn, niet willen dat je lichaamscontaxct verbreekt, beziggehouden worden, minder slapen, nachtmerries, baby-achtiger gedragen, stiller, knuffeliger.

Ik vind zelf de omschrijving van die symptomen altijd heel irritant en die lees ik nooit, maar de periodes dat de kinderen hier allebei vervelend waren kloppen wel grotendeels met die tijden die hij noemt als sprong. Maar als je het niet vertrouwd zou ik sowieso nog even bellen, ik weet niet precies hoe wetenschappelijk onderbouwd het boek is, volgens mij niet zo heel onderbouwd nl.

Bedankt voor het opzoeken ! Al het dikgedrukte komt erg overeen met wat M.ara nu laat zien, ze wil de héle tijd om schoot hangen, komt wat gelaten en stil over, wil niet naar bed en als ik weg loop bij haar bed gaat ze me een partij gillen en huilen. Het is zoooo lastig want het kan natuurlijk ook onrust zijn in haar hoofdje Rolling Eyes als het morgen nog zo gaat denk ik dat ik de neurloog even ga bellen voor een hersenfilmpje.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 1:03

Hihi die sprong heeft mijn zoontje ook net gehad, fijn is die he? smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: